לינקדאין היא הרשת החברתית הכי עסקית שיש, והיא המקום המושלם ליצירה של מערכת קשרים עסקיים: מציאת לקוחות חדשים, איתור עובדים ויצירה של שיתופי פעולה מקצועיים.

91% ממנהלי שיווק בכירים דירגו את לינקדאין כפלטפורמה הטובה ביותר למציאה של תוכן איכותי ומקצועי, ו- 92% מהמנהלים בחברות B2B משתמשים בלינקדאין לאיתור לקוחות. דווקא בגלל שמדובר ברשת עסקית בעלת פוטנציאל רב, כדי להוציא ממנה את המקסימום חשוב להכיר אותה באמת. לפניכם מספר טיפים שיסייעו לכם לעשות קידום בלינקדאין בצורה נכונה.

 

שיווק בלינקדאין שמביא תוצאות.

מלאו פרטים ואחד המומחים
שלנו יחזור אליכם.

לתיאום פגישת ייעוץ
073-7599478

אני מאשר/ת קבלת דיוור מאת Booya digital

 

בנו פרופיל אישי ועסקי בלינקדאין שמדברים באותה השפה

אתם לא צריכים להסתפק בפרופיל אישי בלבד, וכדאי לפתוח גם פרופיל לינקדאין מקצועי עסקי שיסייע לכם לעשות קידום בלינקדאין. בשלב השני, מומלץ ששני הדפים ידברו באותה השפה וישדרו את אותם המסרים: מסגנון הכתיבה דרך הצבעים והפרטים הקטנים ועד לערכי החברה. לעמוד האישי שלכם תעשו קידום אורגני על ידי העלאת תוכן איכותי ואילו בעמוד העסקי – קידום בלינקדאין אורגני וממומן. בנוסף, כדאי לבנות את הנכסים שלכם בלינקדאין בצורה מבנית שמתחשבת באלגוריתם, כולל בנייה של דאטה רלוונטית אודות קהל היעד שלכם. זה יגדיל את החשיפה של הדפים שלכם והקונקשנים לא ילכו לאיבוד.

הגדירו ומצאו את קהל היעד שלכם בלינקדאין

במסגרת קידום בלינקדאין תוכלו לייצר חשיפה לקהל יעד ממוקד מאוד, עד רמת בעלי תפקיד או עובדים בחברה מסוימת שיש להם חשבון בלינקדאין, למשל: כל מנהלי הרכש בחברת אינטל ישראל, כל המנכ"לים של חברות תקשורת בישראל ועוד. דווקא בגלל שלינקדאין היא רשת מקצועית ועסקית, היא הפלטפורמה האידיאלית לעסקאות B2B. זכרו שלדבר לקהל לקוחות עסקי זה שונה בתכלית מלדבר ללקוחות פרטיים. ואל תתביישו, שלחו קונקשן לקולגות, ללקוחות קיימים, ללקוחות פוטנציאליים ולאנשים שיש לכם מה להרוויח מהקשר איתם.

Advertise Business on LinkedIn

הקפידו להעלות ללינקדאין תכנים איכותיים ומרתקים

בלינקדאין, ובשונה מרשתות חברתיות אחרות, אנשים יזרמו אליכם על בסיס מה שיש לכם לחדש ולספר בהיבט המקצועי. העלו כתבות ופרסומים לעמוד האישי והמקצועי / עסקי שלכם על בסיס קבוע, בין אם מדובר בחומר מקורי שלכם ובין אם בפרסומים של אחרים (למשל, דו"חות של חברות ומחקרים). ככל שהעמודים שלכם יהיו בפעילות כך תגדל החשיפה שלכם. יתרה מכך – אם לקוח פוטנציאלי יכנס לדפים שלכם וימצא אותם פעילים ומעודכנים – יגדלו הסיכויים שהוא יפנה אליכם.

צרו שיח ומעורבות בלתי אמצעי

יצירה של שיח ומעורבות בלינקדאין היא כלי נפלא לשיפור החשיפה ולהגעה ללקוחות פוטנציאליים. כל מה שצריך זה להגביר נוכחות. תוכלו לעשות זאת באמצעות הצטרפות לקבוצות מקצועיות והשארת תגובות לפוסטים, וגם דרך מערכת הפידבקים המצוינת של לינקדאין. אם לקוח "ישאיר" אצלכם פידבק, ההמלצה תופיע בדף הראשי של כל מי שנמצא בנטוורק אתכם ולא פחות חשוב מכך – אצל כל מי שנמצא בנטוורק איתו. המשמעות היא שהחשיפה שלכם תגדל ואתם תגיעו למעגלים נוספים. אל תתביישו לבקש מלקוחות לכתוב לכם פידבק.

בלינקדאין, אל תסתפקו בקידום אורגני. תתקדמו לקידום ממומן

קידום אורגני בלינקדאין הוא הבסיס, אבל בעזרת פרסום ממומן אפשר להוציא יותר. קידום ממומן בלינקדאין ניתן לעשות לעמודים מקצועיים / עסקיים בלבד, וכדאי לעשות זאת כשלעמוד שלכם יש מה להציע למבקרים וכמובן לאחר בניית אסטרטגיה שיווקית: מטרת הקמפיין, סוג הקמפיין, תקציב ומשך וכמובן קהל היעד.

איך להגדיל עוקבים בעמוד לינקדאין עסקי?

הנה מספר טיפים שיסייעו לכם לעשות פרסום בלינקדאין בצורה טובה ולהגדיל את מספר העוקבים שלכם:

  1. ספרו לכולם שהגעתם. אם אתם מנהלים רשימות דיוור או עמודים עסקיים ברשתות החברתיות – ספרו לקהל שלכם שאתם נמצאים גם בלינקדאין, ותנו להם טעימה ממה שהם יקבלו מכם שם.
  2. צרפו קישור לעמוד העסקי בחתימה שלכם – ניתן לצרף קישור לעמוד הלינקדאין דרך החתימה שלכם ושל עובדי החברה.
  3. הטמעת קישור באתר החברה עם הצעה להצטרף לקהילה הגדולה שלכם בלינקדאין. תמיד חשוב להסביר למה ולהציע ערך מוסף.
  4. העובדים שלכם הם חלק מהמאמץ. ניתן לעשות קידום לעמוד באמצעות הפצת תוכן בעמוד דרך שיתופים של עובדי החברה בלינקדאין.
  5. הגברת נוכחות. אל תשאירו את עמוד הלינקדאין שלכם לבדו. עמוד תוסס ופעיל, עם תכנים חדשים שמעוררים דיון, ימשוך לקוחות פוטנציאליים.
  6. איזה סוג של תכנים מפרסמים בלינקדאין?

בלינקדאין מקובל לפרסם תכנים שיש בהם ערך לגולש, מעולם התוכן שלכם ומעולמות קרובים, מהחברה או הארגון שלכם באופן ספציפי וממעגלים מושפעים ומשפיעים. לצד תוכן אינפורמטיבי ומרתק, ניתן לפרסם תוכן שיווקי. למשל, אם החברה שלכם מייצרת מתכת או פלסטיק לתעשיית מכשירי הכושר, תוכלו לפרסם נתונים בספקטרום רחב מאוד – מנתונים אודות החברה שלכם – פרויקטים מוצלחים, שיתופי פעולה חדשניים ועוד, דרך פרסומים מחקריים על חומרי הגלם בהם אתם משתמשים ועד לנתונים סטטיסטיים אודות העלייה במודעות לספורט, עלייה ברכישת מכשירי כושר ביתיים ועלייה בהרשמה לחדרי כושר. עם זאת, חשוב לדעת שפרסום תוכן רלוונטי הוא הליבה של לינקדאין, וכדאי לכתוב אסטרטגיית תוכן לאחר ניתוח של קהל היעד שלכם.

לסיכום, איך מגדילים את מספר הלקוחות דרך לינקדאין?

לינקדאין היא הרשת החברתית הטובה ביותר למציאה של לקוחות חדשים. עם זאת, כדי לנצל את היתרונות של הפלטפורמה ואת העובדה שהלקוחות שלכם כבר שם, צריך לעבוד חכם: לבחור את השפה שלכם, להוביל שיח ולהראות נוכחות – קידום בלינקדאין – אורגני וממומן.