קידום אורגני בגוגל מבוסס על חשיפה “טבעית” בעמודי התוצאות של מנוע החיפוש
מדובר בפרקטיקה שיווקית חשובה אשר משביחה במידה ניכרת את הנכסים הדיגיטליים של העסק/החברה/הארגון. אך האם הטכניקה הזו מתאימה גם לפלחי B2B? האם באמת (אבל באמת) יש בכוחה לסייע למפעלים וחברות בתעשייה? התשובה היא “כן, בוודאי, אבל רק כשעושים את זה נכון”.
בסוכנות הדיגיטל Booya Digital, הנשענת על 12 שנות ניסיון בשיווק דיגיטלי, פיתחנו מתודולוגיה איכותית וייעודית של קידום אורגני בגוגל בענף ה-B2B. לקוחותינו מגיעים מכל קצוות התעשייה בישראל לרבות תעשייה מסורתית (מזון, עץ, טקסטיל, ריהוט ועוד), מסורתית מעורבת (פלסטיק, מתכות, מינראליים וכדומה) ותעשיית עילית ועילית-מעורבת (מיכון, עיבוד שבבי, חשמל, פארמה, כימיקליים מתקדמת, הייטק, אלקטרוניקה וכו’).
מכיוון שאנו מבינים היטב את האתגרים בשיווק עסקים בפלחי B2B, המומחים שלנו עובדים לפי מודל פורץ דרך שמאפשר להגשים מגוון מטרות ולהציג תוצאות בשלל אפיקים. למשל:
- קידום אורגני לטובת חדירה לשווקים חדשים.
- חיזוק שווקים קיימים.
- חיזוק מפיצים.
- הגברת מודעות למותג.
- הגברת מודעות לשירותים ומוצרים.
- איסוף מידע (Data) למהלכים שיווקיים משלימים.
קידום אורגני בגוגל בעולם ה-B2B הוא מתודולוגיה שונה לחלוטין מקידום B2C. זהו פרויקט הדורש היכרות עם קהלי יעד מקצועיים וייחודיים המשתנים מענף לענף. יתרונו הבולט של הקידום האורגני מבחינת B2B טמון בעובדה שקהלי היעד בענפים הללו מעדיפים תוכן מקצועי על פני פרסומות ומודעות. הופעה נכונה בעמודי התוצאות של גוגל היא המתכון המדויק. יש בה כדי למשוך את הגולש לנכסיה הדיגיטליים של החברה באמצעות זיקה בין עמודי תוכן לביטויי חיפוש.
אנו מקפידים ב-Booya Digital על מחקר מילות מפתח שמבוסס על הז’רגון המקצועי, מפלחים קהלי יעד בהתאם לביטויי חיפוש מדויקים ומטרות שהוגדרו מראש, משקיעים באנליזה דיגיטלית עם כלים מתוחכמים ומייצרים מעטפת של קידום איכותי. כזו אשר משביחה את מכלול הנכסים הדיגיטליים של העסק/החברה/הקבוצה/הארגון, ואשר מפגישה אותנו עם קהלי היעד במהלך “מסעם” ברשת. מסע בו התוצאות האורגניות של גוגל הן תחנת חובה.