איסוף דאטה מקמפיינים ממומנים בפייסבוק הינו תהליך חשוב מאוד בכל פעילות שיווק דיגיטלי ובהקמת קמפיינים בפייסבוק בפרט.

במהלך הקמת הנכסים הדיגיטליים, נבצע הטמעות של פיקסלים לפי הצרכים שלנו באתר המותג על מנת להתחיל לצבור דאטה. 

כניסה לדף מסויים, הקלקה, זמן שהייה או כל פעולה כזו או אחרת שנגדיר, "תצבע" לנו את הלקוחות לפי פרמטרים מוגדרים שנקבע מראש. 

מה ניתן לעשות בדאטה שאנו צוברים מהקמפיינים הממומנים?

רימרקטינג – הקמת מערך רימרקטינג שלם הינו דבר נחוץ ביותר כאשר אנו רוצים ליצור מערך שיווק כולל ולהקיף את הלקוחות הפוטנציאליים שלנו מכל עבר.

המטרות הנפוצות ביותר להקמת קמפיין מסוג רימרקטינג הן:

  • שיווק 360 – "הקפת" הלקוח בפרסומים של המותג שלנו לאחר חשיפתו לאתר בפעם הראשונה, פעולה זו עוזרת לתהליך ההבשלה של הלקוח לפני ביצוע המרה.
  • שימור לקוחות – לאחר שלקוח מבצע רכישה אצלנו באתר, אנו יודעים ברוב המקרים שישנו סיכוי סביר שהוא יחזור ויבצע רכישה נוספת ולכן עלינו להמשיך לפרסם לו את השירות או המוצרים אותם אנו מציעים.

פעולות הרימרקטינג יעזרו לנו תמיד להישאר בתת מודע של הלקוח ולוודא שלא נישכח.

  • יצירת קהלים דומים (Lookalike) – ברגע שאנו צוברים דאטה מלקוחות קיימים או פוטנציאליים אשר ביקרו באתר החברה שלנו, אנו מודעים לכך שהמאפיינים הכוללים של אותם אנשים, עשויים להוביל אותנו ללקוחות רלוונטיים נוספים.

פייסבוק מאפשרת לנו ליצור "קהלים דומים" על בסיס קהלים קיימים אותם אנו יוצרים מראש.

במיוחד אם מדובר בקהל של לקוחות שביצעו המרה, יצירת "קהלים דומים", יכולה להוות קפיצת מדרגה בכל הנוגע לפנייה ללקוחות חדשים.

חשוב לדעת כי ככל שהקהל ממנו ניצור את קהל ה"לוקאלייק" גדול יותר, כך תגדל רלוונטיות האנשים אליהם נפנה.

 

Booya Digital מתמחה באיסוף דאטה ובייצור קהלים איכותיים ורלוונטיים במיוחד.

צוות הקמפיינים שלנו יבצע מחקר מקיף אודות החברה על מנת להבין את צרכיה העסקיים ולפיכך יוטמעו הפיקסלים הרלוונטיים ביותר באתר המותג.

לאחר הטמעת הפיקסלים, אנו יוצרים קהלים לפי הגדרות אותם אנו מגדירים יחד עם הלקוח ובהמשך הפעילות מבוצעות פעולות אופטימיזציה רבות לקהלים שנוצרו על מנת לשפר באופן קבוע את איכות הקהל אליו אנו מפרסמים.

בניית דאטה בפייסבוק - Booya Digital