טוויטר היא פלטפורמת סושיאל וכלי ומנוע חיפוש שבו ניתן בדרך כלל  למצוא את המידע העדכני ביותר על כמעט כל נושא. זה כולל גם עדכונים מהחברות והעסקים שאכפת לנו מהם.

עסקים מסוגלים לשווק בטוויטר כדי למשוך משתמשים ועוקבים, להגביר את המודעות למותג, להגביר את ההמרות ועוד (נדון ב”עוד” בקרוב). לא משנה מה, טוויטר מקל על הפצת תוכן עם אינספור משתמשים.

המחשבה להגיע למאות מיליוני לידים דרך פלטפורמת מדיה חברתית חינמית נשמעת מסקרנת, נכון? אבל איך בעצם אתה מבטיח שאתה מייצר תוכן פנטסטי שהאנשים האלה ירצו ליצור איתו אינטראקציה?

במדריך זה, נענה על השאלה הזו יחד עם כמה אחרים, כולל מהי אסטרטגיית שיווק בטוויטר, איך אתה יכול להשתמש בטוויטר עבור העסק שלך ואילו טיפים וטריקים אתה יכול ליישם כדי לעזור לך לשפר את מאמצי השיווק שלך בפלטפורמה .

שיווק בטוויטר שמביא תוצאות

מלאו פרטים ואחד המומחים
שלנו יחזור אליכם.

לתיאום פגישת ייעוץ
073-7599478

אני מאשר/ת קבלת דיוור מאת Booya digital

מהי אסטרטגיית שיווק ב twitter 

אסטרטגיית שיווק בטוויטר היא תוכנית המתמקדת ביצירה, פרסום והפצה של תוכן עבור פרסונות הקונים – ICP, הקהל והעוקבים שלך באמצעות טוויטר. המטרה של אסטרטגיה מסוג זה היא למשוך עוקבים ולידים חדשים, להגביר את ההמרות, לשפר את הכרת המותג ולהגדיל את המכירות.

יצירת אסטרטגיית שיווק בטוויטר תדרוש מאיתנו לבצע את אותם השלבים שהיינו עושים אילו היינו יוצרים אסטרטגיית שיווק אחרת במדיה חברתית לפי השלבים הבאים:

  • חקור והגדר את קהל היעד שלך  – ICP
  • צור תוכן ייחודי ומרתק
  • ארגן לוח זמנים לפוסטים שלך
  • נתח את ההשפעה והתוצאות שלך

אז מה הופך את twitter לפלטפורמה ייחודית משאר פלטפורמות הסושייל האחרות? 

טוויטר הוא כלי שיווקי נהדר ממספר סיבות:

  • ניתן להשתמש בחינם. אם כי אם רוצים לממש את מלוא הפוטנציאל מנוי לעסקים הוא הכרחי!
  • מאפשר לך לשתף ולקדם תוכן ממותג תוך שניות.
  • מאפשר לך לספק שירות לקוחות מהיר ותמיכה.
  • פועל ככלי מנוע חיפוש עבורך כדי לחפש את המתחרים שלך ואת התוכן השיווקי שלהם כדי לראות באילו טקטיקות הם משתמשים.
  • יכול לשמש ככלי מנוע חיפוש עבור לקוחות פוטנציאליים כדי למצוא וללמוד על החברה שלך.
  • מאפשר לך לשוחח עם העוקבים שלך, לשתף את העדכונים האחרונים על החברה שלך ולפנות לקהל שלך.

ומעל לכול, טוויטר היא פלטפורמת הסושייל היחידה שבאמת מעודדת שיח יותר מכול פלטפורמת סושייל אחרת – המהות שלה היא לגרום לכם לצייץ.

כעת, לאחר שסקרנו מהי אסטרטגיית שיווק בטוויטר ומה מייחד את הפלטפורמה, בואו נסקור את הדרכים שבהן תוכלו להשתמש בטוויטר עבור העסק שלכם. טיפים אלה יעזרו לך להגביר את ההמרות, ליצור קשרים מתמשכים עם העוקבים שלך ולשפר את המודעות למותג שלך.

 

איך להשתמש ב twitter לקידום העסק שלך ?

יש מספר שלבים על מנת לקדם את העסק שלך ב twitter :

  • פרסום בטוויטר
  • צור רשימות טוויטר.
  • בנייה ומיתוג של  הפרופיל האישי והעסקי
  • ארח צ’אט בטוויטר.
  • הפנה תנועה לאתר שלך
  • השתמש ברגעי טוויטר
  • התמקד בבניית ספירת העוקבים שלך.

 

פרסום בטוויטר: 

פרסום באמצעות טוויטר הוא דרך מצוינת להגיע לקהל שלך. זה יהפוך את הציוצים שלך לגלויים בקלות על ידי אלפי אנשים, ויעזור לך להגביר את ההשפעה שלך ולעקוב אחריהם. אתה יכול לעשות זאת באמצעות מודעות מקודמות (ציוצים) או מודעות טוויטר.

ציוצים מקודמים

מודעות או ציוצים מקודמים גורמים לציוצים הרגילים שלך להופיע בזרמי טוויטר או בתוצאות החיפוש של טוויטר של משתמשים ספציפיים. זוהי אפשרות מצוינת לכל מי שמחפש להשיג יותר אנשים בדף אינטרנט ספציפי. 

טוויטר תכניס את הציוצים המקודמים שלך למסע פרסום יומי המכוון לסוג הקהל שאליו ברצונך להגיע כפי שצוין קודם לכן בהגדרות שלך. לכל משתמשי טוויטר יש את היכולת ליצור אינטראקציה ולעסוק בציוצים מקודמים באותה צורה שהיו עושים עם התוכן האורגני שלך.

מודעות טוויטר

מודעות טוויטר הן אפשרות מצוינת אם אתה משתמש בסוגים שונים של ציוצים כדי להשיג מטרה אחת עבור העסק שלך. זה אידיאלי אם אתה מחפש להגדיל את בסיס העוקבים שלך ואת המודעות למותג באופן משמעותי באמצעות הפלטפורמה.

העסק שלך יכול להחליט בין יעדים שונים בכל הנוגע למודעות הטוויטר שלך, כולל התקנות אפליקציה, צפיות בווידאו והמרות באתר, כמו גם מיקוד קהל עבור מסעות הפרסום שלך. החלטה זו תשפיע על המחיר שתצטרך לשלם כדי להפעיל את המודעה שלך

שיווק בטוויטר

 

רשימות טוויטר twitter list 

רשימת טוויטר שלכל משתמש יש את היכולת ליצור ולהציג – היא קבוצה מאורגנת של חשבונות טוויטר שבחרת והרכבת בקטגוריות ספציפיות. לדוגמה,  הרשימות כוללות מומחי מנהיגות, מומחי שיווק מובילים, פודקאסרים עסקיים מובילים ועוד. כאשר אתה פותח רשימת טוויטר, אתה רואה רק ציוצים שפורסמו על ידי החשבונות ברשימה.

רשימות טוויטר נהדרות אם אתה רוצה לעקוב רק אחר חשבונות ספציפיים. תוכל לפלח את הרשימות שלך לקבוצות כגון השראה עסקית, מתחרים וקהל יעד כדי שתוכל לסקור בקלות את הפוסטים, האינטראקציות והתוכן שלהם.

בנייה ומיתוג של הפרופיל האישי

כשמישהו מסתכל בפרופיל הטוויטר של החברה שלך, אתה רוצה שידע אוטומטית שהוא שלך. לכן עליך להתאים אישית ולמתג את פרופיל הטוויטר שלך עם הלוגו שלך, הצבעים וכל פרט אחר שניתן לזהות ובלתי נשכח שתרצה לשלב. ישנם כמה מיקומים שבהם אתה יכול להתאים אישית את הפרופיל שלך.

twitter handle שלך בטוויטר היא שם המשתמש שלך (לדוגמה, “הידית” שלנו היא @booyadigital) – זה צריך לכלול את שם החברה שלך כדי שהעוקבים, הלקוחות והמעריצים שלך יוכלו לחפש ולמצוא אותך בקלות בפלטפורמה. אתה יוצר את ידית הטוויטר שלך כשאתה נרשם לחשבון.

כותרת header: הכותרת בפרופיל הטוויטר שלך היא תמונת הרקע שלך. אתה יכול לבחור ליצור תמונה ייחודית לכותרת שלך, להשתמש בלוגו שלך או תמונה ממותגת אחרת.

תמונת פרופיל: תמונת הפרופיל שלך בטוויטר מייצגת כל מהלך, אינטראקציה, פוסט וציוץ של החברה שלך בפלטפורמה. זו התמונה שנמצאת מעל הביוגרפיה שלך ועשויה לכלול תמונה של הלוגו שלך, ראשי התיבות של החברה או המנכ”ל.

ביוגרפיה: ביוגרפיה של טוויטר מספקת לכל מי שמבקר בפרופיל שלך תקציר קצר של מה שהם עומדים לראות ב-160 תווים או פחות. זה עשוי לכלול את הצהרת המשימה שלך, פרסומת על מה שהחברה שלך עושה, או משהו הומוריסטי ומרתק.

כתובת האתר: מתחת לתמונת הפרופיל והביוגרפיה שלך, יש מיקום שבו אתה יכול לכלול את כתובת האתר שלך כדי להפנות תנועה ישר לאתר שלך.

יום הולדת: באותו מיקום כמו כתובת האתר שלך, אתה יכול להכניס את יום ההולדת של החברה שלך – או את היום שבו החברה נוסדה – כדי שהקהל שלך יכיר את העסק שלך ברמה אישית יותר.

 

צור טראפיק לאתר שלך 

טוויטר יכול לעזור לך להפנות תנועה לאתר שלך – ישנן מספר דרכים לכלול את כתובת האתר שלך בפרופיל שלך, כמו גם להוסיף קישורים לדפי האינטרנט והבלוגים שלך בציוצים שלך. הנה כמה דרכים שבהן אתה יכול להשתמש בפלטפורמה כדי להפנות תנועה לאתר שלך כדי לעזור לך להגדיל את ההמרות והמכירות שלך.

  • הוסף את כתובת האתר שלך מתחת לביוגרפיה שלך בפרופיל הטוויטר שלך.
  • שלב קישורים לאתר שלך בציוצים שלך.
  • צייץ מחדש לכל תוכן שכולל קישורים ישירים לאתר שלך ו/או לבלוגים שאנשים אחרים שיתפו.
  • הטמע ציוצים באתר האינטרנט שלך עם ציר זמן של טוויטר.
  • הגדר מודעות טוויטר כדי להביא משתמשים לדף נחיתה ספציפי באתר שלך.

 

השתמש ב twitter moments 

“רגעי טוויטר” הם אוספים של ציוצים על נושא או אירוע ספציפי. הם כמו אוסף “המיטב” של ציוצים בנוגע לנושא הבחירה שלך. לדוגמה, מדור הרגעים של טוויטר כולל את “היום”, “חדשות”, “בידור” ו”כיף”.

אתה יכול גם ליצור קטע משלך של רגעים עבור העוקבים שלך לצפייה בפרופיל שלך.

אתה יכול לארגן את רגעי הטוויטר שלך בקבוצות של ציוצים כדי לעזור לך לשווק את האירועים והקמפיינים של העסק שלך או חדשות קשורות בענף. הם גם עוזרים בטקטיקות השיווק שלך בכך שהם מספקים לעסק שלך דרך מרתקת לקדם דיון בנושאים ו/או אירועים ספציפיים שחשובים לחברה שלך כדי לעזור לך לשתף את תדמית המותג שלך עם חברי הקהל.