ניהול קמפיינים ממומנים בגוגל 

מטרת קמפיינים של PPC בשיווק B2B היא לייצר לידים ולהגדיל את תעבורת האתר על ידי הצבת מודעות בדפי תוצאות של מנועי החיפוש (SERPs) ואתרים רלוונטיים אחרים. מסעות פרסום PPC מאפשרים לעסקים למקד מילות מפתח ספציפיות ודמוגרפיה, ולשלם רק כאשר משתמש לוחץ על המודעה. זה הופך את PPC לדרך יעילה וחסכונית להגיע ללקוחות פוטנציאליים המחפשים באופן פעיל מוצרים או שירותים כמו אלה שמציע העסק. בנוסף, ניתן להשתמש בקמפיינים של PPC גם כדי להגביר את המודעות למותג ולהגיע לקהלים ספציפיים באמצעות קמפיינים לשיווק מחדש.

 

קידום ממומן בגוגל שמביא תוצאות.

מלאו פרטים ואחד המומחים
שלנו יחזור אליכם.

לתיאום פגישת ייעוץ
073-7599478

אני מאשר/ת קבלת דיוור מאת Booya digital

 

איך משתמשים בקמפיינים כדי ליצור demand generation ? 

קמפיינים PPC יכולים להיות כלי יעיל ליצירת ביקוש בשיווק B2B. יצירת ביקוש הוא תהליך של יצירת וטיפוח עניין במוצרים או בשירותים של החברה בקרב לקוחות פוטנציאליים. ניתן להשתמש בקמפיינים מסוג PPC כדי למקד מילות מפתח ספציפיות ודמוגרפיה כדי להגיע ללקוחות פוטנציאליים המחפשים באופן פעיל מוצרים או שירותים כמו אלה שמציע העסק. על ידי מיקוד ללקוחות פוטנציאליים אלה, מסעות פרסום PPC יכולים לעזור להגדיל את התנועה לאתר, לייצר לידים ובסופו של דבר להגביר את המכירות. בנוסף, ניתן להשתמש בקמפיינים של PPC גם כדי להגביר את המודעות למותג ולהגיע לקהלים ספציפיים באמצעות קמפיינים של שיווק מחדש.

אחד ההיבטים החשובים של יצירת ביקוש הוא יצירת תחושת דחיפות, ניתן להגדיר קמפיינים של PPC כך שיוצגו בזמן מסוים, לקהל מסוים ועם מסר ספציפי כדי ליצור תחושת דחיפות כזו.

בנוסף, ניתן לשלב קמפיינים PPC עם ערוצי שיווק אחרים כגון שיווק בדוא”ל ומדיה חברתית כדי ליצור אסטרטגיית יצירת ביקוש מגובשת.

מה הם אבני הדרך על לביצוע של קמפיין PPC

  1. ערוך מחקר מילות מפתח יסודי: ביצוע מחקר מילות מפתח מעמיק הוא חיוני לזיהוי מילות המפתח הרלוונטיות והרווחיות ביותר עבור מסע הפרסום שלך ב-PPC. זה יבטיח שהמודעות שלך יוצגו לקהל הנכון ויגדיל את הסיכוי ליצירת לידים.
  2. השתמש במילות מפתח שליליות: מילות מפתח שליליות הן מילות מפתח שאינך רוצה שהמודעות שלך יופיעו עבורן. זה יכול לעזור לך להימנע מקליקים לא רלוונטיים והוצאה מבוזבזת.
  3. השתמש בקבוצות מודעות ובווריאציות של מודעות: קבוצות מודעות וגרסאות מודעות יכולות לעזור לך לבדוק אפשרויות שונות של עותק מודעות ומיקוד כדי לראות אילו מהן היעילות ביותר.
  4. השתמש ברימרקטינג: רימרקטינג מאפשר לך למקד למשתמשים שביקרו בעבר באתר שלך. זו יכולה להיות דרך יעילה לייצר לידים ממשתמשים שכבר גילו עניין במוצרים או בשירותים שלך.
  5. אופטימיזציה של דפי נחיתה: אופטימיזציה של דפי נחיתה עבור קמפיינים מסוג PPC חיונית להמרת לידים ללקוחות. ודא שדפי הנחיתה רלוונטיים למודעות וכוללים קריאה ברורה לפעולה.
  6. מדוד ונתח תוצאות: הגדר יעדים ברורים, מדוד ונתח את הביצועים של מסעות הפרסום שלך ובצע התאמות בהתאם. השתמש בכלים כמו Google Analytics כדי לעקוב אחר המרות, שיעורי יציאה מדף כניסה ומדדים חשובים אחרים.
  7. בדוק ובצע אופטימיזציה מתמדת: בדוק ובצע אופטימיזציה מתמשכת של מסעות הפרסום שלך על ידי ניסוי עם עותק מודעות, אפשרויות מיקוד ודפי נחיתה שונים. זה יעזור לך לזהות מה עובד ומה לא, ולקבל החלטות מושכלות לגבי איך לשפר את מסעות הפרסום שלך לאורך זמן.

Sponsored Campaigns