הגברת מודעות למותג – Brand Awareness
הגברת מודעות למותג היא אחד מהתחומים החשובים היושבים בליבת השיווק הדיגיטלי, ובפלחי B2B מדובר במשימה בעלת אתגרים ייחודיים. להגברת המודעות למותג בפלחים אלה יש לשים לב גם ללקוחות הקצה, לעתים מעל לראשי המפיצים, וגם למפיצים עצמם.
סוכנות הדיגיטל Booya Digital מציעה לכם מגוון כלים פרקטיים וחדשניים של שיווק דיגיטלי חכם להגברת מודעות למותג בשווקים שונים. כולל מודעות לשירותים ומוצרים ספציפיים אשר החברה מעוניינת לקדם בקרב קהלי היעד הרלבנטיים עבורה.
תהליכים אלה של הגברת מודעות למותג מבוססים על איסוף מידע ומידענות אינטרנטית ייחודית. מידענות המבוססת הן על הנתונים המצויים ברשת (אשר נאספים בשלל כלים טכנולוגיים איכותיים) והן על פעילויות אקטיביות אל מול קהלי היעד. למשל, מחקרי קהל בקהילות חברתיות, הפצת תוכן וניתוחה, קמפיינים ממומנים ממוקדי מטרה, פילוח קהלי יעד אופציונאליים ועוד. אנו משתמשים במגוון טכניקות לטובת הגברת המודעות למותג לרבות גוגל, פייסבוק, לינקדאין, תוכן ועוד.
הרעיון בהגברת מודעות למותג מבוסס על יצירת תנועה מלמטה למעלה. כלומר, פילוח צרכנים וקהלי יעד ממוקדים, הגברת המודעות למותג ע"י "דיבור בשפת לקוח הקצה", איסוף נתונים והשקת פעילות אפקטיבית של רה-מרקטינג בשלל פלטפורמות.