ניהול עמוד לינקדאין, כמו כל רשת חברתית כזו או אחרת, מצריך תפעול שוטף ויומיומי. למה? כי ככה בנויים האלגוריתמים של כל אותן פלטפורמות, הן רוצות שנהיה פעילים ומשקיעות את מיטב המשאבים שלהן כדי לייצר עבורנו חוויית משתמש שתצדיק את השהות הארוכה ותייצר עבורנו ערך.

כשאנחנו מדברים על תפעול שוטף, הכוונה היא כלל הפעולות שאנחנו, בעלי החשבון, נבצע בפלטפורמה. לא מדובר רק בשיתוף תכנים וקמפיינים ממומנים, גם פעולות קטנות יכולות להיות בעלות ערך משמעותי ולשמר את החשיפה של העמוד באופן קונסיסטנטי. אם כך הטיפ הראשון שלנו יהיה ביצוע של אותן פעולות קטנות באופן שוטף. זה יכול להיות לייק או תגובה לתוכן שאהבתם, לינקדאין לומדת באמצעות הפעולות האלו מה התוכן שמעניין אתכם ותמשיך להציג לכם עוד ממנו. פעולה נוספת יכולה להיות הוספה של איש קשר רלוונטי לקהל המטרה של החברה שלנו, גם כאן לינקדאין עושה את שיעורי הבית שלה ובזכות רשת הקשרים שנבנית מסיקה מי הם בעלי התפקידים שמעניינים אתכם ובאילו תעשיות הם עובדים. אם כן נוכחות קבועה ויומיומית בלינקדאין היא ללא ספק חלק בלתי נפרד מניהול עמוד לינקדאין איכותי ותאפשר למידה הדדית הן מהגזרה שלכם והן מהצד של לינקדאין עצמה.

הטיפ השני שלנו בניהול פרופיל לינקדאין מקצועי – השקיעו בתוכן.

תוכן טוב הוא נקודת המוצא של כל פעילות שיווקית, שכן ללא מסרים בעלי ערך גם מיטב המאמצים והתקציבים לא יעזרו לנו. דיברנו רבות על החשיבות והמשמעות של תוכן איכותי, כזה שפוגש את קהל המטרה שלנו בדיוק, אבל בדיוק איפה שהוא זקוק לו. התוכן מתחיל כבר בהודעה הראשונה שיוצאת ללקוח הפוטנציאלי, דרך הפוסטים שהוא ייחשף אליהם בהמשך ועד המאמר שהוא יקרא בבלוג או האתר שלכם. בכל נקודה כזו, אותו לקוח פוטנציאלי צריך לפגוש תוכן רלוונטי ומקצועי, כזה שימצב אתכם כמומחים בתחומכם ויעביר לצד השני את המסר שיש מאחורי המסך מישהו שלגמרי מבין על מה הוא מדבר. וזה למעשה, הדבר הכי טוב שתוכלו לייחל לו. אם אין בארגון אדם המיומן ביצירת תוכן, העבירו את משימת האיכות הזו לאנשי המקצוע המתאימים. ההוצאה התקציבית הזו היא בעצם השקעה – השקעה בנראות המקצועית של פרופיל הלינקדאין שלכם, השקעה ברושם הראשוני, השני והשלישי שלכם, השקעה במוצר או השירות שלכם – שפשוט תחזיר את עצמה.

 

אחרי שיצרתם תוכן איכותי ודאגתם לשמור על נוכחות קבועה ברשת, הגיע הזמן שיותר ויותר אנשים ייחשפו לבשורה שיש לכם להפיץ. כן נכנס הטיפ השלישי שלנו – פרסום בלינקדאין. הפעילות האורגנית כבודה במקומה מונח ויש לה ערך אדיר בניהול פרופיל לינקדאין מקצועי ונכון. לצד זאת, זוכרים שדיברנו על כך שלינקדאין עובדת מאוד קשה כדי שנבלה הרבה זמן ברשת? באותה המידה (ואולי אף יותר) היא פועלת בכדי לשכנע אותנו להשקיע בה תקציבי קידום. זו אולי הדוגמא הטובה ביותר כדי להמחיש שעבור ערך – אנשים מוכנים לשלם. לינקדאין מציעה למפרסמים גישה לדאטא יקר מפז, המאפשר לחברות וארגונים להפיץ את התוכן שלהם לקהל היעד הממוקד והמדויק ביותר. פרסום ממומן בלינקדאין מהווה שחקן חיזוק לפעילות האורגנית, כאשר למעשה הוא משלים ומעצים אותה. גם השקעה של תקציב מינימלי עדיפה על פני לא להשקיע כלל. היתרון הגדול של הקידום הממומן הוא היכולת לקבל את הדאטא בזמן אמת, לנטר ביצועים ולבצע אופטימיזציה בכל רגע נתון, דבר שלא מתאפשר לנו בפעילות האורגנית.

הטיפ הרביעי והאחרון שלנו בניהול עמוד לינקדאין בצורה נכונה, הוא יצירתיות.

שיווק בלינקדאין - כיצד מבצעים ניהול עמוד לינקדאין בצורה נכונה

לינקדאין היא רשת חברתית מקצועית שהמטרה שלשמה היא נוצרה היא יצירת קשרים עסקיים מקצועיים. לצד היתרון הגדול שבדבר, המשמעות היא שכל כולה מושתתת על חברות וארגונים, שהמטרה שלהן זהה לזו שלכם. כדי להתבלט באוקיינוס הענק הזה, צרו לעצמכם Blue Ocean, היו חלוצים והעזו להגיע למחוזות שאף מתחרה שלכם עדיין לא צלל בהם. צרו לעצמכם בידול משמעותי בין אם זה באמצעות תוכן פורץ גבולות, באמצעות כנסים או אירועים וירטואליים שמעולם לא שמעו עליהם או כל שיגעון אחר שעולה לכם בראש. לצד האפשרות לכישלון, יש גם סיכוי שווה ערך – שזה יצליח.

מה הלקוחות שלנו אומרים

" Booya digital became Keter, at least in the commitment and efforts the whole team put in making our new brand live and kicking.
Along the way, from the ideation phase of our new brand, along the development of the identity and assets, Booya team was there to guide us and help us be more accurate and effective."

Netzah Sadeh
Director of Product Management - Keter (FOM)

" BooyaDigital helped boost ZIM's digital marketing efforts, activities and online presence with their long-term B2B strategy. We recommend working with Booya Digital to gain added value and more quality business relations that stimulate organic growth."

Yifat Ginzberg
Head of Corporate Communication & Global Marketing - ZIM

" Our experience with Booya digital was that of working with professionals, both as a team and individuals. They were all very customer-oriented and highly responsive. I highly recommend Booya as good partners in a joint campaign to promote the company."

Shlomit Shalgo-Eger
Marketing Communication Manager - PTL GROUP

" בזכות העבודה עם בויה, התחלנו לייצר הרבה יותר תוכן בעל ערך שתרם למיצוב האתר שלנו והבאת טראפיק אורגני איכותי על ביטויים תחרותיים בורטיקל שלנו.
בזכות ניהול לקוח מקצועי וקרוב, הטראפיק גם תורגם ללידים שתמכו במטרות העסקיות שלנו."

Igor Goldfeld - Rivulis, Micro Irrigation
Head of Global Digital Marketing