מחפשים לידים איכותיים בלינקדאין ? ככה עושים את זה נכון

יש לנו נטייה להתחיל תמיד מהתחלה, אבל הפעם – בואו נדבר תכל'ס. מהסוף. כל מי שעוסק בשיווק דיגיטלי בלינקדאין כנראה עושה את מה שהוא עושה בשביל לראות תוצאות. מה הן אותן תוצאות רצויות? זה תלוי ומשתנה בין חברה לחברה. ברוב המקרים, פרסום בלינקדאין מטרתו לייצר לנו לידים, את אותם אנשים הרלוונטיים ביותר למוצר שלנו, אלו שפוטנציאל ההמרה שלהם הוא הגבוה ביותר והסבירות שהם יהפכו ללקוחות היא גם כן הגבוהה ביותר.

 אז איך עושים את זה? איך משיגים לידים בלינקדאין?

קודם כל, נתחיל מנקודת המוצא שאנשים עושים עסקים עם אנשים, לא עם חברות. Having said that, נוכל לטעון שהבסיס לכל אינטראקציה עסקית באשר היא, הוא אנשים. על אחת כמה וכמה בפלטפורמה כמו לינקדאין שזו המהות שלשמה היא נוצרה. 

בכדי לייצר לידים רלוונטיים בלינקדאין, נצטרך קודם כל לדאוג לכך שרשת הקשרים המקצועית שלנו בנויה מהאנשים הנכונים, אלו שנמצאים בתפקידי מפתח הרלוונטיים לשירות או למוצר שלנו, שעובדים בתעשיות ובמדינות הרלוונטיות לנו. אותם בעלי תפקידים, הם אלו שבסופו של דבר גם מקבלים את ההחלטות בארגון שלהם ויציגו לצוות את הפתרון והערך של החברה שלכם. איכות מערכת היחסים שלכם עם אותם אנשים, היא ללא ספק הבסיס להשגת לידים בלינקדאין.

אז מצאנו את האנשים הנכונים, דאגנו להוסיף אותם למעגל הקשרים שלנו. ועכשיו מה? עכשיו עוברים לשלב חשוב לא פחות – תוכן. אומרים (ובצדק) שתוכן הוא המלך. זה נכון בכל כך הרבה מובנים. יחד עם זאת, תוכן מצוין שלא יגיע לעיניים הנכונות – יקשה עלינו להגיע לתוצאות הרצויות. אחרי שאפיינתם את קהל היעד שלכם, בניתם פרופיל של בעלי תפקידים רלוונטיים והוספתם אותם לרשת הקשרים שלכם, זה הזמן לפנות אליהם בשפה שהם מבינים. אנשי IT למשל שונים בתכלית מאנשי UX בעולמות התוכן שמעניינים אותם (טוב, אולי הגזמנו קצת, אבל הבנתם את הרעיון). לכל אחד מקהלי היעד האלו נצטרך לפנות עם תוכן שמתיישב בדיוק על מה שהם מחפשים לדעת, ללמוד או לפתור. ננגיש להם את המידע הזה תוך שימוש בעולם המונחים שלהם ובשפה המקצועית שלהם, כשהעברת הערך של המוצר או השירות שלכם צריכה להיות בראש מעיינכם. ברגע שאנשי המקצוע יקבלו בדיוק, אבל בדיוק את מה שהם צריכים או מחפשים, הדרך ליצירת מערכת יחסים איכותית, משמעותית וארוכת טווח נהיית קצרה יותר. הם יצטרכו אתכם.

עד כאן בגזרת הפעילות האורגנית של ניהול עמוד לינקדאין, זו שלא תעלה לכם כסף אם תבחרו לעשות אותה בעצמכם, אבל כן תעלה לכם בזמן, מחשבה והשקעה (הרבה מאוד השקעה). אם אין בארגון יכולת להקצות לכך משאבים או להציב בגזרה הזו איש מקצוע איכותי, שווה להיעזר במומחה לינקדאין או סוכנות פרסום עסקים בלינקדאין, שידעו לייעץ ולהכווין בנוגע לבנייה נכונה של רשת הקשרים העסקית ובניית אסטרטגיית תוכן ושיווק מנצחת.

 

 

שיווק עסקים בלינקדאין

 נוסף לאפשרויות האורגניות העומדות לרשות אנשי השיווק, ישנו כל הנושא של פרסום בלינקדאין, שמאפשר לנו המפרסמים להגיע למקסימום חשיפה רלוונטית במינימום זמן, או במילים אחרות – לאתר בפינצטה את הלידים הפוטנציאליים שלנו. כיצד אנחנו מייצרים לידים באמצעות קידום ממומן? פילוח. אפשרויות הפילוח של לינקדאין כל כך מדויקות, ברמה שאנחנו יכולים להגיע לכל מנהלי הרכש בתעשיית הפארמה שנמצאים באירופה. דמיינו לעצמכם את הפוטנציאל השיווקי האדיר שהיכולת הזו מאפשרת, המצריכה מאיתנו רק להבין את מי אנחנו בעצם מחפשים. אחרי שאפיינו את קהל המטרה הרלוונטי, אנחנו יודעים להגיד בדיוק מאילו אנשים הוא מורכב ומה המאפיינים שלו, הגיע הזמן להציג לו את התוכן שלנו, להסביר לו למה הוא פשוט חייב את המוצר או השירות שלנו ומה הערך שהוא יקבל ממנו.

קידום ממומן בלינקדאין למעשה סוגר לנו את המעגל ומחבר עבורנו בין התוכן הנכון לעיניים הנכונות שיקראו אותו. האמנות הגדולה היא לדעת אילו קצוות אנחנו רוצים להפגיש ולייצר תוכן מספיק איכותי שיניב לנו הלידים שאנחנו מחפשים.

 אם כך כדי להגיע ללידים בלינקדאין צריך להשקיע בתשתית אורגנית טובה, שהיא למעשה הבסיס לכל שיווק דיגיטלי מוצלח והיא זו שתישאר כנכס לחברה. לצד הפעילות האורגנית להשקיע גם בקידום ממומן איכותי, הנעשה על ידי אנשי מקצוע מומחים, כדי למקסם את פוטנציאל החשיפה ולוודא שהגעתם לאנשים הנכונים.

 אנחנו כאן לכל שאלה או התייעצות. 

 בהצלחה!

מה הלקוחות שלנו אומרים

" Booya digital became Keter, at least in the commitment and efforts the whole team put in making our new brand live and kicking.
Along the way, from the ideation phase of our new brand, along the development of the identity and assets, Booya team was there to guide us and help us be more accurate and effective."

Netzah Sadeh
Director of Product Management - Keter (FOM)

" BooyaDigital helped boost ZIM's digital marketing efforts, activities and online presence with their long-term B2B strategy. We recommend working with Booya Digital to gain added value and more quality business relations that stimulate organic growth."

Yifat Ginzberg
Head of Corporate Communication & Global Marketing - ZIM

" Our experience with Booya digital was that of working with professionals, both as a team and individuals. They were all very customer-oriented and highly responsive. I highly recommend Booya as good partners in a joint campaign to promote the company."

Shlomit Shalgo-Eger
Marketing Communication Manager - PTL GROUP

" בזכות העבודה עם בויה, התחלנו לייצר הרבה יותר תוכן בעל ערך שתרם למיצוב האתר שלנו והבאת טראפיק אורגני איכותי על ביטויים תחרותיים בורטיקל שלנו.
בזכות ניהול לקוח מקצועי וקרוב, הטראפיק גם תורגם ללידים שתמכו במטרות העסקיות שלנו."

Igor Goldfeld - Rivulis, Micro Irrigation
Head of Global Digital Marketing