כמו תמיד, נתחיל בשאלה – למה לנו בעצם להיעזר בשירותיו של יועץ לינקדאין?
על פניו, הסיפור פשוט. פותחים פרופיל, ממלאים קצת פרטים ביוגרפיים ותעסוקתיים והנה גם אנחנו מצטרפים לשחיה בזרם יחד עם מיליוני הדגים בלינקדאין. הרי גם לנו וגם ליועץ יש על פניו את אותה נקודת הפתיחה ואת אותה הגישה ללינקדאין, כך שאין סיבה שלנו זה לא יעבוד.
אז מה הקאטצ'? ניסיון. כמו בכל דבר בחיים, אין חכם כבעל הניסיון. מי שחיים ונושמים את הפלטפורמה מדי יום, מעודכנים בכל פיצ'ר או לחצן חדש ומבינים היטב את האלגוריתם שיושב בבסיסה, הם אלו שישכילו למצות את מלוא הפוטנציאל שלה ולהשיג באמצעותה את התוצאות הרצויות לעסק. אז אם כך, למה שניעזר ביועץ לינקדאין? בגלל הניסיון. בגלל עשרות הפרופילים שנבנו על ידו, מאות הקמפיינים ואלפי המודעות שעברו תחת המקלדת שלו. עם ניסיון, פשוט אי אפשר להתווכח. יחד עם צבירת הידע המקצועי האדיר, מתבססת גם המומחיות. מומחה לינקדאין צבר מספיק קילומטראז' בשביל להפוך את הפלטפורמה הזו לתרנגולת המטילה לידים מזהב עבור העסק שלנו.
נסקור את הגזרות בהן נוכל להיעזר ביועץ לינקדאין
הפרופיל האישי. בלינקדאין, כל אינטראקציה באשר היא מתחילה בפרופיל האישי שלנו או של העסק שלנו. מדובר בכרטיס הכניסה שלנו לעולמם של שותפים ולקוחות פוטנציאליים. האופן שבו נבנה את הפרופיל שלנו, המידע שנספק באמצעותו למבקרים בו והשימוש שנעשה באפשרויות השונות שלינקדאין מציעה לנו, הוא זה שיכריע את ההצלחה שלנו עם הפלטפורמה. אם כך מומחה לינקדאין תפקידו לאתר את נקודות החולשה של הפרופיל הקיים, לבצע בו שדרוג באמצעות תוכן רלוונטי וניצול מקסימאלי של מגוון האפשרויות בו, ובכך להפוך אותו לנכס מניב לידים עבור הארגון או החברה.
שיווק בלינקדאין. מדובר בתחום רחב מאוד, הכולל בתוכו גם את הפעילות האורגנית וגם את הפעילות הממומנת של העסק. יועץ לינקדאין מטרתו לסייע בבניית אסטרטגיה שיווקית המותאמת לצורכי המותג ולתוצאות הרצויות לו. אם המטרה שלנו היא לייצר לידים עבור פגישות מכירה פרונטאליות, נעשה שימוש בכלים ספציפיים שיסייעו לנו להשיג את המטרה הזו. לעומת זאת, אם המטרה שלנו היא להביא כמה שיותר אנשים לאתר שלנו או לצפייה בסרטון שלנו, נשתמש בכלים אחרים. מומחה לינקדאין, המכיר את ארסנל הכלים ואפשרויות הפרסום שמציעה הפלטפורמה, יידע לנתב את מאמצי השיווק למקומות הנכונים כדי לייצר מקסימום תועלת במינימום השקעה.
פרסום בלינקדאין. הפרסום הממומן בלינקדאין הוא תת קטגוריה תחת השיווק. מערכת הפרסום כוללת בתוכה מגוון רחב של אפשרויות פרסום, המעניק למפרסמים מניפה רחבה של כלים שמטרתם לסייע במציאת קהל היעד המדויק ביותר לעסק. כדי ליהנות מכל השפע הזה, צריך כאמור, ידע וניסיון. יועץ לינקדאין, מעבר להיותו בקיא בכל רזי מערכת הפרסום, גם צבר מספיק ניסיון עם קמפיינים כדי לדעת להכווין מה הכי נכון עבור מותג מסוים והיכן כדאי לשים את הז'יטונים שלנו. המומחיות הגדולה היא לדעת לחבר בין המסרים הנכונים, לאנשים הנכונים, בזמן ובמקום המדויקים. מומחה לינקדאין יידע לייצר עבור העסק שלנו את אותו משולש הקדוש.
שיווק B2B. לשווק לצרכני קצה זו משימה מאתגרת וכבודה במקומה מונח. לשווק לעסקים זה כבר אתגר אחר לגמרי. כדי לעשות קידום B2B מוצלח לעסקים, צריך בראש ובראשונה לדעת לאתר את העסקים הנכונים. לינקדאין מאפשרת לנו להגיע באופן הכי מדויק שיש לאנשי המפתח בתעשיות ובארגונים הספיצפיים והרלוונטיים לעסק שלנו, כאשר המומחיות היא – לדעת כיצד לעשות זאת. המידע נגיש ופתוח לכולם, אבל היכולת למנף אותו לטובת העסק שלנו ובניית קשרים עסקיים נכונים שבתורם ייצרו לנו הזדמנויות עסקיות רלוונטיות – לשם כך כבר נדרשת מומחיות. יועץ לינקדאין יידע לעשות לנו סדר ולארגן את פעילות השיווק שלנו כך שנגיע לעסקים הנכונים והמדויקים ביותר עבור העסק שלנו, ויתרה מכך – למקבלי ההחלטות באותם העסקים.
שיווק ABM. המשך ישיר לשיווק B2B, רק מתוחכם יותר, מורכב יותר ודורש מומחיות רבה עוד יותר. לבצע Account Based Marketing מבלי להיעזר במומחה לינקדאין, זה מעט כמו לצאת לדוג דגים בים ללא חכה. בניית רשת קשרים עסקיים אסטרטגית, הפצת תוכן מותאם אישית בתזמונים בעלי פוטנציאל ההמרה הגבוה ביותר ובניית מערכות יחסים איכותיות מבוססות אמון, זו ללא ספק משימה המצריכה יועץ לינקדאין מנוסה ומקצועי.
מחפשים יועץ לינקדאין? אנחנו כאן!
לעשות סדר, לארגן, לחשב מסלול מחדש, לבנות אסטרטגיה, להעניק מהידע והניסיון שלנו ומעל הכל – לייצר עבורכם לקוחות חדשים. אנחנו פשוט – כאן.
דברו איתנו >>