אם החלטתם לפרסם את העסק שלכם בלינקדאין, זה צריך להיות אחרי שהבנתם שהלקוחות שלכם נמצאים שם ושיכול להיות שיש לכם יתרון יחסי על פני המתחרים שלכם.

קידום בלינקדאין מתייחס לקידום אורגני וממומן, וכדי לבצע קידום מוצלח יש צורך ברמת מקצועיות גבוהה, כיוון שלינקדאין שונה מכל רשת חברתית שהיכרתם והיא בעיקר מתאפיינת במשתמשים בעלי צרכים עסקיים. כדי לבצע פרסום בצורה הכונה, הן אורגני והן ממומן, כדאי להכיר את הלקוח הפוטנציאלי שלכם בלינקדאין ולכוון אליו את המסרים.

 

שיווק בלינקדאין שמביא תוצאות.

מלאו פרטים ואחד המומחים
שלנו יחזור אליכם.

לתיאום פגישת ייעוץ
073-7599478

אני מאשר/ת קבלת דיוור מאת Booya digital

 

איך עושים קידום בלינקדאין?

לינקדאין מאפשרת לנו להגיע אל הלקוחות הפוטנציאליים שלנו בצורה ממוקדת, עד רמת בעל תפקיד ספציפי. לכן, הדרך הנכונה ביותר לגשת לקידום בלינקדאין היא באמצעות ABM – Account based marketing. המשמעות היא שתוכנית השיווק שלנו מבוססת על הלקוח – השפה שלו, החברה בה הוא עובד, הדברים שמתמרצים אותו ועוד. לאחר שנדע לאפיין בצורה מדויקת את הלקוח שלנו – נוכל לשגר אליו פרסומים שיתאימו לו כמו כפפה ליד.

האם שיווק בלינקדאין מתאים לחברות B2B?

שיווק בלינקדאין מתאים קודם כל לחברות B2B, כלומר לעסקים שמוכרים לעסקים, ועסקי B2B הם אלה שמוצאים את מבוקשם בלינקדאין. אם אתם רוצים ליצור שיתוף פעולה עם חברת X, כי היא לקוח גדול ויכולה להוות עבורכם מקור הכנסה משמעותי, בלינקדאין תוכלו לשלוח פרסומים ממומנים ישירות לבעלי תפקיד מאותה החברה, ובאמצעות קופירייטינג וקריאייטיב מדויקים – להביא אותם אליכם. בגלל האופי של לינקדאין כמערכת ליצירת קשרים עסקיים, כמעט ולא ניתן למצוא בלינקדאין לקוחות קצה פרטיים, ועל כן אין בלינקדאין נוכחות של עסקי B2C. מסיבה זו, שיווק בלינקדאין מצריך, מלבד ידע בשיווק דיגיטלי, הבנה טובה של מגזר B2B, המאפיינים והאתגרים שלו, ובעיקר – מה יכול להניע עסקים לבצע רכישה, בשונה מצרכנים פרטיים.

LinkedIn Premium

מה מבדל את לינקדאין מרשתות חברתיות אחרות?

  • המהות – הפרופיל בלינקדאין בנוי כך שתוכלו להזין השכלה, ניסיון מקצועי ויכולות מקצועיות. עבור אנשים שנכנסים ללינקדאין בפעם הראשונה, הפרופילים האישיים נראים כמו מסמך קורות חיים.
  • המשתמשים – המשתמשים בלינקדאין הם משתמשים עסקיים, כלומר כאלה שיש להם אינטרס עסקי במסגרת השימוש שלהם בלינקדאין. על פי סקרים שבוצעו, רוב המשתמשים הפעילים בלינקדאין הם ממגזר B2B.
  • אופי הפעילות – בשונה מרשתות חברתיות אחרות בהן פרסום תמונות אישיות ופוסטים כלליים תופס את רוב המרחב, הפעילות בלינקדאין מבוססת על פרסום עסקי.
  • הקמפיינים – הקמפיינים בלינקדאין הם קמפיינים ממוקדים למגזר העסקי, החל מפרסומים בפיד ועד להודעות פרטיות שניתן לשלוח ישירות אל הלקוחות הפוטנציאליים, כן – אפילו עד למנכ"ל של החברה אליה אנחנו רוצים להתחבר.
  • מי צפה בכם? בשונה מרשתות חברתיות אחרות, בלינקדאין אתם מקבלים התראה על כל מי שצפה בפרופיל שלכם, ולהיפך. הסיבה לכך היא שכשמדובר בעסקים אין מה להסתיר. אם לקוח פוטנציאלי צפה בפרופיל שלכם, תוכלו לראות זאת ולשלוח לו הודעה פרטית.

מה אתם צריכים כדי לעשות פרסום בלינקדאין?

כדי לעשות פרסום בלינקדאין, אתם צריכים להתחיל מבנייה של פרופיל לינקדאין מקצועי שמציג אתכם בצורה הטובה ביותר – מפרויקטים שעשיתם ועד להמלצות של לקוחות, ואם אתם חברת B2B, אז עדיף פרופיל לינקדאין עסקי לחברות B2B. לאחר מכן, תוכלו לבצע בהצלחה קידום פרופיל לינקדאין באמצעות פרסום ממומן וקידום אורגני. בשונה מקידום ברשתות חברתיות אחרות, אותו יכולים לבצע גם אנשים שאינם מתמחים בשיווק דיגיטלי, קידום בלינקדאין דורש מקצועיות לפני הכל.