שיפורו והתאמתו של הפרופיל העסקי שלך בלינקדאין היא אחת המשימות החשובות ביותר שלנו במסגרת קידום ארגונך ברשת.

פרופיל זה הוא הבסיס לפעילותך השיווקית בלינקדאין ובכלל. שימת דגש על הפרופיל של ארגונך נובעת מהתפיסה כי הפרופיל העסקי הוא הנכס הדיגיטלי-העסקי החשוב ביותר שיש לארגון שלך ברשת האינטרנט.

 

שיווק בלינקדאין שמביא תוצאות.

מלאו פרטים ואחד המומחים
שלנו יחזור אליכם.

לתיאום פגישת ייעוץ
073-7599478

אני מאשר/ת קבלת דיוור מאת Booya digital

 

בין אם לחברות רבות אין זמן לשמור על פרופיל עסקי מנצח, ובין אם הציבו את הטיפול בו בסדר עדיפויות נמוך, אי אפשר להימנע מהעובדה שכל העוברים דרך הפרופיל העסקי של הארגון בלינקדאין נחשפים ליתרונותיו ולחסרונותיו של הארגון כולו. לכן, ניהול פרואקטיבי של הנכס הדיגיטלי דורש טיפול בידי אנשי מקצוע, השקעה לאורך זמן והצבת מטרה ברורה מול העיניים בעת בנייתו.

בעולם העסקים מעסק לעסק (B2B) המסע של הלקוח הוא ארוך יותר, וזאת מאחר שתהליך הרכישה מורכב יותר. Booya Digital מנהלת עבורך פרופיל עסקי שמתחשב בתנאים אלה. ניהול הפרופיל העסקי שלך מאפשר לנו לייצר עבורך מסע לקוח מתאים למטרותיך, שפותח בפני ארגונך את האפשרות לפגוש בהצלחה לקוחות פוטנציאלים במדיומים שונים ובנקודות מגע מתחלפות, לשם הגברת חשיפה טובה, בניית מודעות מנצחת ומערכת יחסים משובחת עם הלקוחות שבדרך אליך, כמו גם עם אלה הקיימים.

Booya Digital מנהלת עבורך פרופיל עסקי בלינקדאין למען הגשמת חלומות דיגיטליים

Business Profile Management

מה הלקוחות שלנו אומרים

” Booya digital became Keter, at least in the commitment and efforts the whole team put in making our new brand live and kicking.
Along the way, from the ideation phase of our new brand, along the development of the identity and assets, Booya team was there to guide us and help us be more accurate and effective.”

Netzah Sadeh
Director of Product Management - Keter (FOM)

” BooyaDigital helped boost ZIM’s digital marketing efforts, activities and online presence with their long-term B2B strategy. We recommend working with Booya Digital to gain added value and more quality business relations that stimulate organic growth.”

Yifat Ginzberg
Head of Corporate Communication & Global Marketing - ZIM

” Our experience with Booya digital was that of working with professionals, both as a team and individuals. They were all very customer-oriented and highly responsive. I highly recommend Booya as good partners in a joint campaign to promote the company.”

Shlomit Shalgo-Eger
Marketing Communication Manager - PTL GROUP

” בזכות העבודה עם בויה, התחלנו לייצר הרבה יותר תוכן בעל ערך שתרם למיצוב האתר שלנו והבאת טראפיק אורגני איכותי על ביטויים תחרותיים בורטיקל שלנו.
בזכות ניהול לקוח מקצועי וקרוב, הטראפיק גם תורגם ללידים שתמכו במטרות העסקיות שלנו.”

Igor Goldfeld - Rivulis, Micro Irrigation
Head of Global Digital Marketing