שיווק במנועי חיפוש Search Engine Marketing או בקיצור SEM הוא הבסיס השיווקי לקידום בגוגל בחברות וארגונים.

בדרך כלל נחלק את פעילות הקידום בגוגל ל 2: 

  1. פעילות אורגנית – SEO 
  2. פעילות ממומנת – PPC 

אם נשלב בין שני הכלים הללו בצורה נכונה נקבל פתרונות לטווח הקצר וכן לטווח הארוך יותר, לכן כאשר אתם בונים אסטרטגיה שיווקית צריך לקחת את 2 הכלים הללו בחשבון. 

למה עסקים חייבים לשווק את עצמם בגוגל בפרט ובמנועי חיפוש בכלל? 

תהליך חיפוש של שירותים או מוצרים כיום נעשה ברובו הכמעט מוחלט במנועי החיפוש, גם אם נחפש שירות כמו מנעולן או מוצרים שונים למטבח, ועד למערכת פענוח רצף DNA את הכל נוכל למצוא בתוצאות החיפוש לכן חשוב לכל עסק מקטן ועד חברה גדולה להיות עם נוכחות גדולה בתוצאות החיפוש 

 

שיווק בגוגל שמביא תוצאות.

מלאו פרטים ואחד המומחים
שלנו יחזור אליכם.

לתיאום פגישת ייעוץ
073-7599478

אני מאשר/ת קבלת דיוור מאת Booya digital

 

מה היתרונות בקידום ופרסום בגוגל לעומת צורות שיווק אחרות 

חיפוש בגוגל היינו חיפוש POOL , מה זה אומר? 

זה אומר שהגולש שמחפש את המוצר או השירות מגיע עם כוונה לרכוש או להשתמש במוצר או בשירות מסויים, זאת אומרת הוא מגיע מוכוון מטרה למצוא את השירות או המוצר וללכת ולכן סיכויי מעולה שהוא ימיר 

כאשר שיטת פרסום של PUSH הוא ניתוח ולפעמים גם ניחוש של איזה קהלים אנחנו מחפשים ושליחת מודעות אליהם בצורות שונות – מאמרים,סרטונים או תמונות  שיטה כזאת מעולה למציאת קהלים חדשים ושימור קהלים פוטנציאלים שלא רכשו עדיין או השתמשו בשירות אותו מציעים. 

קידום אתרים B2B 

כל חברה או עסק בתחום ה B2B  שמחזיק בנכס דיגיטלי יודעים היום, ללא נוכחות שלהם בדיגיטל בכלל ובגוגל בפרט כנראה שהעסק שלהם בבעיה. 

Google Marketing

בתהליך קידום נכון מנתחים מהו קהל היעד למוצר או השירות ומהם הביטויים שאותו קהל יעד מחפש, על משפחות הביטויים הללו נתמקד וננסה להיות מדורגים גבוה ככל האפשר בתוצאות החיפוש.

במקרים רבים השילוב של קידום ממומן נכון וקידום אורגני יחד ישלימו אחד את השני וישפרו את הנוכחות של האתר בתוצאות החיפוש

 תהליך קידום אורגני בגוגל 

כמו כל תהליך נכון תמיד מתחילים במחקר או יותר נכון כמה מחקרים 

  1. מחקר מילות מפתח 
  2. מחקר מתחרים 
  3. הערכת נקודת הפתיחה בה אנחנו נמצאים 

לאחר שסיימנו את המחקרים הללו מתחיל תהליך הקידום 

כיצד עושים זאת? בונים תוכנית עבודה אשר כוללת 3 ערוצים עיקריים 

  1. תוכנית תוכן. 
  2. תוכנית טכנית 
  3. מיתוג חשיפה ברחבי הרשת

השילוב של שלושת הערוצים הללו תמיד יביא תוצאות כמה זמן זה ייקח מאוד תלוי בתחום אותו אנחנו רוצים לקדם. 

תהליך קידום ממומן בגוגל 

בתהליך קידום ממומן בגוגל  בדיוק כמו בקידום האורגני חשוב להתחיל במחקר שיהווה את הבסיס לפעילות. 

המחקרים שנעשה בתחילת פעילות הם – 

  1. מחקר מילות מפתח 
  2. מחקר שוק
  3. מחקר מתחרים 
  4. בניית קהלים 

בהתאם למחקרים נמליץ על תקציב לפעילות ומתחילים במסע לקוח 

קידום אתרים בחו”ל 

פעם תהליך פרסום של חברות בחו”ל  כלל בעיקר תערוכות, נסיעות לחו”ל או אפילו לקיחת משרד יח”צ באותה מדינה יעד כדי לקבל חשיפה מקומית, העלויות והזמן היו גבוהים מאוד והתוצאה לעיתים לא כל כך אפקטיבית. 

על ידי קידום ופרסום בגוגל יש אפשרות לקבל חשיפה הרבה יותר גבוהה בצורה שוטפת ובצורה גלובלית הרבה יותר וכמובן בעלויות נמוכות הרבה יותר 

 

 

 

 

 

מה הלקוחות שלנו אומרים

” Booya digital became Keter, at least in the commitment and efforts the whole team put in making our new brand live and kicking.
Along the way, from the ideation phase of our new brand, along the development of the identity and assets, Booya team was there to guide us and help us be more accurate and effective.”

Netzah Sadeh
Director of Product Management - Keter (FOM)

” BooyaDigital helped boost ZIM’s digital marketing efforts, activities and online presence with their long-term B2B strategy. We recommend working with Booya Digital to gain added value and more quality business relations that stimulate organic growth.”

Yifat Ginzberg
Head of Corporate Communication & Global Marketing - ZIM

” Our experience with Booya digital was that of working with professionals, both as a team and individuals. They were all very customer-oriented and highly responsive. I highly recommend Booya as good partners in a joint campaign to promote the company.”

Shlomit Shalgo-Eger
Marketing Communication Manager - PTL GROUP

” בזכות העבודה עם בויה, התחלנו לייצר הרבה יותר תוכן בעל ערך שתרם למיצוב האתר שלנו והבאת טראפיק אורגני איכותי על ביטויים תחרותיים בורטיקל שלנו.
בזכות ניהול לקוח מקצועי וקרוב, הטראפיק גם תורגם ללידים שתמכו במטרות העסקיות שלנו.”

Igor Goldfeld - Rivulis, Micro Irrigation
Head of Global Digital Marketing