הצלחתם של קמפיינים ברשת המדיה תלויה, בין היתר, ביצירת ‘דאטה’ – מאגר מידע שנועד לטרגט עבורך לקוחות לפי תחומי עניין, דמוגרפיה, הכנסות ומאפיינים אישיים רבים.

בין הפילוחים שניצור עבורך ניתן למצוא רימרקטינג, פילוחים על פי מילות מפתח ומיקומים מנוהלים (Placements). קמפיין מפולח היטב יחסוך בעלויות מדיה ויכוון קרן לייזר למטרותיך השיווקיות.

שיווק בגוגל שמביא תוצאות.

מלאו פרטים ואחד המומחים
שלנו יחזור אליכם.

לתיאום פגישת ייעוץ
073-7599478

אני מאשר/ת קבלת דיוור מאת Booya digital

לאחר שנבנה עבורך מאגר דאטה אנחנו ב-Booya Digital נקצה לרשותך מנהל או מנהלת קמפיין מומחים בבניית קמפיינים דיגיטליים דינאמיים, מגוונים ומדויקים למטרות. תפקידם יהיה להיות אחראים על כלל הפעילות השיווקית של החברה שלך ברשת המדיה ובייחוד על יישום האסטרטגיה השיווקית. לשם כך הם לומדים היטב את הארגון, את החברה, את המותגים ואת החזון, ונעזרים במאגרי המידע שאספנו עבורך.

כעת מנהלי הקמפיין יפיצו עבורך תכנים מגוונים, על פי צרכים שיוגדרו מראש, ייצרו עבורך מודעות ויעלו פוסטים בעלי ערך ברשת המדיה, בין היתר באמצעות באנרים GDN) Google Display Network), שמאפשרים לאתרי התוכן שלך להשתמש במערכת הפרסום היעילה של גוגל, שגם מסייעת ליצור פילוחים לפי קהלים וליצור פרסום מסוג Re-marketing.

אחת ממטרותינו העיקריות היא ליצור עבורך משפך שיווקי ברשת המדיה, שעוקב במדויק אחר נקודות המגע עם לקוחותיך. כך לנוכל יצור מסע לקוח יעיל (Customer Journey) ללקוחות פוטנציאליים, על מנת לפגוש אותם בכמה נקודות חשיפה, לכונן איתם מערכת יחסים יעילה ולהגביר את מודעותם למוצריך ולפרופיל העסקי של ארגונך.