מחפשים לידים איכותיים בלינקדאין ? ככה עושים את זה נכון

יש לנו נטייה להתחיל תמיד מהתחלה, אבל הפעם – בואו נדבר תכל'ס. מהסוף. כל מי שעוסק בשיווק דיגיטלי בלינקדאין כנראה עושה את מה שהוא עושה בשביל לראות תוצאות. מה הן אותן תוצאות רצויות? זה תלוי ומשתנה בין חברה לחברה. ברוב המקרים, פרסום בלינקדאין מטרתו לייצר לנו לידים, את אותם אנשים הרלוונטיים ביותר למוצר שלנו, אלו שפוטנציאל ההמרה שלהם הוא הגבוה ביותר והסבירות שהם יהפכו ללקוחות היא גם כן הגבוהה ביותר.

 

שיווק בלינקדאין שמביא תוצאות.

מלאו פרטים ואחד המומחים
שלנו יחזור אליכם.

לתיאום פגישת ייעוץ
073-7599478

אני מאשר/ת קבלת דיוור מאת Booya digital

 

אז איך עושים את זה? איך משיגים לידים בלינקדאין?

קודם כל, נתחיל מנקודת המוצא שאנשים עושים עסקים עם אנשים, לא עם חברות. Having said that, נוכל לטעון שהבסיס לכל אינטראקציה עסקית באשר היא, הוא אנשים. על אחת כמה וכמה בפלטפורמה כמו לינקדאין שזו המהות שלשמה היא נוצרה.

בכדי לייצר לידים רלוונטיים בלינקדאין, נצטרך קודם כל לדאוג לכך שרשת הקשרים המקצועית שלנו בנויה מהאנשים הנכונים, אלו שנמצאים בתפקידי מפתח הרלוונטיים לשירות או למוצר שלנו, שעובדים בתעשיות ובמדינות הרלוונטיות לנו. אותם בעלי תפקידים, הם אלו שבסופו של דבר גם מקבלים את ההחלטות בארגון שלהם ויציגו לצוות את הפתרון והערך של החברה שלכם. איכות מערכת היחסים שלכם עם אותם אנשים, היא ללא ספק הבסיס להשגת לידים בלינקדאין.

אז מצאנו את האנשים הנכונים, דאגנו להוסיף אותם למעגל הקשרים שלנו. ועכשיו מה? עכשיו עוברים לשלב חשוב לא פחות – תוכן. אומרים (ובצדק) שתוכן הוא המלך. זה נכון בכל כך הרבה מובנים. יחד עם זאת, תוכן מצוין שלא יגיע לעיניים הנכונות – יקשה עלינו להגיע לתוצאות הרצויות. אחרי שאפיינתם את קהל היעד שלכם, בניתם פרופיל של בעלי תפקידים רלוונטיים והוספתם אותם לרשת הקשרים שלכם, זה הזמן לפנות אליהם בשפה שהם מבינים. אנשי IT למשל שונים בתכלית מאנשי UX בעולמות התוכן שמעניינים אותם (טוב, אולי הגזמנו קצת, אבל הבנתם את הרעיון). לכל אחד מקהלי היעד האלו נצטרך לפנות עם תוכן שמתיישב בדיוק על מה שהם מחפשים לדעת, ללמוד או לפתור. ננגיש להם את המידע הזה תוך שימוש בעולם המונחים שלהם ובשפה המקצועית שלהם, כשהעברת הערך של המוצר או השירות שלכם צריכה להיות בראש מעיינכם. ברגע שאנשי המקצוע יקבלו בדיוק, אבל בדיוק את מה שהם צריכים או מחפשים, הדרך ליצירת מערכת יחסים איכותית, משמעותית וארוכת טווח נהיית קצרה יותר. הם יצטרכו אתכם.

עד כאן בגזרת הפעילות האורגנית של ניהול עמוד לינקדאין, זו שלא תעלה לכם כסף אם תבחרו לעשות אותה בעצמכם, אבל כן תעלה לכם בזמן, מחשבה והשקעה (הרבה מאוד השקעה). אם אין בארגון יכולת להקצות לכך משאבים או להציב בגזרה הזו איש מקצוע איכותי, שווה להיעזר במומחה לינקדאין או סוכנות פרסום עסקים בלינקדאין, שידעו לייעץ ולהכווין בנוגע לבנייה נכונה של רשת הקשרים העסקית ובניית אסטרטגיית תוכן ושיווק מנצחת.

Linkedin leads

שיווק עסקים בלינקדאין

נוסף לאפשרויות האורגניות העומדות לרשות אנשי השיווק, ישנו כל הנושא של פרסום בלינקדאין, שמאפשר לנו המפרסמים להגיע למקסימום חשיפה רלוונטית במינימום זמן, או במילים אחרות – לאתר בפינצטה את הלידים הפוטנציאליים שלנו. כיצד אנחנו מייצרים לידים באמצעות קידום ממומן? פילוח. אפשרויות הפילוח של לינקדאין כל כך מדויקות, ברמה שאנחנו יכולים להגיע לכל מנהלי הרכש בתעשיית הפארמה שנמצאים באירופה. דמיינו לעצמכם את הפוטנציאל השיווקי האדיר שהיכולת הזו מאפשרת, המצריכה מאיתנו רק להבין את מי אנחנו בעצם מחפשים. אחרי שאפיינו את קהל המטרה הרלוונטי, אנחנו יודעים להגיד בדיוק מאילו אנשים הוא מורכב ומה המאפיינים שלו, הגיע הזמן להציג לו את התוכן שלנו, להסביר לו למה הוא פשוט חייב את המוצר או השירות שלנו ומה הערך שהוא יקבל ממנו.

קידום ממומן בלינקדאין למעשה סוגר לנו את המעגל ומחבר עבורנו בין התוכן הנכון לעיניים הנכונות שיקראו אותו. האמנות הגדולה היא לדעת אילו קצוות אנחנו רוצים להפגיש ולייצר תוכן מספיק איכותי שיניב לנו הלידים שאנחנו מחפשים.

אם כך כדי להגיע ללידים בלינקדאין צריך להשקיע בתשתית אורגנית טובה, שהיא למעשה הבסיס לכל שיווק דיגיטלי מוצלח והיא זו שתישאר כנכס לחברה. לצד הפעילות האורגנית להשקיע גם בקידום ממומן איכותי, הנעשה על ידי אנשי מקצוע מומחים, כדי למקסם את פוטנציאל החשיפה ולוודא שהגעתם לאנשים הנכונים.

אנחנו כאן לכל שאלה או התייעצות.