גיוס מפיצים עבור חברות וארגונים והרחבת ערוצי המכירה
יצרנים ויצואנים מתמודדים באופן שוטף עם גיוס מפיצים ומודעים היטב לאתגר המקופל באופרציה זו. בין אם מדובר על גיוס מפיצים לטובת חדירה לשווקים חדשים, ובין אם על חיזוק שווקים קיימים על ידי גיוס מפיצים רלבנטיים.
הבשורה החשובה היא שבעולם דיגיטלי, אשר מעמיד לרשותנו כלים שיווקיים מגוונים ומתוחכמים, ניתן לייעל לבלי היכר את גיוס המפיצים והסוכנים. מה שבעבר היה מצריך אין ספור פגישות, שיחות טלפון, ברושורים, מחקרים, התכתבויות, הסכמים וסיכונים, הופך כיום למהיר ומדויק באמצעות הדיגיטל.
הפתרון שאנו מגישים לחברות יצואניות כולל הן את איתור המפיצים הנכונים והן את ההגעה אליהם בפועל. סוכנות הדיגיטל Booya מפעילה כלים דיגיטליים מתקדמים ומתוחכמים המסייעים לחברות יצואניות לגייס מפיצים בעלי ערך. אנו טווים קשרים ומייצרים שיתופי פעולה רווחיים ומניבים לכל הצדדים. זאת, על בסיס מתודולוגיה רב שלבית הכוללת בין היתר:
- ניתוח השוק הרלבנטי ואיתור המפיצים המתאימים ליצרן/יצואן.
- אפיון המפיצים הפעילים בשוק מבחינת גודל, מספר עובדים, תחומי עיסוק, מיתוג, פריסה גיאוגרפית, גב כלכלי וכו'.
- הגברת המודעות למותג בקרב המפיצים עוד בטרם ההתקשרות.
- הגעה למקבלי החלטות ויצירת דיאלוג דיגיטלי מולם (מנהלי רכש, סמנכ"לים, מנכ"לים וכדומה).
- גיוס מפיצים וסוכנים בפועל תוך יצירת רשת עסקית אפקטיבית.
- פיקוח ובקרה אודות פעילות המפיץ וחיזוקו באמצעים שונים (לרבות ע"י הגעה לצרכני קצה).
לרשותכם סט של כלים דיגיטליים כגון לינקדאין, גוגל, פייסבוק, הפצת תוכן, דיוור אלקטרוני, רה-מרקטינג ועוד. המומחים שלנו בסוכנות Booya Digital מבינים היטב את הניואנסים שמאחורי גיוס מפיצים בפלחי B2B, ונשענים על ידע וניסיון בתחום שנצברו במשך למעלה מ-10 שנים.