קידום אורגני בגוגל מבוסס על חשיפה “טבעית” בעמודי התוצאות של מנוע החיפוש

מדובר בפרקטיקה שיווקית חשובה אשר משביחה במידה ניכרת את הנכסים הדיגיטליים של העסק/החברה/הארגון. אך האם הטכניקה הזו מתאימה גם לפלחי B2B? האם באמת (אבל באמת) יש בכוחה לסייע למפעלים וחברות בתעשייה? התשובה היא “כן, בוודאי, אבל רק כשעושים את זה נכון”.

קידום אורגני בגוגל שמביא תוצאות.

מלאו פרטים ואחד המומחים
שלנו יחזור אליכם.

לתיאום פגישת ייעוץ
073-7599478

אני מאשר/ת קבלת דיוור מאת Booya digital

 

בסוכנות הדיגיטל Booya Digital, הנשענת על 12 שנות ניסיון בשיווק דיגיטלי, פיתחנו מתודולוגיה איכותית וייעודית של קידום אורגני בגוגל בענף ה-B2B. לקוחותינו מגיעים מכל קצוות התעשייה בישראל לרבות תעשייה מסורתית (מזון, עץ, טקסטיל, ריהוט ועוד), מסורתית מעורבת (פלסטיק, מתכות, מינראליים וכדומה) ותעשיית עילית ועילית-מעורבת (מיכון, עיבוד שבבי, חשמל, פארמה, כימיקליים מתקדמת, הייטק, אלקטרוניקה וכו’).

מכיוון שאנו מבינים היטב את האתגרים בשיווק עסקים בפלחי B2B, המומחים שלנו עובדים לפי מודל פורץ דרך שמאפשר להגשים מגוון מטרות ולהציג תוצאות בשלל אפיקים. למשל:

  • קידום אורגני לטובת חדירה לשווקים חדשים.
  • חיזוק שווקים קיימים.
  • חיזוק מפיצים.
  • הגברת מודעות למותג.
  • הגברת מודעות לשירותים ומוצרים.
  • איסוף מידע (Data) למהלכים שיווקיים משלימים.

קידום אורגני בגוגל בעולם ה-B2B הוא מתודולוגיה שונה לחלוטין מקידום B2C. זהו פרויקט הדורש היכרות עם קהלי יעד מקצועיים וייחודיים המשתנים מענף לענף. יתרונו הבולט של הקידום האורגני מבחינת B2B טמון בעובדה שקהלי היעד בענפים הללו מעדיפים תוכן מקצועי על פני פרסומות ומודעות. הופעה נכונה בעמודי התוצאות של גוגל היא המתכון המדויק. יש בה כדי למשוך את הגולש לנכסיה הדיגיטליים של החברה באמצעות זיקה בין עמודי תוכן לביטויי חיפוש.

אנו מקפידים ב-Booya Digital על מחקר מילות מפתח שמבוסס על הז’רגון המקצועי, מפלחים קהלי יעד בהתאם לביטויי חיפוש מדויקים ומטרות שהוגדרו מראש, משקיעים באנליזה דיגיטלית עם כלים מתוחכמים ומייצרים מעטפת של קידום איכותי. כזו אשר משביחה את מכלול הנכסים הדיגיטליים של העסק/החברה/הקבוצה/הארגון, ואשר מפגישה אותנו עם קהלי היעד במהלך “מסעם” ברשת. מסע בו התוצאות האורגניות של גוגל הן תחנת חובה.

Google SEO

מה הלקוחות שלנו אומרים

” Booya digital became Keter, at least in the commitment and efforts the whole team put in making our new brand live and kicking.
Along the way, from the ideation phase of our new brand, along the development of the identity and assets, Booya team was there to guide us and help us be more accurate and effective.”

Netzah Sadeh
Director of Product Management - Keter (FOM)

” BooyaDigital helped boost ZIM’s digital marketing efforts, activities and online presence with their long-term B2B strategy. We recommend working with Booya Digital to gain added value and more quality business relations that stimulate organic growth.”

Yifat Ginzberg
Head of Corporate Communication & Global Marketing - ZIM

” Our experience with Booya digital was that of working with professionals, both as a team and individuals. They were all very customer-oriented and highly responsive. I highly recommend Booya as good partners in a joint campaign to promote the company.”

Shlomit Shalgo-Eger
Marketing Communication Manager - PTL GROUP

” בזכות העבודה עם בויה, התחלנו לייצר הרבה יותר תוכן בעל ערך שתרם למיצוב האתר שלנו והבאת טראפיק אורגני איכותי על ביטויים תחרותיים בורטיקל שלנו.
בזכות ניהול לקוח מקצועי וקרוב, הטראפיק גם תורגם ללידים שתמכו במטרות העסקיות שלנו.”

Igor Goldfeld - Rivulis, Micro Irrigation
Head of Global Digital Marketing