אלו הדברים שתצטרכו לקחת בחשבון לפני שתבחרו חברה לקידום ממומן בלינקדאין

הרבה מהחברות המגיעות אלינו ל- Booya מתארות לנו, לפני הכל, את תחושת האכזבה. פונים אלינו אנשים מבריקים, מוכשרים, מטאורים בתחומם, שפשוט התייאשו מהעולם הזה שנקרא סושיאל מדיה. שלא מבינים איך אפשר לייצר ממנו לידים ובטח שלא לקוחות. בהתחלה הם ניסו קצת לבד, ראו שזה לא הולך והכסף נעלם ואז הם פנו לחברות שהבטיחו הרים וגבעות. נחשו מה – עוד אכזבה… אבל הפעם, ההשקעה הייתה אפילו כבדה עוד יותר וכך גם ההפסדים.

 

שיווק בלינקדאין שמביא תוצאות.

מלאו פרטים ואחד המומחים
שלנו יחזור אליכם.

לתיאום פגישת ייעוץ
073-7599478

אני מאשר/ת קבלת דיוור מאת Booya digital

 

למה כל הפתיחה הזאת? כדי להגיד, בראש ובראשונה, שהכל מתחיל ונגמר בתיאום ציפיות. רגע לפני שאתם ממהרים להיפגש עם חברות לקידום ממומן בלינקדאין שמפזרות הבטחות באוויר, כדאי להגדיר ציפיות, קודם כל לעצמכם. פגישת היכרות שבבסיסה מתנהל תיאום ציפיות, היא מתכונת למערכת יחסים מוצלחת וארוכת טווח. כשאנחנו מדברים על תיאום ציפיות בעולם של פרסום בלינקדאין, חשוב קודם כל להכיר ביכולות והאפשרויות של המערכת, היתרונות והחסרונות שלה וכמובן גם המגבלות. כשהכל מונח על השולחן, אפשר להתקדם למטרות ויעדים.

conference

לינקדאין היא הפלטפורמה המובילה בשוק לשיווק B2B וייצור לידים מקצועיים. לידים בלינקדאין B2B הם האיכותיים ביותר, הממוקדים ביותר ועם פוטנציאל ההמרה הגבוה ביותר, מהסיבה הפשוטה שהפלטפורמה מאפשרת לנו לאתר בדיוק, אבל בדיוק את קהל היעד שאנחנו מחפשים ואת בעלי התפקידים הרלוונטיים לנו מהתעשיות הספציפיות שמעניינות אותנו. לכן, אם המטרה שלכם היא שיווק B2B ואיסוף לידים רלוונטיים בתחום שלכם, לינקדאין היא לגמרי הפלטפורמה עבורכם ובהחלט תוכלו לצפות ממנה להניב לכם לידים ראויים.

היבט חשוב נוסף בהקשר לתיאום ציפיות הוא תקציב. כמו בהרבה דברים בחיים, גם בלינקדאין, ככל שנשקיע יותר – כך גם התמורה שנקבל תהיה גדולה יותר ובהתאמה גם תגדל האפשרות לממש את הפוטנציאל של המערכת. תקציב הפרסום בלינקדאין ובשאר פלטפורמות הקידום, מתחלק בדרך כלל לשניים. בפעם הראשונה יש את תקציב הקידום עצמו, זה שמושקע במערכות הפרסום ומטרתו להביא את החברה שלכם למקסימום חשיפה רלוונטית כדי לייצר לידים איכותיים בכמה שפחות כסף.

לצד זה, ישנן עלויות אנשי המקצוע עצמם, שכאמור שככל שיהיו מנוסים יותר – כך ייגבו דמי ניהול גבוהים יותר עבור השירותים שהם מציעים לחברות. לכן גם אם תבחרו במומחה לינקדאין מהטובים בשוק, בלי תקציב מספק הוא יהיה מוגבל ביכולת שלו לסייע לכם, ולהיפך – תקציבי עתק שיופקדו בידיים שאינן מקצועיות מספיק, עשויים להיגמר במפח נפש גדול ואפס תוצאות. אם כך חשוב לדעת מהן גבולות הגזרה התקציביות שלכם ובהתאם לכך גם להתאים את הציפיות שלכם מלינקדאין ומאנשי המקצוע שבחרתם לעבוד איתם.

השלב הבא אחרי תיאום הציפיות הוא הבנה מעמיקה אודות היכולות, הניסיון והמומחיות שיש לחברה לקידום ממומן שבחרתם להציע לכם. לינקדאין מציעה מגוון רחב של אפשרויות קידום ופרסום, אורגני וממומן, כולן מטרתן לאפשר לכם לעשות את החיבורים המדויקים בין המוצר או השירות שלכם לבין הלקוח הפוטנציאלי. ככל שאנשי המקצוע שתעבדו איתם יהיו מנוסים יותר ומומחים יותר בתחומם, כך תוכלו להיות רגועים יותר בהפקדת הנכסים הדיגיטליים שלכם בידיהם. בהקשר לזה נתייחס גם, מעבר למומחיות, לניסיון שצברו בקידום של חברות מהתעשייה הספציפית שלכם, דבר המהווה יתרון אדיר וסיבה משמעותית לבחור בהם. חברה לקידום ממומן שהתעסקה בעבר עם תכנים דומים לשלכם, שיווקה בעבר מוצר או שירות דומה לזה שלכם, כבר הפיקה לקחים ותדע למקסם בצורה הטובה ביותר את התקציב שלכם.

בנימה אישית יותר, אם אתם מחפשים חברה לקידום ממומן בלינקדאין, קודם כל תשאלו את עצמכם היכן אתם נמצאים עכשיו ולאן תרצו להגיע. וודאו שאנשי המקצוע שאתם פונים אליהם משדרים לכם תחושה של אמינות ומקצועיות, שהם יודעים להסביר ולהנגיש לכם את המידע הרב בצורה שתוכלו להבין אותו, שהם שקופים אתכם הן בתהליך המכירה ועל אחת כמה וכמה בתהליך העבודה בהמשך. אבל הטיפ הכי הכי חשוב שיש לנו להציע לכם – בחרו אנשים שנעים לעבוד איתם, שמעניקים לכם את התחושה שהם יעשו הכל, אבל הכל, כדי לראות אתכם מצליחים.

יש לכם עוד שאלות על קידום בלינקדאין? שלחו לנו