יש לכם אתר אינטרנט אבל גוגל משחק אותה “קשה להשגה”? השקעתם משאבים רבים בעיצוב ותכנים אבל משום מה האתר לא מתרומם? סביר בהחלט להניח ששכחתם את התבלין החשוב ביותר במתכון והוא – קידום אתרים אורגני.

אל דאגה, באמצעות עבודה מסודרת ומקצועית אפשר להגיע לתוצאות מרשימות ביותר מבחינת קידום אתר קיים. בחברת Booya Digital, אנו מתמחים בין השאר בקידום אתרים קיימים והעלאתם מעלה מעלה בתוצאות מנועי החיפוש. כאן, בונים אתרים שגוגל אוהב ועושים את זה מבלי להתבייש.

מנוע החיפוש של גוגל הוא תוכנה דינאמית ומתוחכמת אשר פועלת על בסיס אלגוריתם שמתעדכן מעת לעת. במילים פשוטות, קידום אתרים שהיה יעיל לפני כשנתיים איננו בהכרח הדרך הנכונה לפעולה כיום. מעבר לכך, פעמים רבות, אתרים קיימים קודמו בצורה שגויה אשר בסופו של היום פגעה ביכולותיו של האתר ומנעה ממנו “לפרוץ למעלה”. לאחר שהבנו כי קידום אתרים באינטרנט הוא השלב החשוב ביותר מבחינת שיווק ברשת, אפשר להתחיל לעבוד!

איך מקדמים אתר קיים?

אם יש לכם כבר אתר אינטרנט, ואתם מעוניינים לקדם אותו במנועי החיפוש, עליכם לשים לב למספר דגשים. דבר ראשון – אזהרה! קידום אתרים הוא לא עניין של מה בכך. למעשה, אם תפעלו בצורה לא נכונה, אתם עלולים לגרום יותר נזק מתועלת.

ניתן למשל דוגמא אחת. אתר אינטרנט מורכב ממספר דפים המסודרים בהיררכיה מסוימת. למרות שדפי המשנה אינם מופיעים בשער האתר, הם למעשה דלת הכניסה של מרבית הגולשים. כ-80% מהכניסות לאתר הן מעמודי המשנה. במידה ולא תנהלו נכון אופטימיזציה למבנה אתר, אתם עלולים לבלבל את גוגל ולגרום לכך שדפי משנה חשובים לא יזכו להכרה הראויה. כל עמוד משנה שאיננו מוכר על ידי גוגל הוא למעשה עמוד שמחליש את האתר ולא מחזק אותו. מיותר לציין כי זוהי רק דוגמא אחת מיני רבות.

שימו לב, קידום אתרים אורגני הוא משימה לטווח הארוך. על פי רוב, מרגע תחילת עבודת הקידום, ועד לתוצאות בפועל, עוברים מספר חודשים. חשוב להדגיש זאת הן מבחינה תיאום ציפיות מול הלקוח והן באשר לתחילת עבודה לפי הפתגם הידוע – “יפה שעה אחת קודם”. כמו כן, אם תפעלו לא נכון במסגרת קידום אתרים, תראו את תוצאותיה של העבודה הלא-מקצועית רק לאחר מספר חודשים או שנה (!!). בקיצור, שנה שלמה אבדה במרחבי הרשת ולא ניתן להשיבה. אם אתם מתכננים קידום אתר קיים, אל תתפשרו אלא על חברה מקצועית ובעלת ניסיון.

שומרים על הקידום ומשפרים אותו.

קידום אתר קיים יכול לבוא לידי ביטוי בשני סוגים מרכזיים – אתר קיים שמגיע לתוצאות מסוימות, או אתר קיים אשר צריך לשפץ אותו מראשיתו. במקרים בהם האתר הקיים מצליח להופיע בתוצאות חיפוש מסוימות אך איננו מציג הישגים מרשימים (בלשון המעטה) בתוצאות אחרות, מדובר בסוגיה מתסכלת במיוחד. לא אחת, גוגל איננו מזהה את האתר בביטויים החשובים אלא בביטויים המשניים בלבד. במקרים אלה, העבודה שלנו צריכה לקדם את האתר בתוצאות החלשות מבלי לפגוע בהישגים הקיימים.

המקרה השני הוא מקרה בו האתר הקיים איננו מוכר על ידי גוגל. כעת, עבודת הקידום צריכה להיות מא’ ועד ת’. במקרים אלה, השינויים הדרסטיים באתר הם קריטיים. לדוגמא, ייתכן והם ישנו את כתובות הדפים ברשת. מהלכים כאלה יש לבצע בזהירות ובמקצועיות. זאת משום ששינויים משמעותיים באתר (שלא ייעשו על פי כל כללי הזהירות) עלולים לגרום לנזקים עצומים לאתר.

קדם אותי בבקשה!

Booya Digital הינה חברה אשר מתמחה בקידום אתרים אורגני, אתרים קיימים. במסגרת העבודה מול האתר הקיים, אנו פועלים בשלב ראשון בכדי לאפיין את האתר ואת פעילותו. ראשית, נבצע מחקר מילות מפתח אשר יבחן את הביצועים של האתר על בסיס הביטויים החשובים בתחום. כעת, נוכל להעריך גם את היקף הכניסות הצפוי בעקבות הקידום. אפשר גם להעריך את יכולות ההתקדמות של האתר בטווח הקצר והארוך.

כאשר עומד לפנינו אתר קיים, אנו יכולים לבדוק אותו גם מבחינת אופטימיזציה. דהיינו, איך הדפים באתר מסודרים, האם הביטויים החשובים מופיעים במקומות הראויים להם, כיצד עובדת מערכת ניהול התוכן וכדומה.במסגרת עבודתנו, אנו מאפיינים גם את התכנים באתר. למשל, האם התכנים איכותיים, האם הם מקוריים, האם הם כתובים בצורה נכונה מבחינת מנועי החיפוש, האם הם מקשרים לדפים רלבנטיים וכו’.

אנו מבצעים אנליזהלאתר ובודקים את ביצועיו מבחינת הנתונים המספריים. עבודת אנליזה נכונה מאפשרת לנו להבין מהם הכשלים באתר ומהם הדפים החזקים שיש לשמור עליהם. אנו בוחנים מהם הרגלי הגלישה של הגולשים באתר על בסיס אחוזי נטישה, שיעורי הישארות באתר, מעבר בין עמודים, עמודים המובילים ליצירת המרות וכדומה. קידום בגוגל של אתר קיים דורש גם התייחסות לפעולות קידום שנעשו באמצעות מערך קישורים ורשתות חברתיות. כלומר, איך מתנהל הקמפיין השיווקי והקידומי של האתר ברשתות חברתיות ואילו קישורים מפנים לאתר מאתרים אחרים. האם מדובר בקישורים איכותיים, האם הם “עושים את העבודה”, האם העבודה ברשתות החברתיות היא מקצועית וכו’.

קידום אתר קיים – משימה למקצוענים

אם יש לכם אתר קיים, סביר להניח שאתם לא חדשים ברשת האינטרנט. כעת, נותר לנו לעבוד ביחד בכדי להפוך את האתר שלכם לאתר מצליח ומשגשג. ב-Booya Digital, לאחר שנאפיין את האתר ואת התחום המדובר, נוכל להעניק לכם התחייבות לתוצאות. כן, כן, מה ששמעתם. תודות לניסיון הרב שלנו בתחום, ובזכות המקצועיות הרבה והירידה לפרטים הקטנים, לא תרכשו אצלנו “חתול בשק”. ב-Booya Digital, אנו מתחייבים לתוצאות ולא מגמגמים. בואו לנסות אותנו!