קידום בלינקדאין לעסקים וחברות B2B

שיווק בלינקדאין B2B, או שיווק B2B בכלל, מצריך הבנה בעולם הרחב והמרתק של שיווק של עסקים לעסקים.

ברגע שהמוצר או השירות שלנו רלוונטי לעסקים או חברות אחרות, חשוב שנכיר את זירת הפעילות השיווקית שלנו ואת כללי המשחק שלה. 

בשונה משיווק B2C הפונה לצרכן הקצה, זה שיצרוך את המוצר או השירות שלנו, שיווק B2B פונה למקבלי ההחלטות בארגוני המטרה שלנו, לאותם אנשי מפתח שבסופו של יום יחליטו האם החברה תסגור את העסקה איתנו או עם המתחרים שלנו. לכן, נקודת המוצא שלנו בקידום בלינקדאין B2B תהיה שעסקים – עושים עם אנשים. 

קידום בלינקדאין שמביא תוצאות.

מלאו פרטים ואחד המומחים
שלנו יחזור אליכם.

לתיאום פגישת ייעוץ
073-7599478

אני מאשר/ת קבלת דיוור מאת Booya digital

 

קידום בלינקדאין לעסקים – הכל מתחיל באנשים

כפי שציינו קודם, הכל מתחיל ונגמר באנשים. כדי לוודא שהמוצר או השירות שלנו מגיע לאנשים הנכונים, נצטרך תחילה לאפיין אותם. מה התפקידים שלהם? באילו תעשיות ומדינות הם פועלים? אילו תחומי עניין יש להם? ברגע שקהל המטרה שלנו ממוקד וברור לנו, אפשר לצאת לדרך בניסיון לאתר אותם. אפשרויות הטרגוט שלינקדאין מעמידה לרשות המפרסמים הן פרייסלס, צריך רק לדעת לעשות בהן שימוש מושכל. 

הגדרנו את קהל המטרה שלנו ומצאנו בעלי תפקידים העונים על האפיון שבנינו, מה עכשיו? זה הזמן לפנות אליהם עם בקשת התקשרות ולהציע להם לקחת חלק במעגל הקונקשנים העסקיים שלנו. כתבנו לא פעם שרושם ראשוני אפשר לייצר פעם אחת בלבד. לכן, הפניה לאותם אנשי מפתח תצטרך להיות מצד אחד אישית, מזמינה ונעימה ומהצד השני תכליתית, עניינית ובעלת ערך. ברגע שפיצחנו את הנוסח המדויק (הוא קריטי! מומחה לינקדאין יוכל לסייע במידה ומסתבכים), זה הזמן להתחיל להוסיף קונקשנים לרשת הקשרים העסקיים שלנו.

פיצוח אסטרטגיית תוכן ממוקדת לידים

לאחר שבנינו רשת קונקשנים עסקית רלוונטית וקהל המטרה שלנו אישר את בקשת החברות שלנו, זה הרגע להתחיל להכיר לו את המוצר או השירות שלנו. כיצד נעשה זאת? תוכן. בהיבט הקידום האורגני, מדובר בפוסטים השוטפים שנעלה בעמוד, הן בפרופיל האישי והן בעמוד לינקדאין עסקי של החברה. בהיבט הקידום הממומן, נעשה פרסום ממומן בלינקדאין שמטרתו לייצר לנו לידים. 

מערכת הפרסום של לינקדאין מאפשרת לנו להפיץ את התוכן שלנו לכל אותם בעלי תפקידים רלוונטיים, העובדים בתעשיות ספציפיות ומתעניינים בתחומי עניין ספציפיים. התוצאות הצפויות הן בהתאם לתקציב ולמומחיות אנשי המקצוע המנהלים את הקמפיין. בחירת מומחה לינקדאין לבניית הקמפיינים היא ללא ספק חלק בלתי נפרד מהצלחת הפעילות השיווקית הכוללת, ואולי אפילו מכרעת. זה המקום לציין שגם המומחה הגדול בעולם יתקשה להביא תוצאות עם תוכן בינוני. בניית אסטרטגיית תוכן רלוונטית ושמירה על איכות ומקצועיות התכנים, משפיעות על תוצאות הקידום באופן מוחלט. אם כן לידים בלינקדאין הם תוצר של תוכן מדויק הפוגש את קהל המטרה הרלוונטי. ברגע שיש את הפיצוח הזה, הדרך להשגת היעדים האסטרטגיים שלנו תהיה אופטימלית. 

קידום בלינקדאין B2B

העב”מ שכבש את לינקדאין – שיווק ABM צובר תאוצה

שיווק מבוסס אנשים צמח כבר בתחילת שנות ה-2000 ובשנים האחרונות נהיה טרנד של ממש. בשנה האחרונה בפרט, לאור השינויים הדרמטיים בעולם שהכתיבו לנו מציאות שיווקית חדשה, הוא צבר תאוצה עוד יותר. שהרי, אילו אפשרויות שיווק עומדות בפנינו בעולם נטול כנסים, פגישות ואירועים פרונטליים? גם (או במיוחד) היום – אנשים. 

אם כך שיווק ABM מבוסס אנשים מטרתו לייצר קשר אישי ולבנות מערכות יחסים ארוכות טווח המושתתות על אמון ועל ערך הדדי. במציאות הנוכחית, כדי למקסם את הפוטנציאל של רשת קונקשנים מקצועית בלינקדאין, חשוב לוודא שהפרופיל האישי שלנו מזמין, מעודכן (לא, תמונת תדמית מ-2016 לא נחשב מעודכן!), מכיל את כל הפרטים החשובים אודותינו ואודות החברה שלנו. האם פרופיל לינקדאין פרימיום הוא הכרחי? ממש לא. זה תלוי בכמות הקונקשנים שכבר יש לכם, בכמות הזמן שאתם נמצאים בלינקדאין מדי שבוע והבנה מספקת של הפלטפורמה שתאפשר לעשות שימוש מושכל בפרופיל פרימיום. במידה ואתם בתחילת הדרך ואינכם בקיאים מספיק בפלטפורמה, התשלום על תכנית פרימיום קרוב לוודאי יהיה מיותר.

לסיכום, קידום בלינקדאין לעסקים וחברות B2B מתאפשר הודות ל:

  • יצירת רשת קונקשנים רלוונטית המושתתת על קהל מטרה רלוונטי 
  • יצירת תוכן מדויק וקולע לקהל היעד
  • בניית מערכות יחסים איכותיות, אישיות ומניבות ערך עם אנשי המפתח הרלוונטיים למוצר או השירות שיש לנו להציע. 

אם קורת הגג המנחה את העשייה שלכם היא ערך, אין סיבה שלא תשיגו את המטרות העסקיות שלכם בלינקדאין. 

מה הלקוחות שלנו אומרים

” Booya digital became Keter, at least in the commitment and efforts the whole team put in making our new brand live and kicking.
Along the way, from the ideation phase of our new brand, along the development of the identity and assets, Booya team was there to guide us and help us be more accurate and effective.”

Netzah Sadeh
Director of Product Management - Keter (FOM)

” BooyaDigital helped boost ZIM’s digital marketing efforts, activities and online presence with their long-term B2B strategy. We recommend working with Booya Digital to gain added value and more quality business relations that stimulate organic growth.”

Yifat Ginzberg
Head of Corporate Communication & Global Marketing - ZIM

” Our experience with Booya digital was that of working with professionals, both as a team and individuals. They were all very customer-oriented and highly responsive. I highly recommend Booya as good partners in a joint campaign to promote the company.”

Shlomit Shalgo-Eger
Marketing Communication Manager - PTL GROUP

” בזכות העבודה עם בויה, התחלנו לייצר הרבה יותר תוכן בעל ערך שתרם למיצוב האתר שלנו והבאת טראפיק אורגני איכותי על ביטויים תחרותיים בורטיקל שלנו.
בזכות ניהול לקוח מקצועי וקרוב, הטראפיק גם תורגם ללידים שתמכו במטרות העסקיות שלנו.”

Igor Goldfeld - Rivulis, Micro Irrigation
Head of Global Digital Marketing