כנסים וירטואליים בעידן החדש, כיצד ייראו כנסים בזמני קורונה, או, כיצד ייראו כנסים גרסת 2021

לרגע לא האמנו שזה יקרה, אבל 2020 סוף סוף מגיעה לסיומה. מעניין אילו מחשבות יהיו לנו עליה בעוד כמה שנים, על השנה הזאת ששמטה לנו את הקרקע מתחת לרגליים, ששינתה לנו את כל מה שהכרנו וידענו (או לפחות כל מה שחשבנו שאנחנו יודעים). אנחנו ב- Booya  עם הפנים קדימה, צועדים לעבר 2021 עם כל הידע החדש שצברנו בשנה הזו, עם כל ההצלחות והכישלונות, עם ארגז מלא בתובנות, כלים והפקת לקחים. 

כנסים וירטואליים הם ללא ספק הדבר החם של השנה החולפת. אם היו מספרים לנו לפני פחות משנה כי ניהול כנסים מקצועיים יתקיימו מעתה מאחורי המסכים, כנראה שהיינו מגחכים לעצמנו ותוהים מי האמיץ שהפיץ את הבשורה הזאת. והנה, המציאות עלתה על כל דמיון וכנסים אונליין הפכו להיות כלי מרכזי באסטרטגיית השיווק שלנו. הווינרים הם אלו שיודעים לעבוד עם מה שיש, ולנצח. 

 כיצד ייראה כנס דיגיטלי ב- 2021?

נקודת המוצא שלנו בשנה החדשה היא קודם כל להכיר במציאות המשתנה, או נכון יותר לומר – שהשתנתה. חברות כנסים כבר זיהו את הפוטנציאל ויוצאות מגדרן כדי למצוא עבורנו פתרונות מקוונים חדשים, המותאמים לשגרה של כנסים בזמני קורונה. אם פעם הפוקוס היה על מציאת הלוקיישן הכי נוצץ, הקייטרינג הכי הכי נחשב ודוכני התצוגה שיוציאו לכולם את העיניים, היום המגמה השתנתה 180 מעלות. כנס שיווק 2021 הוא גרסת האונליין של כל הדבר הזה, הניסיון לייצר את האפקט הדומה ביותר לכנסים בעולם האמיתי, רק באפס מגע איתו.

 חוזרים לנקודת המוצא – המציאות השתנתה. יש שיאמרו שהמצב החדש דווקא אפשר לחברות וארגונים לצאת מחוץ לקופסא, להנגיש את המסרים בצורה מוצלחת יותר ולנצל טוב יותר את תקציבי השיווק, אשר עברו כעת  מהשקעה של עשרות ומאות אלפי שקלים בכנסים לשיווק ופרסום אונליין. 

 אם כך תכנון של כנס שיווק 2021 מחייב חשיבה קצת אחרת, כזו שלא נשענת על המפגש החברתי והאימפקט המובן מאליו שהוא מייצר, אלא נשענת על טכנולוגיה. החברות שזיהו השנה את האתגר הטכנולוגי החדש, נענו לו במהירות והצליחו לייצר פתרונות חדשים ללקוחות שלהן – הן אלו שעשו את זה ובגדול.

רחוק זה הקרוב החדש

אז הבנו שמינגלינג על קפה ומאפה כבר לא על הפרק, עכשיו איך יוצרים אפקט דומה בעולם המקוון? חדשנות, יצירתיות והשילוב ביניהן. לצד החברות שקרסו בשנה הזו, היו חברות שדווקא מינפו את המצב והצליחו לייצר פתרונות טכנולוגיים חדשניים ופורצי דרך, כדי שנמשיך ללכת בלי ולהרגיש עם.

 קחו למשל את הכנס ההיברידי האחרון שלנו, במסגרתו אירחנו לא פחות מאשר 1000 נרשמים שגייסנו באמצעות כלים דיגיטליים בלבד ואסטרטגיית שיווק ABM. בנינו אולפן מעוצב לתפארת, השקענו בלי סוף זמן ומשאבים כדי לייצר עבור הקהל שהביע בנו אמון את את התכנים הכי רלוונטיים ולהעביר לו אותם בצורה הנגישה ביותר. לא חסכנו בשום פרט, גם לא במנחים ופאנליסטים מהשורה הראשונה. 

האלטרנטיבות המקוונות למפגשים הפרונטליים כבר מתחילות לקבל אופי משלהן, כאשר תפקידו של מנהל השיווק ב-2021 הוא לאתר את החדשניות שבהן, היצירתיות ביותר והמתאימות ביותר לאופי החברה. 

לסיכומו של דבר, הכנה לכנסים ותערוכות בגרסת אונליין מחייבת אותנו, כמו תמיד, להכיר היטב את קהל היעד שלנו, להבין מה מעניין אותו ומה הוא מחפש. אחרי שאפיינו את קהל המטרה והגדרנו לעצמנו עוגנים מרכזיים של תוכן, זה הזמן לחפש את האלטרנטיבות שיש בשוק, אלו שיסייעו לנו להעביר את המסרים והתוכן שלנו בצורה האינטראקטיבית ביותר. זה יכול להיות חלל וירטואלי מעוצב, חוויית דיגיטל יוצאת דופן או ממשק אינטראקטיבי שמצליח לחבר את מנהל הרכש מסין עם מנהל הייצור בגרמניה, בלי שהם ירגישו שהם לא באותה יבשת.

נחזור על זה פעם אחרונה – יצירתיות וחדשנות. זה הזמן לחבר ביניהן מחדש ולהגדיר חוויית אונליין שרק החברות שנמצאות בטופ מסוגלות לייצר.

 

שיווק לאירועים וירטואלים על ידי מומחים בעידן החדש

מה הלקוחות שלנו אומרים

” Booya digital became Keter, at least in the commitment and efforts the whole team put in making our new brand live and kicking.
Along the way, from the ideation phase of our new brand, along the development of the identity and assets, Booya team was there to guide us and help us be more accurate and effective.”

Netzah Sadeh
Director of Product Management - Keter (FOM)

” BooyaDigital helped boost ZIM’s digital marketing efforts, activities and online presence with their long-term B2B strategy. We recommend working with Booya Digital to gain added value and more quality business relations that stimulate organic growth.”

Yifat Ginzberg
Head of Corporate Communication & Global Marketing - ZIM

” Our experience with Booya digital was that of working with professionals, both as a team and individuals. They were all very customer-oriented and highly responsive. I highly recommend Booya as good partners in a joint campaign to promote the company.”

Shlomit Shalgo-Eger
Marketing Communication Manager - PTL GROUP

” בזכות העבודה עם בויה, התחלנו לייצר הרבה יותר תוכן בעל ערך שתרם למיצוב האתר שלנו והבאת טראפיק אורגני איכותי על ביטויים תחרותיים בורטיקל שלנו.
בזכות ניהול לקוח מקצועי וקרוב, הטראפיק גם תורגם ללידים שתמכו במטרות העסקיות שלנו.”

Igor Goldfeld - Rivulis, Micro Irrigation
Head of Global Digital Marketing