מה זה בכלל אוטומציה שיווקית B2B?

אוטומציה של תהליכים עסקיים היא כאשר חברה משתמשת בטכנולוגיה כדי להשלים משימות יומיומיות קשות. אוטומציה של תהליכים עסקיים היא חסכונית, יעילה ויכולה לייעל את התהליכים של החברה. זה גם נותן לעובדים יותר זמן להשלים משימות ברמה גבוהה יותר. כאשר משווקים משתמשים באוטומציה של תהליכים עסקיים, יש להם יותר זמן למשימות יצירתיות ברמה גבוהה. ללא פעולות שחוזרות על עצמן עשרות ואולי מאות פעמים ביום, אוטומציה יכולה אפילו לאפשר לצוות שלך להספיק יותר. בואו נעשה סקירה קצרה את כל מה שצריך לדעת על אוטומציה עסקית כולל מהי, היתרונות המובילים ודוגמאות לשימוש בה. לאחר מכן, נצלול אל כלי האוטומציה העסקיים הטובים ביותר.

אוטומציה שיווקית שמביאה תוצאות.

מלאו פרטים ואחד המומחים
שלנו יחזור אליכם.

לתיאום פגישת ייעוץ
073-7599478

אני מאשר/ת קבלת דיוור מאת Booya digital

מה הם היתרונות המרכזיים לשימוש באוטומציה עסקית?

1.חיסכון בזמן – בסופו של יום, עבודת הרוטינה לוקחת יותר זמן ממה שאתה חושב. למרות שהמשימות הללו חשובות ואי אפשר לדלג עליהן, הן לא בהכרח חייבות להיעשות על ידי אדם. אוטומציה של תהליכים עסקיים תחסוך לעובדים שלך זמן על ידי השלמת המשימות הקטנות, כגון ניירת. אוטומציה תבצע באופן מיידי משימות שבדרך כלל לוקח זמן להשלמתן. בנוסף, זמן היקר שנחסך יעניק לעובדים שלך יותר זמן להשלים משימות ברמה גבוהה יותר, כגון בניית קשרים ומחקר. זה אומר שהם יכולים ליצור יותר ערך ולהרוויח יותר כסף עבור העסק שלך.

2.מפחית טעויות אנוש – אני לא יודע מה איתכם, אבל ידוע לי שאני מערבב את המילים והמספרים שלי מדי פעם. זה פשוט אנושי. אבל, אם מספר חשבונית מעורבב, זה יכול לגרום לפיאסקו גדול עבור החברה שלך. עם אוטומציה, לא תצטרך לדאוג מטעויות אנוש כאלה. אתה יכול לעבד ניירת, להעביר מסמכים ולאסוף חתימות באופן מיידי. בנוסף, כלים אוטומטיים יכולים לשלוח תזכורות למקרה שהעובדים האנושיים שלך ישכחו להשלים משימה.

3.מביא לעובדים מאושרים יותר – משימות קנאיות הן בדרך כלל השנואות ביותר. אנשים לא אוהבים לעשות עבודות שחוזרות על עצמן בתדירות גבוהה, לא משנה כמה זה נחוץ. עם אוטומציה, העובדים שלך לא יצטרכו לעשות זאת יותר. זה יביא לעובדים מאושרים יותר שיהיו מוסמכים לעשות את עבודתם.

Marketing Automation

מה הם היתרונות המרכזיים לשימוש באוטומציה עסקית?

1.חיסכון בזמן – בסופו של יום, עבודת הרוטינה לוקחת יותר זמן ממה שאתה חושב. למרות שהמשימות הללו חשובות ואי אפשר לדלג עליהן, הן לא בהכרח חייבות להיעשות על ידי אדם. אוטומציה של תהליכים עסקיים תחסוך לעובדים שלך זמן על ידי השלמת המשימות הקטנות, כגון ניירת. אוטומציה תבצע באופן מיידי משימות שבדרך כלל לוקח זמן להשלמתן. בנוסף, זמן היקר שנחסך יעניק לעובדים שלך יותר זמן להשלים משימות ברמה גבוהה יותר, כגון בניית קשרים ומחקר. זה אומר שהם יכולים ליצור יותר ערך ולהרוויח יותר כסף עבור העסק שלך.
2.מפחית טעויות אנוש – אני לא יודע מה איתכם, אבל ידוע לי שאני מערבב את המילים והמספרים שלי מדי פעם. זה פשוט אנושי. אבל, אם מספר חשבונית מעורבב, זה יכול לגרום לפיאסקו גדול עבור החברה שלך. עם אוטומציה, לא תצטרך לדאוג מטעויות אנוש כאלה. אתה יכול לעבד ניירת, להעביר מסמכים ולאסוף חתימות באופן מיידי. בנוסף, כלים אוטומטיים יכולים לשלוח תזכורות למקרה שהעובדים האנושיים שלך ישכחו להשלים משימה.
3.מביא לעובדים מאושרים יותר – משימות קנאיות הן בדרך כלל השנואות ביותר. אנשים לא אוהבים לעשות עבודות שחוזרות על עצמן בתדירות גבוהה, לא משנה כמה זה נחוץ. עם אוטומציה, העובדים שלך לא יצטרכו לעשות זאת יותר. זה יביא לעובדים מאושרים יותר שיהיו מוסמכים לעשות את עבודתם.

4.מייעל מידע – אוטומציה של תהליכים עסקיים תייעל את כל הנתונים והמשימות שלך. לדוגמה, תוכנה לאוטומציה של תהליכים עסקיים יתעד תהליך שלם. המידע עבור כל השלבים בפרויקט נגיש לכל הצוות שלך. זה יקל על הדיווח וקבלת ההחלטות עבור הצוות שלך. תהליכים אוטומטיים מובילים לאחריות ברורה, תובנות חשובות, ואולי זמני אספקה מהירים יותר. בנוסף, ניתן להתאים אישית מידע והתראות. זה מאפשר לצוות שלך לקבל התראות מותאמות אישית לגבי מתי לשלוח דוא”ל מסוים או מתי אמורה להיות משימה בפרויקט.

5.משפר את שביעות רצון הלקוחות – כאשר התהליכים שלך מייעלים, אתה בדרך כלל מפעיל קמפיינים שיווקיים מוצלחים יותר ומגיב ללקוחות שלך במהירות. כל זה מוביל ללקוחות מרוצים יותר. כלי אוטומציה של תהליכים עסקיים יכולים לעזור לך לעמוד בעקביות בסטנדרטים הגבוהים של הלקוחות שלך.
6.סינכרון תהליכים – תהליכים רבים בקמפיין שיווקי צריכים להיות תואמים. לדוגמה, עם אימיילים, אתה צריך לציית לחוקי GDPR ו-SPAM. בעזרת כלי אוטומציה של תהליכים עסקיים, אתה יכול להבטיח שהקמפיינים שלך עומדים בדרישות. אתה יכול להגדיר מערכות שבודקות תאימות זו, כך שאתה צריך ליישם את המידע רק פעם אחת.

דוגמאות ליישום תהליכי אוטומציה עסקית

ניתן להשתמש באוטומציה של תהליכים עסקיים במספר מחלקות, כולל שיווק, שירות לקוחות, משאבי אנוש ומכירות. להלן מספר דוגמאות:
1.ניהול פרויקטים – כמשווק, לעתים קרובות אתה מנהל מספר קמפיינים ופרויקטים. עם אוטומציה של תהליכים עסקיים, אתה יכול לעשות דיגיטציה של זרימות העבודה שלך ולהפוך את כל החלק הלוגיסטי של מסע פרסום לאוטומטי. לדוגמה, כלים לניהול משימות יכולים לומר לך מי עושה מה ומתי זה אמור להגיע. כאשר עובד מסיים משימה, המערכת יכולה להודיע אוטומטית לאדם הבא בתוך זרימת העבודה. בנוסף, מנהלים יכולים לראות dashboard מותאם עבורם שמראה להם מה העובדים עושים. אם מישהו מאחר עם מועד אחרון, המנהלים מקבלים הודעה מיידית.
2.שירות לקוחות – שירות לקוחות הוא אחת המחלקות הטובות ביותר לבצע אוטומציה. עם אוטומציה של תהליכים עסקיים, צוות שירות הלקוחות שלך יכול להפוך תשובות לאוטומטיות אם מילות מפתח מסוימות מופיעות בדוא”ל או בצ’אט. בנוסף, אם יש לך רשימה של שאלות נפוצות, תוכל ליצור תגובות אוטומטיות בצ’אטבוטים של מדיה חברתית, או בצ’אטבוטים באתר שלך. כלים אחרים לאוטומציה של תהליכים עסקיים יכולים לנתח, לסווג ולהקצות כרטיסי תמיכה למחלקה ולחבר הצוות הנכונים.
3.מדיה חברתית – פרסום במספר פלטפורמות מדיה חברתית מדי יום יכול להיות מתיש. וזה לוקח יותר זמן ממה שאתה חושב. עם כלי אוטומציה של מדיה חברתית, אתה יכול לתזמן פוסטים מראש, כך שלא תצטרך להעלות את הפוסטים שלך באופן ידני מדי יום. בנוסף, כלי מדיה חברתית אחרים עוזרים לאיסוף תוכן. כלים אלה הם מקום מצוין לייעל את תהליך הרעיון שלך.