אם החלטתם לפתוח אתר אינטרנט, הגעתם סוף סוף להחלטה הנכונה. כיום, כאשר 4.38 ביליוני גולשי אינטרנט בעולם נמצאים ברשת כמעט באופן רציף, מי שלא שם הוא פשוט לא קיים. במידה ויש לכם כבר אתר אינטרנט, אבל משום מה רק אתם (והמשפחה) מכירים אותו, הדרך היחידה להביא את הבשורה לכל הגולשים בעולם היא באמצעות קידום אתרים.

פרסום בגוגל, מילות מפתח קידום אתר הוא מהלך אשר מורכב ממספר שלבים. השלב הראשון והחשוב ביותר הוא מחקר מילות מפתח. מילות מפתח הן למעשה צירופי מילים או ביטויים בהם הגולשים משתמשים בכדי למצוא שירותים ומוצרים. לדוגמא, גם אתם, כאשר חיפשתם מידע אודות קידום אתרים, סביר להניח שהגעתם לאתרים שונים לאחר הקלדה של המילים "קידום אתרים" בשדה החיפוש. עם זאת, לא רק מי שמחפש "קידום אתרים" מגיע לאתרים הללו. למעשה, ישנה שורה ארוכה של ביטויים נוספים שחשוב לשים אליהם לב. למשל, "קידום בגוגל", "קידום אתרי אינטרנט", "שיווק באינטרנט", "קידום חנות וירטואלית", "איך לקדם אתר אינטרנט", "איך מגיעים למקום הראשון בגוגל?" וכדומה. בקיצור, בכדי לפעול נכון, עליכם לאתר את מילות המפתח והביטויים הרלבנטיים עבורכם. ב-Booya Digital, אנחנו מתמחים בקידום אתרים מזה למעלה מ-12 שנים. המומחים שלנו מאפיינים את האתר שלכם ועורכים עבורכם מחקר מילות מפתח אשר בסופו נוכל להפיק "בנק ביטויים" של עשרות צירופים שונים. מתוך בנק הביטויים הנ"ל, נוכל לתכנן (ביחד אתכם, כמובן) את אסטרטגיית הקידום הטובה ביותר. בחירה נכונה של מילות מפתח היא קריטית מבחינת הצלחתו של האתר במרחבי האינטרנט. ללא מחקר מילות מפתח, אין כל גישה לגולשים ולקהל יעד פוטנציאלי.

עלינו להבין לא רק את המוצר שלכם, אלא גם את השוק המדובר. מהם הביטויים התחרותיים ביותר ומהם הביטויים ה"נסתרים" שרבים מתעלמים מהם. למשל, אם אתם מתכננים להקים אתר אינטרנט עבור איטליז בכרמיאל, תוכלו לפעול לקידום האתר גם בביטויים כגון "הקצב הכי טוב בצפון", "קצב מומלץ בכרמיאל" וכדומה. דהיינו, לא רק המונחים הקלאסיים כגון "איטליז" או "קצב בכרמיאל" יעשו את העבודה. מדובר אפוא במלאכת מחשבת אשר דורשת שילוב מדויק של ניסיון, מקצועיות וירידה לפרטים הקטנים ביותר. כל השלושה הללו טבועים עמוק עמוק ב-DNA של חברת Booya Digital.

מה זה קידום ממומן?

כאשר אנחנו מדברים על קידום באינטרנט, אנו למעשה פועלים בשני מישורים עיקריים – קידום אורגני וקידום ממומן. בכל תוצאת חיפוש, הגולשים נחשפים גם לקידומים אורגניים וגם לקידומים ממומנים. הקידום הממומן נעשה על בסיס קמפיין פרסום בגוגל בהתאם לתקציב. בניגוד לקידום האורגני, אשר נחשב לתהליך לטווח ארוך שתוצאותיו ניכרות לאחר מספר חודשים, הקידום הממומן הוא זמין ואפקטיבי בטווח הקצר.

בתוך דקות ספורות בלבד, תוכלו להופיע בדפי החיפוש הראשונים בגוגל מבלי להמתין חודשים ארוכים. מדובר בטכניקה נהדרת עבור ביטויים תחרותיים בהם נדמה כי השוק רווי ואי אפשר "להכניס בו אפילו סיכה". על פי רוב, קידום ממומן מתאים בעיקר לאתרים אשר מבוססים על כניסת גולשים ורכישת מוצרים (ולאו דווקא אתרי תוכן, למרות שגם שם הוא יכול להועיל). הקידום הממומן נהנה ממספר יתרונות, למשל:

כדאיות – לאחר שערכנו מחקר מילות מפתח, והעלנו קמפיין של קידום ממומן, נוכל לבדוק את האפקטיביות של הקמפיין על פי מספר ההקלקות וההמרות. כך, נוכל להבין היכן נמצאים הגולשים הפוטנציאליים (טכניקה שמסייעת גם בקידום האורגני).

פרסום ממוקד – קידום ממומן הוא קודם כל פרסום ממוקד. על בסיס מחקר מילות מפתח, ניתן לפנות באופן ממוקד לגולשים ספציפיים המתעניינים במוצרים והשירותים שלכם. זאת, תוך כדי ניהול קמפיין במילות המפתח הרלבנטיות ביותר.

חשיפה – בראש ובראשונה, קידום ממומן מציב אתכם במקומות ה"חמים ביותר" ברשת. טקסט שיווקי נכון, והפנייה לדפי נחיתה מדויקים, יכולים לעשות את העבודה. המודעה שלכם תיחשף למספר עצום של גולשים.

חיסכון – בניגוד לאפיקי שיווק אחרים, קידום ממומן הוא טכניקת פרסום זולה יחסית. קידום ממומן מתאים גם למי שרוצה להתחיל בקמפיין פרסומי בתקציב של מאות שקלים בלבד. בהשקעה כספית לא גבוהה, תוכלו להתחיל להרגיש את השוק ולדעת כיצד לכוון את דרככם העסקית.

שליטה – קידום ממומן מאפשר לכם לשלוט באופן דינאמי על קמפיין הפרסום. לתת דגש על ביטויים מסוימים ממחקר מילות המפתח, לבחור את אופן התשלום (חשיפה או הקלקות) וכדומה. הבחירה נעשית בהתאם לאתר המדובר וקהל היעד שלו.

גמישות – קידום ממומן הוא קידום אתרים גמיש אשר נתון לשליטתנו בכל רגע נתון. אנחנו יכולים לשנות לאותו, להגביל אותו, להתאים אותו וכדומה. הכל בהתאם לתנועות באתר והאפקטיביות של הקמפיין.

 

 

למקסם את הקידום הממומן

ב-Booya Digital, אנו מסייעים לכם למקסם את הקידום הממומן ולהגיע למקסימום תוצאות וחשיפה בתקציב נתון. בעזרת הקידום הממומן, אנו מספקים לכם מענה מכמה בחינות. ראשית, קידום ממומן מאפשר לנו לקדם ביטויים מסוימים אשר לא ניתן עליהם דגש משמעותי בקידום האורגני. פרסום בגוגל, חקר מילות מפתח למעשה, קידום ממומן יכול לעבוד לצד הקידום האורגני ולהשלים אותו היכן שהוא פועל בחסר. כמו כן, לאחר עריכת מחקר מילות מפתח, אפשר לעשות "ניסיונות" של קידום ממומן על ביטויים ספציפיים שיעברו לאחר מכן גם לקידום האורגני (ולהיפך).

הקידום הממומן מאפשר לנו להגיע לתוצאות בתוך זמן קצר המסייעות גם בשלבים האחרים של קידום האתר. למשל, אם אנחנו מנהלים אתר של סוכנות נסיעות, ייתכן ונגלה כי למרות שהביטוי "מלון בצפון" הוא בעל שיעורי חיפוש גבוהים, דווקא המונח "מלון בכנרת" הוא זה שמביא אלינו את הגולשים שבסוף רוכשים חבילת נופש. כעת, נוכל להתמקד בביטוי האחרון גם במסגרת הקידום האורגני. במילים פשוטות, קידום ממומן הוא גם כלי לטווח הארוך.

טרנדים, עונות, ביטויים זמניים

לעיתים, כאשר אנו מנהלים עסק בתחום מסוים, ופועלים לקדם אותו בביטויי מפתח רלבנטיים, נוצרים מצבים בהם ישנם ביטויים עונתיים או זמניים. למשל, אם אנו מנהלים סטודיו לאמנויות לחימה, ובדיוק בתקופת האולימפיאדה עולה קרנו של ענף הג'ודו בישראל, אפשר "לתת גז" עם קידום ממומן על חוגי ג'ודו לילדים ומבוגרים. בתקופות אלה, תנועת הרשת של הגולשים מתמקדת בביטויים ספציפיים שיכולים לעזור לנו.

כמו כן, ישנם אתרים אשר פועלים לפי עונות כאשר בשלב מסוים בשנה הם אינם זקוקים לשיווק אגרסיבי, ובתקופות אחרות התנועה איטית יותר. קידום ממומן מאפשר לנו להמשיך להניע את האתר גם בזמנים הפחות עמוסים. בקיצור, ביחד עם Booya Digital, נשמח לספק לכם שירותים של קידום ממומן עם חקר מילות מפתח המתאים לקמפיינים של שיווק ברשת.

מה הלקוחות שלנו אומרים

" Booya digital became Keter, at least in the commitment and efforts the whole team put in making our new brand live and kicking.
Along the way, from the ideation phase of our new brand, along the development of the identity and assets, Booya team was there to guide us and help us be more accurate and effective."

Netzah Sadeh
Director of Product Management - Keter (FOM)

" BooyaDigital helped boost ZIM's digital marketing efforts, activities and online presence with their long-term B2B strategy. We recommend working with Booya Digital to gain added value and more quality business relations that stimulate organic growth."

Yifat Ginzberg
Head of Corporate Communication & Global Marketing - ZIM

" Our experience with Booya digital was that of working with professionals, both as a team and individuals. They were all very customer-oriented and highly responsive. I highly recommend Booya as good partners in a joint campaign to promote the company."

Shlomit Shalgo-Eger
Marketing Communication Manager - PTL GROUP

" בזכות העבודה עם בויה, התחלנו לייצר הרבה יותר תוכן בעל ערך שתרם למיצוב האתר שלנו והבאת טראפיק אורגני איכותי על ביטויים תחרותיים בורטיקל שלנו.
בזכות ניהול לקוח מקצועי וקרוב, הטראפיק גם תורגם ללידים שתמכו במטרות העסקיות שלנו."

Igor Goldfeld - Rivulis, Micro Irrigation
Head of Global Digital Marketing