אז שיווק עסקים בלינקדאין, איך עושים את זה נכון? הגישה שלנו, היא לדעת מהי נקודת המוצא שלנו ומה היעד שאליו נרצה להגיע. פרסום בלינקדאין זו תורה שלמה, יש לה עקרונות מנחים, כללים וחוקים, כולם נועדו לסייע לנו להישאר בפוקוס ולמקד את האנרגיות שלנו במקומות הנכונים.

ננסה להוריד את כל הדבר הענק הזה אל הקרקע. קודם כל, אנחנו מזכירים פה לא פעם שפעילות שיווקית, ובמיוחד שיווק B2B, נעשה בין אנשים. הרי מי שחשב על הרעיון של המוצר או השירות שלנו – הוא בן אדם, מי שמעניק את השירות ללקוח מטעם החברה שלנו – הוא בן אדם, מי שיחליט בסופו של דבר לרכוש את המוצר שלנו ולא של מישהו אחר– הוא בן אדם. אם כך המחשבה שלנו צריכה להיות בראש ובראשונה תוך התחשבות בכך שבסופו של דבר – מדובר באנשים. אם נדע לדבר אליהם בשפה שהם מבינים, אם נדע לייצר עניין ולהעביר בצורה אינטליגנטית את הערך שלנו ושל החברה שלנו, נצליח לעשות שיווק עסקי בלינקדאין שהוא לא פחות ממצוין. האומדן שלנו יהיה כמובן כמות הלידים והמכירות שנצליח לייצר מהפעילות השיווקית שלנו.

 

שיווק בלינקדאין שמביא תוצאות.

מלאו פרטים ואחד המומחים
שלנו יחזור אליכם.

לתיאום פגישת ייעוץ
073-7599478

אני מאשר/ת קבלת דיוור מאת Booya digital

 

עם אוריינטציה חזקה לאנשים, נצא למשימה המאתגרת של שיווק בלינקדאין. העקרון הבסיסי הוא מאוד מאוד פשוט – מוצר טוב שפוגש את הלקוח המדויק ובום! יש מכירה. עם כמה שזה נשמע פשוט, מדובר במשימה לא פשוטה בכלל.

שיווק עסקי בלינקדאין

אז אמרנו שהמיקוד שלנו הוא האנשים שנמצאים באותן חברות המטרה שלנו. כדי לפנות אליהם ולהציע להם את מרכולתנו, ראשית נצטרך לדעת מי הם. האם מדובר במנהלי רכש או שאולי מנהלים טכנולוגיים? הם נמצאים בארץ או מעבר לים? הם מתעשייה אחת או שיש כמה תעשיות שמעניינות אותנו? כל אלו חשובים כדי לדעת מי הם בעלי התפקידים שאנחנו פונים אליהם, ולהתחיל להוסיף אותם לרשת הקשרים העסקית שלנו בלינקדאין. ככל שנבנה רשת מדויקת יותר עבור המוצר או השירות שלנו, כך גדל פוטנציאל ההמרה של מאמצי השיווק שלנו והיכולת להניב ממנו פירות.

הדבר השני אחרי שאיתרנו את אותם אנשים מקהל המטרה שלנו, הוא ללמוד אותם. על מה הם אחראים בארגון? מה מעניין אותם? איך הם מדברים ונשמעים? כשנדע את התשובות לשאלות האלו, נוכל להתחיל לייצר תוכן שקולע בדיוק למה שהם מחפשים. כשהתוכן מדבר בגובה העיניים, עונה בדיוק על הצורך של הצד השני ומגיע בזמן ובמקום הנכונים – אין סיבה שהוא לא יביא לנו לידים. לא סתם לידים, כאלו רלוונטיים באמת, כאלו שהמרחק בינם לבין לקוחות הוא מאוד מאוד קצר וממשי.

עבודת שיווק בלינקדאין

שיווק או פרסום בלינקדאין?

אנחנו בגישת הגם וגם. גם פעילות שיווקית אורגנית B2B הנעשית לרוב בצורה של פניה יזומה של מנהלי המכירות והשיווק בארגון; וגם פעילות פרסום ממומן שפועל בצורה אוטומטית ומאפשר לנו לחזק ולהאיץ את הפעילות השיווקית הכוללת. חשוב לזכור ששני הצירים האלו משלימים האחד את השני, חשובים כל אחד מהם בפני עצמו ומומלץ מאוד לשלב ביניהם כדי להגיע לתוצאות הרצויות, במיוחד כשאנחנו מדברים על שיווק בלינקדאין לעסקים B2B.

לסיכום הדברים, כדי לעשות נכון שיווק עסקי בלינקדאין תצטרכו:

  1. לבנות רשת קשרים עסקיים מדויקת וקולעת לקהל המטרה שלכם.
  2. ליצור תוכן איכותי, עדכני ורלוונטי שמדבר בגובה העיניים לקהל המטרה שלכם ומעביר בצורה ברורה וממוקדת את הערך שיש לכם להציע.
  3. פעילות אורגנית: לפנות בצורה יזומה לאותם בעלי תפקידים שאיתרתם ולייצר איתם מערכת יחסים אותנטית, כנה, כזו שיש מאחוריה כוונה אמיתית. אחרי שנבנה האמון, זה השלב להציג בפניהם את המוצר או השירות שלכם.
  4. קידום ממומן: זה הזמן לחזק את הפעילות האורגנית עם כזו ממומנת ולוודא שכיסיתם את טווח החשיפה המרבי שאתם יכולים להגיע אליו עם התוכן שלכם.

ובנימה אישית, שיווק בלינקדאין בכלל ובפרט שיווק בלינקדאין לעסקים, מצריך בעיקר נכונות לפגוש את הלקוח הפוטנציאלי באזור הנוחות שלו לצד הבנה ברורה ומדויקת של הערך שאתם מאמינים שתוכלו להעניק לו. כששני אלו נפגשים, קרוב לוודאי שתדעו שעשיתם את זה נכון.