הכנה לכנסים ותערוכות עבור חברות וארגונים:
תערוכות וכנסים הינם חלק בלתי נפרד מההתנהלות הארגונית השוטפת של חברות יצרניות ויצואניות. אולם למרות היתרונות הרבים המקופלים בתערוכה מוצלחת או בכנס איכותי, חברות רבות נדרשות להשקיע משאבים אדירים בכדי להפיק את המיטב מאירועים אלה.
כעת, בעולם דיגיטלי שבו עומדים לרשותכם כלים טכנולוגיים מתקדמים, התפוקה שלכם עומדת להשתפר במידה ניכרת. יותר זמן לפגישות ענייניות עם גורמים רלבנטיים, ופחות התעסקות ביצירת קשרים ראשוניים ונטוורקינג בסיסי.
סוכנות הדיגיטל Booya Digital מתמחה בהכנת חברות לכנסים ותערוכות. אנו מציעים ניהול דיגיטלי חכם המאפשר להגיע ליעד כשיש בידכם רשימת פגישות מלאה. פחות דיבורים ויותר מעשים.
איך זה עובד? הכל טמון במידע ובאופן שאתם מנהלים אותו. באמצעות קמפיינים דיגיטליים מדויקים, הפועלים על פילוח מקצועי של שותפים פוטנציאליים, אנו מבצעים עבודת הכנה מקיפה לקראת הכנס או התערוכה. עבודת הכנה הכוללת בין היתר:
- הגעה לקהלים מקצועיים תוך שימוש חכם ברשתות חברתיות.
- הגעה עד מקבלי החלטות בחברות המשתתפות בכנס/בתערוכה.
- צביעת קהלים ויצירת דיאלוג עם גורמים רלבנטיים.
- רה-מרקטינג והנעה מקדימה לפעולה עוד בטרם הכנס/התערוכה.
- הפצת תוכן בתחום עיסוקה של החברה אל מול באי הכנס/התערוכה לטובת הגברת מודעות למותג.
- דיוור אלקטרוני אפקטיבי ומקדים המבוסס על פתרונות אוטומציה.
הדוגמאות הללו הן רק מעט המחזיק את המרובה. סט הפתרונות הטכנולוגיים והשיווקיים המוצע לכם על ידי סוכנות הדיגיטל Booya Digital נתפר בהתאמה אישית לפי צרכי החברה מכאן והכנס/התערוכה מכאן.
אנו מגדירים מטרות ויעדים לכנס או התערוכה, מתייחסים לסוג האירוע ושמים דגש על אופי החברות המשתתפות. המומחים שלנו מבצעים ניתוחי אנליזה ובקרה תוך איסוף מידע וגיבוש אסטרטגיות להמשך. המידע שנאסף והרשת העסקית שנטווית במרחב הדיגיטלי ביניכם לבין המשתתפים האחרים, מהווים בסיס לשורה של פעולות שיווקיות עתידיות.