רגע לפני שאנחנו נצלול לדבר על איך מפרסמים בלינקדאין, נדבר קודם על למה מומלץ לעשות פרסום עסקים בלינקדאין.

לינקדאין היא פלטפורמה חברתית לכל דבר ועניין, בדיוק כמו פייסבוק, אינסטגרם, טיקטוק וחברותיה. ההבדל העיקרי, זה ההופך אותה לייחודית כל כך, הוא הפוקוס שלה על יצירת הזדמנויות עסקיות וחיבור מקצועי בין אנשים, חברות, ארגונים ובעלי עסקים. כיאה לרשת חברתית, גם לינקדאין פועלת על עקרון דומה, זה היושב בבסיס הרשתות החברתיות המצליחות, הטוען כי בשביל לקבל חשיפה – תצטרכו לעבוד ממש, אבל ממש קשה כדי לעשות שיווק אורגני בלינקדאין, או לחלופין – לשלם.

 

שיווק בלינקדאין שמביא תוצאות.

מלאו פרטים ואחד המומחים
שלנו יחזור אליכם.

לתיאום פגישת ייעוץ
073-7599478

אני מאשר/ת קבלת דיוור מאת Booya digital

 

אופציה ב' מאפשרת לכל אדם המתחזק פרופיל עסקי בלינקדאין להפיץ את התכנים של המותג לקהל רחב, באמצעות קידום ממומן בלינקדאין. מערכות הפרסום של לינקדאין מאפשרות לנו, המפרסמים, לבחור מי הם האנשים שנרצה שייחשפו לתכנים שלנו, כאשר אפשרויות הפילוח הן מדויקות להפליא. למשל, נוכל לבחור את כל מנהלי הפיתוח העסקי בתעשיית הפארמה בסין, או לחלופין – את כל מנהלות הרכש בתעשיית הביוטק באירופה. תוך כמה לחיצות כפתור, נוכל לשים את האצבע בדיוק, אבל בדיוק על אנשי המקצוע שאנחנו מחפשים וכך להגדיל את הסיכויים שהתוכן שלנו יצבור חשיפה ומעורבות.

שיווק בלינקדאין, כמו בכל פלטפורמה, מצריך ידע, ניסיון ומיומנות. כדי לייצר ערך משמעותי מתקציבי הפרסום שלנו, לא מספיק להגדיר קהלי מטרה מדויקים. החכמה היא, לעשות שימוש נוסף בדאטא שצברנו במהלך הקמפיין, לבצע אנליזה של הנתונים שקיבלנו ולבחון כיצד נוכל לעשות בהם שימוש חוזר ולמנף את הפוטנציאל שלו. אם כך הדרך השנייה לפרסם בלינקדאין הנה שיווק באמצעות דאטה.

LinkedIn Digital Marketing

ניהול דאטה בלינקדאין

כל חברה, ארגון או עסק באשר הם, חייבים לבנות דאטא בייס שעל בסיסו נבנות אסטרטגיית השיווק ותכניות העבודה. למה הוא כל כך חשוב? כי הוא מאפשר לנו לאתר את אותם קהלי מטרה רלוונטיים גם בפלטפורמות נוספות, ובכך להרחיב את מסע הלקוח ולפגוש את הלקוח הפוטנציאלי שלנו בנקודות זמן ובסיטואציות שונות.

ככל שיהיה לנו יותר דאטא, כך למעשה תגדל ההבנה שלנו את קהל המטרה של המותג ונוכל לבנות אסטרטגיית שיווק מדויקת יותר, כזו הלוקחת בחשבון את המאפיינים שמצאנו ואת הפלטפורמות שבהן הדאטא הזה בעל ערך. איך מנהלים דאטא בלינקדאין? באמצעות מערכת הפרסום, המאפשרת לנו יצירת קהלים מתוך דאטא קיים וכן בניית קהלים חדשים מתוך דאטא חדש שנאסף בפלטפורמה. מומלץ מאוד להיעזר באנשי מקצוע מנוסים, המכירים את מערכת הפרסום ויודעים כיצד לעבוד איתה.

למי מומלץ לפרסם בלינקדאין?

פרסום בלינקדאין מתאים לכל חברה, עסק או ארגון המעוניינים להגיע לקהלי יעד מדויקים ולהרחיב את החשיפה שלהם בקרב קהילה מקצועית הרלוונטית למוצר או השירות שלהם.

חברות המבססות את אסטרטגיית השיווק שלהן על שיווק דיגיטלי B2B, יוכלו ללא ספק לקבל הרבה ערך מלינקדאין, להגיע לאנשי המפתח בתעשיות הרלוונטיות למוצר או השירות שלהן ולאתר את מקבלי ההחלטות בארגוני המטרה שהוגדרו מראש.

כדי לפרסם בלינקדאין, מומלץ לצאת לדרך רק לאחר בניית אסטרטגיית שיווק מנצחת, כזו המחוברת לתכנית העבודה ולוקחת בחשבון את היעדים והמטרות של החברה. ללא שיתוף פעולה הדוק בין אנשי השיווק למנהלי הפיתוח העסקי, יהיה מאתגר יותר להגיע לתוצאות הרצויות.

עוד היבט שחשוב לקחת בחשבון לפני שמתחילים לפרסם בלינקדאין, הוא תוכן. כדי לייצר ערך משמעותי מהקמפיינים שלכם, כדאי שיהיה לכם משהו חשוב להגיד. תוכן המעניק ערך ללקוח הפוטנציאלי, כזה שעוסק בתחומי העניין שלו ובאתגרים שאיתם הוא מתמודד, עתיד לייצר תוצאות טובות יותר. אם השקעתם מאות או אלפי שקלים ולא הגעתם לתוצאות הרצויות, שווה לבחון האם הבעיה בפילוח שנעשה או בתוכן שבחרתם לפרסם. כאשר אחד משני צידי הפרמטרים האלו לא מדויק מספיק, כנראה שלא תצליחו להשיג את המטרות העסקיות שלכם.

אם כך כדי לפרסם בלינקדאין צריך:

  • לעבוד מאוד קשה על קידום אורגני, ובמקביל (או לחלופין) להשתמש במערכת הפרסום כדי להגדיל חשיפות בקרב קהלי מטרה רלוונטיים.
  • לבנות קהלי מטרה מדויקים, הן באמצעות דאטה קיימת והן באמצעות אפשרויות הפילוח של לינקדאין.
  • ניהול דאטה: מדובר במפתח קריטי להצלחה. חברות מצליחות הן אלו העושות שימוש נכון בדאטה שברשותן, כדי למנף אותו ולייצר ממנו הזדמנויות עסקיות חדשות בפלטפורמות נוספות.
  • תוכן איכותי: לא חשוב כמה תתאמצו לבנות קהלי מטרה, לדייק את הדאטא שלכם ולבנות קמפיינים מתוחכמים. אם אין לכם משהו חכם ובעל ערך להגיד – כדאי שתחשבו שוב.

רק נזכיר שגם רומא לא נבנתה ביום אחד. כדי להצליח במשימה המאתגרת של פרסום בלינקדאין, נדרש תהליך ארוך של ניסוי, תהיה וטעיה. הכי חשוב – להיות עם הפנים קדימה, לנתח נכון את הנתונים ולראות איפה אפשר להשתפר.