אין אבקת קסם לתהליך ויש לקחת בחשבון כמה גורמים חשובים:

כמות המתחרים שיש בתחום גודל המתחרים: האם יש מותגים חזקים שמתחרים האם אני מגיע כמותג עם תקציב גדול או כמתחרה פרטי שאינו מותג מוכר

כל אלה בנוסף למצב האתר יוכלו לתת לנו תמונת מצב טובה יותר לגבי תהליך ההתקדמות ותוצאות.

שיווק דיגיטלי לעסקים בפלחי B2B מקפל בחובו אתגרים רבים שאינם מאפיינים שיווק ללקוחות קצה (B2C).
בזכות ניסיון של יותר מ-10 שנים ועבודה מול החברות הבחירות בבמשק, פיתחנו מודלים איכותיים לשיווק דיגיטלי B2B.
בבויה דיגיטל, אנו מכירים את מורכבות השוק ויודעים ששיווק דיגיטלי B2B מאופיין ב”זמני הבשלה ארוכים” בשונה משיווק B2C.

בדומה לגוגל ולפייסבוק, גם בלינקדאין ניתן להריץ קמפיינים ממומנים למגוון מטרות שונות. החל מקמפיין טראפיק לאתר שלכם, עד קמפיין לידים. בבויה דיגיטל, פיתחנו שיטה ייחודית לפרסום ושיווק בלינקדאין. אנו יודעים לזהות אנשי מפתח רלוונטיים בתעשיות שונות ולהתחבר אליהם בצורה אישית עם הודעת Call to action.

שיווק דיגיטלי לעסקים בפלחי B2B הינו תהליך ארוך טווח ובחלק מהמקרים מצריך סבלנות ונחישות.
בבויה דיגיטל, אנו מאמינים שחשוב מאוד לייצר מערכות יחסים עם הלקוחות הפוטנציאליים, אנו עושים זאת בשלושה שלבים –

  1. בניית אמון בין המותג ללקוחות הפוטנציאליים של.
  2. לייצר תכנים איכותיים ומקצועיים באופן שוטף.
  3. יצירת דאטה איכותית ורשת קשרים שתעזור להגדיל את פוטנציאל החשיפה.”

רבים לא מכירים את המונח “B2B”, פירוש המונח “B2B” הינו עסקים אשר משווקים לעסקים אחרים.
בויה דיגיטל מתמחה בשיווק, פיתוח ויצירת שפה דיגיטלית ייחודית עבור חברות B2B.
צוות השיווק של בויה דיגיטל יודע למקד את הפעילויות הממומנות ולייצר בנק מטרות רלוונטי עבור חברות B2B.

אפשרויות הפילוח בלינקדאין הם המפתח להצלחה של כל קמפיין שאנו עושים בבויה דיגיטל. לינקדאין מאפשרת לנו לבצע טירגוט נרחב וממוקד אשר כולל בין היתר פילוח לפי תעשייה, גודל חברה, תפקידים ועוד אינספור אפשרויות. צוות הקמפיינים של בויה דיגיטל יודע לבצע אופטימיזציה על מערכת הפילוח של לינקדאין בצורה הטובה ביותר. הכל על מנת לייצר קהלים איכותיים ורלוונטיים במיוחד.

התשובה לשאלה הזו מאוד פשוטה – אם אתה לא שם אתה לא קיים.
קצת נתונים שיעזרו לכם להבין:
ישנם מעל 40,000 חיפושים בממוצע כל שניה. סה”כ 1.2 טריליון חיפושים בשנה.
ישנו גידול שנתי של 10-15 אחוז בכמות החיפושים.
מתוך כלל החיפושים 16-20 אחוז מכלל החיפושים מחופשים בפעם הראשונה.
עם נתונים כאלו אי אפשר ואף רצוי שלא להתווכח.

מחלקת הקידום האורגני של בויה קיימת מעל ל 10 שנים .
מנהלי הפרויקטים בחברה בעלי ניסיון רב בתחום הSEO .
אז מה מבדיל אותנו מרוב החברות ?

יש לנו את היכולת הניסיון והכלים לנתח את האתר ולבנות אסטרטגיה נכונה לתהליך ה SEO.
אנו נוהגים באמת לפי מה שנכון ומשפיע.
יש לנו ידע הטכני ולכן אנו מזהים תקלות ואף מסבירים בדיוק כיצד לתקן את התקלות הללו.
אנו מאמינים בעבודה תוך שקיפות מלאה עם הלקוח.
אנחנו מנוסים בשיווק חברות B2B.
קידום אורגני לאתרים בינלאומיים לא מרתיע אותנו.
ומעבר להכל אנחנו ממש, אבל ממש אוהבים את מה שאנחנו עושים.

כמו כל פרויקט בכל נושא שהוא חייבים להתחיל מעבודת מחקר ולבדוק מי המתחרים הקיימים בשוק.
לכן את החודש הראשון אנו מקדישים לעבודת מחקר ואסטרטגיה שכוללים בין היתר:
מחקרים: מחקר מילים, מחקר שוק ומחקר מתחרים.
ניתוח האתר: דו”ח אופטימיזציה עם חלוקת עבודה.
סריקת האתר על ידי CROWLER לקבל נתוני פתיחה על כל עמוד ועמוד.
חיבור לכלים של גוגל: גוגל אנליטיקס ולסרץ’ קונסול.
ובניית אסטרטגיה להמשך קידום האתר.

חודש שני והלאה מתחילה העבודה באתר עצמו – מתחילה אופטימיזציה לעמודי האתר.
עבודה על תכנים עם אסטרטגית תוכן לטווח הקצר והארוך.
התחלת עבודה על הדו”ח האופטימיזציה וביצוע משימות

תוכן הוא אחד הכלים המרכזיים להצלחה של כל חברה או עסק במדיות החברתיות ובקמפיינים הממומנים.
בימינו כל מותג חייב במערך הפצת תוכן מקיף במיוחד, אשר יצור חיבור עם הלקוחות הפוטנציאליים ויניע אותם לפעולה בסופו של דבר.
החל מפוסטים ברשתות החברתיות, דרך מודעות ממומנות, בויה דיגיטל תדאג שמערך הפצת התוכן של המותג שלך תמיד יהיה בקידמת הבמה.
צוות כותבי התוכן והמעצבים של בויה דיגיטל ידאגו שהמותג שלכם יבלוט מעל כולם עם קריאייטיב מרשים ומותאם אישית עבור הלקוחות שלכם.

הפצת תוכן בפייסבוק היא פעולה שחובה לבצע עבור הצלחה של מותג מכל תחום.
כידוע, מליוני אנשים בארץ ישראל ומאות מליוני אנשים ברחבי העולם גולשים בפייסבוק באופן קבוע.
התחרות על הלקוחות הפוטנציאליים גבוהה ואחת הדרכים האיכותיות למשוך את הקהל דווקא למותג שלכם היא הפצת תוכן.
צוות המומחים בבויה דיגיטל ידאג לכל תהליך הפצת התוכן ע”י הכנת תכנים אורגניים וממומנים ופרסומם עבור הלקוחות הפוטנציאליים והקיימים שלכם.

רבים שואלים אותנו – האם הפצת תוכן בלינקדאין חשובה?
התשובה היא חד משמעית – כן.
בניגוד למערכות אחרות כגון פייסבוק וטוויטר, התוכן שיופץ בלינקדאין צריך להיות מאוד אינפורמטיבי ובעל עניין רב לאנשים שאנו מטרגטים / מפרסמים להם.
היות ולינקדאין הינה מערכת אשר פועלת בעיקר בעולם ה-B2B, התכנים צריכים להיות מנוסחים היטב ובעלי ערך גבוה.
בויה דיגיטל מודעת לקשיים אשר עומדים בפרסום תכנים ומשיכת מעורבויות בלינקדאין וצוות המומחים שלנו ידאגו לכך שהתוכן שלכם יופיע לאנשים הרלונטיים וימשוך להם את תשומת הלב.

הפצת תכנים במערכות הפרסום של אאוטבריין וטאבולה הכרחית על מנת ליצור מערך שיווק 360.
בניגוד למערכות פרסום אחרות, באאוטבריין וטאבולה נפרסם כתבות תוכן נרחבות בנושא המוצר או המותג אותו אנו משווקים.
צוות מנהלי הקמפיינים וכותבי התוכן של בויה דיגיטל ידאגו שהכתבה שלכם תבלוט מבין כולם ותגיע ללקוחות הפוטנצאליים הרלוונטים ביותר.

השיווק והמיתוג האישי ברשתות המדיה החברתיות זה מצרך חיוני בתהליך השיווק והחשיפה לשווקים עסקיים.
מומחי השיווק של בויה דיגיטל, יודעים לייצר רשת נטוורקינג רחבה בלינקדאין עם אנשי מפתח בתעשיות וליצור מערכת יחסים אישית עם קהלי היעד הרלוונטיים.
אנו יודעים לפנות לאנשים ולייצר איתם שיח אשר מוביל למכירה או להזדמנויות עסקיות חדשות.
חשוב מאוד לבנות מערכת יחסים ארוכת טווח עם קהל היעד על מנת לבנות אמון שיעזור בתהליך המכירה.

לתהליך של ניהול פרופיל עסקי ישנם מספר פרמטרים והגדרות שצריכים להיקבע בתחילת הפרוייקט. בתחילת התהליך אנו נבצע מחקר מעמיק אודות החברה או המותג על מנת ללמוד את יסודותיו העסקיים. לאחר מכן ישנן מספר אפשרויות ניהול פרופיל עסקי. מניהול מלא אשר יכלול מתן מענה מקצועי מצוות המומחים בבויה דיגיטל עד לניהול מערך התוכן והעלתו. בויה דיגיטל תתאים עצמה לצורככם על מנת למקסם נתוני פעילות בצורה הכי אפקטיבית שניתן.

ניהול פרופיל אישי כרוך בהבנת תפקיד הלקוח בצורה מקסימלית. בתחילת הדרך, נבצע מחקר מעמיק אודות הבן אדם מאחורי הפרופיל האישי, מה תפקידו ותחום אחריותו ומהי צורת ההתהלנות היום יומית שלו ושל החברה מול הלקוחות. מניהול מלא של פרופיל אישי אשר יכלול מתן מענה מקצועי מצוות המומחים בבויה דיגיטל דרך ניהול פניות ועד הפקת מערך תוכן איכותי. בויה דיגיטל תתאים עצמה לצורככם על מנת למקסם נתוני פעילות בצורה הכי אפקטיבית שניתן.

טירגוט נכון בלינקדאין הוא המפתח להצלחה של כל קמפיין ממומן. לינקדאין מאפשרת לנו לבצע מגוון פעולות פילוח, טירגוט ומיקוד נרחבות אשר כוללות בין הייתר פילוח על פי תעשייה, גודל חברה, תפקידים ועוד אינספור אפשרויות על מנת לספק טירגוט מדוייק. צוות הקמפיינים הממומנים של בויה דיגיטל מבצע מחקר מקיף אודות החברה ולקוחותיה הפוטנציאליים על מנת לייצר קהלים איכותיים ורלוונטיים במיוחד.

יצירת נטוורקינג עסקי הינה פעולה הכרחית וחשובה להצלחה של כל מותג ועסק בימינו.
אחת הפלטפורמות העיקריות לייצור קשרים עסקיים היא מערכת הלינקדאין.
לינקדאין מונה כיום כ-675 מליון משתמשים ביותר מ-200 מדינות ברחבי העולם ובכל דקה מצטרפים אליה כ-120 משתמשים חדשים, כך שדעיכה בפעילות הרשת לא נראת באופק.
כסוכנות דיגיטל שמומחית ביצירת קשרים ברשת, בויה דיגיטל נדאג ליצור לך נטוורקינג מיטבי באמצעות יצירת קשרים עסקיים עם מפיצים פוטנציאליים, משקיעים וכמובן גם לקוחות חדשים.

הקידום האורגני כפי שאנו מבינים אותו בנוי על שיפור מבנה האתר ושיפור אספקטים שהם חשובים לחווית הגולש לא פחות מלגוגל.
לכן אנו נבצע שינויים באתר עצמו שישפרו את חווית הגלישה של כל הגולשים שנכנסים לאתר לאו דווקא אלו שהגיעו מחיפוש האורגני.
אז מה זה אומר?
הוספת תוכן: כאשר נעלה לאתר תוכן איכותי שיש לו ערך מוסף אנו נביא לכך שהגולש יראה באתר מקור מידע איכותי, הוא שוהה באתר זמן רב יותר ויגלוש במספר רב של עמודים באתר לכן זמני השהיה יעלו ואחוז הנטישה ישתפר.
זמני טעינה: כאשר גולש מגיע לאתר ולא משנה מאיפה: גוגל אורגני או גוגל ממומן, פייסבוק, לינקדאין ושאר הרשתות החברתיות וגם כניסה ישירה. כאשר זמן הטעינה יהיה ארוך הוא יעבור לחפש את המידע במקום אחר לכן אנו נעשה הכל כדי לקצר את זמני הטעינה למינימום האפשרי.
הגברת החשיפה: נדאג להגברת המודעות של המותג ברשת, על ידי הגדלת החשיפה במנוע החיפוש של גוגל.

ייצור קהלים איכותיים ורלוונטיים עבור הקמפיינים בנוסף לבחירת מילות מפתח רלוונטיות וממירות הנם פעולות חשובות מאוד בכל הליך של יצירת קמפיין ממומן במערכות הפרסום של גוגל.
צוות הקמפיינים הממומנים שלנו עורך מחקר מקיף אודות החברה ולקוחותיה הפוטנציאליים על מנת למקם את המודעות שלכם היכן שהלקוחות הרלוונטיים מחפשים אתכם.

ניתוח נתונים והסקת מסקנות מקמפיינים ממומנים הם אולי הדברים החשובים ביותר כאשר מדובר בהצלחה של קמפיין ממומן בגוגל ובכלל.
צוות מומחי הקמפיינים הממומנים שלנו בבויה דיגיטל מנוסים מאוד בניתוח נתוני קמפיינים מכל סוג שהוא במערכת הפרסום של גוגל ובהסקת מסקנות וביצוע פעולות אופטימיזציה אשר משפרות נתונים.

בניית קהלים איכותיים במערכת הפרסום של פייסבוק נחוצה עבור הצלחה של כל קמפיין, בין אם זה קמפיין לידים, טראפיק לאתר, מודעות למותג וכו’. פייסבוק מספקת לנו כלי פילוח נרחבים מאוד על מנת לזקק את הקהל הכי רלוונטי עבורינו ממליוני המשתמשים הגולשים בפלטפורמה. צוות הקמפיינים הממומנים שלנו עורך מחקר מקיף אודות החברה ולקוחותיה הפוטנציאליים על מנת למקם את המודעות שלכם היכן שהלקוחות הרלוונטיים מחפשים אתכם.

לינקדאין היא רשת מקצועית, זה בטוח! במשך תקופה ארוכה אנו שומעים שלינקדאין היא הרשת החברתית המושלמת עבור חברות B2B. כן, סביר להניח שאם אתם חברת B2B תמצאו את קהל היעד שלכם בלינקדאין די בקלות. אבל בכל זאת, מערכת היחסים בין אנשים בלינקדאין היא מערכת יחסים אישית ולרוב מקצועית, הקונקשנים שלכם הם האנשים שקוראים את הפוסטים ונחשפים להודעות האישיות שאתם שולחים, הם בני אנוש, ממש כמוכם. ככה שגם אם אתם לא חברת B2B, יכול להיות שלינקדאין זה המקום המושלם עבורכם.

רבים שואלים אותנו – “האם שיווק בלינקדאין מתאים לכל חברה?”
בניגוד לשאר מערכות הפרסום כגון פייסבוק וגוגל, קמפיינים ממומנים בלינקדאין אינם מתאימים לכל חברה, תחום או מוצר.
לינקדאין הינה פלטפורמה אשר מעסיקה גולשים בעיקר בפן העסקי ובעיניינים מקצועיים, פחות בעינייני פנאי, מה שמסביר את העובדה שפרסום מוצרים בודדים כגון מוצרי הלבשה, לא מומלץ כלל.
בניגוד לכך, במידה ומדובר בהפצה רחבה של מוצרים ופעולות למציאת מפיצים, ארגון כנסים וכדומה, בויה דיגיטל תסייע לכם להגיע לאנשי המפתח הרלוונטיים עבורכם דרך קמפיינים ממוקדים ומדויקים מאוד.

רבים שואלים אותנו – “האם קמפיינים ממומנים בלינקדאין מתאימים לכל חברה?” בניגוד לשאר מערכות הפרסום כגון פייסבוק וגוגל, קמפיינים ממומנים בלינקדאין אינם מתאימים לכל חברה, תחום או מוצר. לינקדאין הינה פלטפורמה אשר מעסיקה גולשים בעיקר בפן העסקי ובעינייני עבודה, פחות בעינייני פנאי, מה שמסביר את העובדה שפרסום מוצרים בודדים כגון מוצרי הלבשה, לא מומלץ כלל. בניגוד לכך, במידה ומדובר בהפצה רחבה של מוצרים ופעולות למציאת מפיצים וכדומה, בויה דיגיטל תסייע לכם להגיע לאנשי המפתח הרלוונטיים עבורכם דרך קמפיינים ממוקדים מאוד.

רבים שואלים אותנו – האם קמפיינים ממומנים ברשת המדיה של גוגל מתאימים לכל תחום או מוצר? התשובה החד משמעית היא כן.
בנוסף לכך שכל מוצר שהוא ויזואלי חייב בקמפיינים ברשת המדיה, מומלץ מאוד שבכל מערך פרסום יוקמו קמפיינים ברשת המדיה על מנת להשלים פרסום מקיף 360 ולהיות בכל מקום שהלקוחות הפוטנציאליים שלנו נמצאים בהם.
מומחי השיווק של בויה דיגיטל יגרמו לקמפיינים שלכם ברשת המדיה להקיף את הלקוחות הפוטנציאליים והרלוונטיים במיוחד שלכם עם מסרים חדים וברורים.

הסמכות רשמיות מגוגל הן דבר חשוב מאוד כאשר מדובר בפרסום ממומן במערכות הפרסום של גוגל.
בויה דיגיטל הינה פרטנרית רישמית של גוגל ובנוסף לכך צוות הקמפיינים הממומנים שלנו עובר את כל המבחנים וההסמכות הרשמיות של גוגל מידי שנה ושנה.
כל התהליך מתבצע על מנת להבטיח ידע מקסימלי במערכות הפרסום ובכלים העומדים לרשותנו בקמפיינים הממומנים.

הסמכות רשמיות מגוגל הן דבר חשוב מאוד כאשר מדובר בקידום ממומן במערכות הפרסום של גוגל וקידום ממומן ברשת המדיה בפרט.
בויה דיגיטל הינה פרטנרית רישמית של גוגל ובנוסף לכך צוות הקמפיינים הממומנים שלנו עובר את כל המבחנים וההסמכות הרשמיות של גוגל מידי שנה ושנה.
כל התהליך מתבצע על מנת להבטיח ידע מקסימלי במערכות הפרסום ובכלים העומדים לרשותנו בקמפיינים הממומנים, במיוחד שמדובר ברשת המדיה הדינאמית ומלאת השינויים.

בויה דיגיטל מתרכזת בלקוחות B2B מטרות שיווק B2B הינן שונות מקידום B2C ולכן צורת החשיבה חייבת להיות מאוד מוכוונת מטרה.
קידום האורגני בגוגל – אנו נדע ליצור היררכיה נכונה ונבחר את הביטויים הספציפיים שיתאימו לקהל ה B2B ויניעו אותו להמרות הכי רלוונטיות.
קידום ממומן בגוגל – מנהלי הקמפיינים שלנו מאוד מנוסים ולכן אנו יודעים להגדיר קהלים נכונים ולבצע קמפיינים איכותיים ברשת החיפוש, המדיה וכמובן ברשתות החברתיות והמקצועיות השונות.

קמפיין לידים חמים, המרות, חשיפה רבה למוצר או שירות או אולי טראפיק לאתר?
בויה דיגיטל מתמחה בכל סוגי הקמפיינים המוצעים במערכת הפרסום של פייסבוק.
צוות המומחים של בויה דיגיטל יעניקו לכם פיתרון לכל צורך עם קמפיינים ממקודים אשר יגרמו לעסק שלכם לפרוח.

הרבה אנשים שאלו אותנו, האם אתם משתמשים בדאטה לפעולות רימרקטינג? בויה דיגיטל יודעת לייצר דאטה מאוד איכותית דרך מערכת הפילוח של לינקדאין. הדאטה שאנו מייצרים מיועדת במיוחד עבור פעילויות רימרקטינג בפלטפורמות אחרות כגון: פייסבוק, גוגל, טוויטר וכו’. המטרה שלנו ביצירת הדאטה היא ליצור מעגל של “מסע לקוח” מושלם ולפגוש את הלקוחות שלכם בכל פלטפורמה אפשרית!

קידום ממומן במערכת הפרסום של לינקדאין הינו גורם מרכזי להצלחה עסקית בתעשיות מסויימות.
לצוות הקמפיינים שלנו בבויה דיגיטל ניסיון רב במערכת הפרסום של לינקדאין,
קידום ממומן של שירותים, מוצרים וכנסים הם רק חלק מההתמחויות שלנו.
צוות המומחים שלנו ימקם אתכם בשטחי הפרסום הרלוונטיים עבורכם – היכן שהלקוחות הרלוונטיים ביותר מחפשים אתכם!

ניהול פרופיל אישי עבור עובד בחברה או בעלים של מותג כרוך בידע רב. לצוות בויה דיגיטל שנים רבות של ניסיון בניהול פרופילים אישיים. מיצירת קשרים עסקיים, דרך ניהול מערך תוכן מקיף, אנחנו נדאג שהפרופיל האישי שלכם יהיה צעד אחד לפני כולם.

בויה דיגיטל מציעה שירותי מענה ברמה הבסיסית ללקוחותויה בנושאים כלליים אודות הפניות והשאלות המתקבלות מהקמפיינים הממומנים.
כל תהליך ניהול הפניות יתבצע בתיאום עם החברה המפרסמת ובלמידת החומר הרצוי למענה.
צוות המומחים של בויה מנוסה מאוד בתקשורת ובמענה רלוונטי וממוקד במיוחד לפניות הלקוחות, הכל במטרה לספק את המידע הנדרש ולהניע את הלקוח לביצוע פעולות מקדמות.

קידום ממומן במערכת הפרסום של פייסבוק הינו דבר חשוב והכרחי בפעילויות שיווק דיגיטלי של כל חברה.
בויה דיגיטל מתמחה בקידום ממומן מכל סוג שהוא בפייסבוק.
בין אם זה קמפיין לידים, תנועה לאתר או חשיפה למוצר כזה או אחר, צוות המומחים של בויה דיגיטל ימקם אתכם בשטחי הפרסום הרלוונטייםעבורכם – היכן שהלקוחות מחפשים את השירותים והמוצרים שלכם.

ניהול פרופיל עסקי דורש הבנה וידע רב בהתנהלות מול לקוחות ממגוון תעשיות. לצוות בויה דיגיטל שנים רבות של ניסיון בניהול לקוחות ופרופילים עסקיים. בין אם זה בניית אסטרטגיית ניהול פרופיל מבחינת תכנים עד מתן מענה לפניות ושאלות של מתעניינים בכל תחום, אנחנו נדאג שהפרופיל העסקי שלכם יבלוט מעל כולם ומכל בחינה!

קידום ממומן ברשת המדיה של גוגל חשוב מאוד על מנת ליצור מערך שיווק ופרסום 360 ולהגיע ללקוחותיכם הפוטנציאליים בכל מקום.
לבויה דיגיטל ניסיון רב בקידום קמפיינים ממומנים ברשת המדיה של גוגל.
צוות המומחים שלנו ימקם אתכם בשטחי הפרסום ובאתרים הרלוונטיים עבורכם – היכן שהלקוחות מחפשים את השירותים והמוצרים שלכם.

קידום ממומן במערכות הפרסום של גוגל הוא אחד הגורמים העיקריים להצלחה של כל חברה.
בויה דיגיטל מתמחה בקידום ממומן מכל סוג שהוא בגוגל.
החל מקמפיינים ברשת החיפוש, דרך קמפיינים ברשת המדיה ועד קמפיינים בוידאו.
צוות המומחים שלנו ימקם אתכם בשטחי החיפוש הרלוונטיים עבורכם – היכן שהלקוחות מחפשים את השירותים והמוצרים שלכם.

הקריאייטיב שימשוך לכם את העין!
בין אם זה סרטון ויראלי, תמונות מרהיבות שמושכות את העין או טקסטים חדים – מומחי התוכן, הגראפיקה והקריאייטיב של בויה דיגיטל, יגרמו למודעה שלכם לבלוט מבין כולם.
לצוות שלנו ניסיון רב ביצירת המודעה המושלמת אשר תספק נתונים איכותיים עוד מההתחלה

תמונה מרהיבה, סרטון ויראלי או טקסט שמושך את העין וגורם לכם להקליק – צוות כותבי התוכן והמעצבים של בויה דיגיטל ידאגו שהמודעות שלכם יבלטו מעל כולן עם קריאייטיב מותאם אישית עבורכם ועבור הלקוחות הפוטנציאליים שלכם!

תמונה מרהיבה, סרטון ויראלי או טקסט שמושך את העין וגורם לכם להקליק – צוות כותבי התוכן והמעצבים של בויה דיגיטל ידאגו שהמודעות שלכם יבלטו מעל כולן עם קריאייטיב מותאם אישית עבורכם ועבור הלקוחות הפוטנציאליים שלכם!

תמונה מרהיבה, סרטון ויראלי או טקסט שמושך את העין וגורם לכם להקליק – צוות כותבי התוכן והמעצבים של בויה דיגיטל ידאגו שהמודעות שלכם יבלטו מעל כולן עם קריאייטיב מותאם אישית עבורכם ועבור הלקוחות הפוטנציאליים שלכם!

איסוף דאטה מקמפיינים ממומנים בפייסבוק הוא תהליך חשוב מאוד בכל פעילות שיווק דיגיטלי ובפייסבוק בפרט. במהלך הקמת הנכסים הדיגיטליים, נבצע הטמעות של פיקסלים באתר המותג על מנת להתחיל לצבור דאטה. כניסה לדף מסויים, הקלקה, זמן שהייה או כל פעולה כזו או אחרת שנגדיר, “תצבע” לנו את הלקוחות לפי פרמטרים שנקבע מראש. בדאטה שנאסוף נעשה שימוש לטירגוט מדוייק במיוחד של קמפיינים ויצירת קהלי רימרקטינג במטרה להשלים מערך שיווק מקיף.

איסוף דאטה מקמפיינים בלינקדאין הוא תהליך חשוב מאוד בכל פעילות שיווק דיגיטלי ובלינקדאין בפרט. בויה דיגיטל פיתחה שיטה ייחודית לבניית דאטה איכותית דרך קמפיינים בלינקדאין. בדאטה שנאסוף נעשה שימוש לטירגוט מדוייק במיוחד של קמפיינים ויצירת קהלי רימרקטינג במטרה להשלים מערך שיווק מקיף.

בבויה אנו מאמינים בשקיפות מלאה עם הלקוח,
בכל חודש אנו נשלח דו”ח מפורט על כל מה שנעשה במהלך החודש
הדו”ח יכלול:
– תנועה לאתר כללית ואורגנית.
– השוואת נתונים מחודש לפני
– חלוקת התנועה למובייל ודסקטופ
– השוואת נתונים מאותו החודש בשנה שלפני
– מיקומים של ביטויים חשובים
הדוחות כוללים נתונים ממערכת הדוחות שלנו, בנוסף מנהל הפרויקטים מוסיף נתונים חשובים שקרו במהלך החודש.
בנוסף כמובן שאנו נציג ללקוח אילו פעולות אנו עומדים לעשות במהלך החודש הבא.

בדומה לשיווק B2C, הדרך הטובה ביותר ליצירת נוכחות ברשת עבור שיווק דיגיטלי B2B היא באמצעות הרשתות החברתיות ולינקדאין בפרט.
בבויה דיגיטל, אנו מתמקדים ביצירת דאטה של קהל יעד רלוונטי בלינקדאין תוך כדי שילוב של תכנים בכלל הפלטפורמות החברתיות.
חשוב מאוד לדעת להשתמש בצורה נכונה ברשתות החברתיות וליצור מחויבות בין התכנים שלכם לבין הלקוחות הפוטנציאליים.

חברות אשר פונות לקהלים עסקיים (B2B) נדרשות לתוכן ברמה גבוהה כדי לייצר תוצאות מכלי המדיה והרשתות החברתיות. בבויה דיגיטל, אנחנו יודעים לייצר תוכן איכותי לחברות עסקיות ולהפוך את הלקוחות שלנו למובילי שוק בתחומם תוך שילוב של מספר מרכיבים נחוצים:

  1. פרסום חדשות באופן שוטף מתחום העיסוק שלכם ועדכונים רלוונטיים לקהל היעד.
  2. שמירה על שפה אחידה ואיכותית המותאמת לקהל היעד הרלוונטי.
  3. “Story Telling”, לייצר חיבור רגשי ואישי עם קהל היעד.

ניתוח נתונים והסקת מסקנות מקמפיינים ממומנים הם אולי הדברים החשובים ביותר כאשר מדובר בהצלחה של קמפיין ממומן מכל סוג שהוא.
צוות מומחי הקמפיינים הממומנים שלנו בבויה דיגיטל מנוסים מאוד בביצוע פעולות ניתוח ואנליזה של קמפיינים ממומנים בפייסבוק.
פעולות רבות של אופטימיזציה והסקת מסקנות מבוצעות באופן יום יומי על מנת לספק נתונים איכותיים תוך כדי ניצול התקציב בצורה אפקטיבית וצימצום פניות לא רלוונטיות.

כל מקרה לגופו.
מאוד תלוי בסוג החברה והשירותים אותם החברה מציעה ללקוחות שלה.
לרוב שילוב של קידום אורגני עם תקציב מבוקר של קידום ממומן יהיה הפתרון האופטימלי.
כמובן אם יש מטרה נקודתית כגון מבצע לחג מסויים או הרשמה לכנס או וובינר יש עדיפות לקידום ממומן.