מה מקבלים בחשבון לינקדאין פרימיום 

מעבר זריז למי שלא מכירים מהו חשבון לינקדאין פרימיום, מדובר במספר מסלולים ייחודיים שלינקדאין מציעה לנו המנויים שלה, כדי לשפר את הסיכויים שלנו למצוא עבודה, לחפש עובדים ולהרחיב בתבונה את מעגל הקשרים המקצועיים שלנו ברשת. הפיצ'רים הייחודיים לכל תכנית והאפשרויות השמורות רק למנויי הפרימיום, היא הסיבה שלינקדאין גובה תשלום עבור השירות הזה, שאינו זמין למנויים רגילים.

 

שיווק בלינקדאין שמביא תוצאות.

מלאו פרטים ואחד המומחים
שלנו יחזור אליכם.

לתיאום פגישת ייעוץ
073-7599478

אני מאשר/ת קבלת דיוור מאת Booya digital

 

חשבון פרימיום ופרסום ממומן

נמשיך לקשר שבין חשבון לינקדאין פרימיום לפרסום ממומן בלינקדאין. ספוילר – אין כזה. מדובר בשני אפיקים שונים, לכל אחד מהם האפשרויות השונות שהוא מציע לנו. פרסום בלינקדאין מטרתו לאפשר לנו להגיע לאדם הנכון, בתפקיד והתעשייה הרלוונטיים, בזמן ובמקום הנכונים, כדי למקסם את הפוטנציאל שלנו למכור לו את השירות או המוצר של החברה שלנו. מערכת הפרסום של לינקדאין מעמידה לרשות המפרסמים מגוון כלים משוכללים ומתקדמים שכל כולם מטרתם לסייע לנו באיתור קהל היעד הממוקד ביותר, הרלוונטי ביותר ובעל פוטנציאל ההמרה הגבוה ביותר. כדי לפרסם באופן ממומן בלינקדאין אין כל צורך להחזיק בחשבון לינקדאין פרימיום, כל מה שנדרש הוא שיהיה לנו חשבון באשר הוא. זה הזמן לציין את המובן מאליו, שבין אם מדובר בחשבון רגיל או פרימיום, האיכות והמקצועיות שלו הן ללא ספק מפתח להצלחה כשמדובר בשיווק B2B. למה? כי עסקים, ובמיוחד עסקים B2B, עושים עם אנשים. אם נחליט לעשות שיווק דיגיטלי בלינקדאין כשלרשותנו חשבון חצי פעיל, עם מעט מאוד מידע מקצועי עלינו וללא כל תוכן מקצועי על החברה שלנו, סביר להניח שהתנועה והלידים שנצליח לייצר באמצעות הקידום הממומן לא יניבו לנו את התוצאות הרצויות, או תוצאות כלשהן בכלל.

פרופיל לינקדאין מקצועי

חשבון פרימיום ולידים בלינקדאין

נתעכב קצת על נושא הלידים בלינקדאין. נקודת המוצא שלנו היא שכל פעילות שיווק בלינקדאין מטרתה לייצר לנו מכירות. הרי לשם כך התכנסנו, לא? אם כך חשוב להבין, כי בשונה מפייסבוק למשל, השיווק בלינקדאין מבוסס על הקשר האישי שבין אנשי המקצוע, שכן זו הסיבה שלשמה הוקמה הפלטפורמה – לחבר בין אנשי עסקים ולייצר הזדמנויות עסקיות חדשות. החיבור הזה נעשה הן במישור של כוח אדם ואיתור עובדים והן במישור של שיווק ומכירות. ארגון או חברה שאין להם את אנשי המקצוע המדויקים ביותר, יתקשו מאוד להגיע לתוצאות העסקיות הרצויות. בהיבט הזה, חשבון לינקדאין פרימיום בהחלט יכול לשפר ולמקסם את הסיכויים לאתר את האנשים המוצלחים ביותר עבור החברה שלנו, ומהצד השני – מאפשר לנו כבעלי מקצוע מסוים למצוא את המקומות הכי נחשבים לעבוד בהם ולהגיע באופן ישיר למקבלי ההחלטות בהם. אם כך חשבון לינקדאין פרימיום רלוונטי מאוד בהקשר הזה של גיוס עובדים וחיפוש עבודה, ועבור לידים מהסוג הזה הוא בהחלט מעניק פתרון מוצלח יותר על פני חשבון רגיל.

שורה תחתונה

כדי להניב תועלת משמעותית מהפלטפורמה הזו שנקראת לינקדאין, חשוב קודם כל להכיר ביכולות שלה ולדעת אילו כלים ואפשרויות היא מעמידה בפנינו בכל אחת מגזרות הפעילות שלה. לצד זה, חשוב גם להכיר במטרות שלנו ולהבין מה בדיוק אנחנו מחפשים שם? אם זה מהגזרה של החברה, האם אנחנו זקוקים לעובדים חדשים או מוכנים לצאת עם המוצר שלנו לאוויר העולם ומחפשים לידים רלוונטיים? תהא המטרה אשר תהא, לינקדאין תדע לסייע לנו להשיג אותה. מנגד, אם אנחנו בצד השני של המתרס ומחפשים את האתגר המקצועי הבא שלנו, גם כאן לינקדאין מעמידה לרשותנו כלים רבים, חלקם ללא עלות וחלקם בתשלום, דוגמת מסלולי הפרימיום למיניהם עבור מחפשי עבודה.

רוצים לעשות פרסום ממומן בלינקדאין? אין לכם צורך בחשבון לינקדאין פרימיום. כל מה שאתם צריכים זה להכיר היטב היטב את קהל היעד שלכם, לאפיין אותו ולדעת בדיוק מה התכונות שלו. לאחר מכן, ליצור במיוחד עבורו תוכן מקצועי מצוין, כזה שמדבר בשפה שלו, שנוגע בנקודות שהכי מעניינות אותו ונותן לו ערך אמיתי וממשי. את התוכן הזה אפשר ואף רצוי להפיץ גם בצורה אורגנית וגם באמצעות קידום ממומן, וכך תדעו שהגעתם למקסימום פוטנציאל וחשיפה. וכשערך פוגש את הכתובת הנכונה עבורו – בינגו. השמיים הם הגבול.