שיווק בלינקדאין הוא הכלי המושלם ליצירת מערכת קשרים עסקיים במסגרת עסקי B2B.

בלינקדאין תוכלו למצוא לקוחות חדשים, עובדים מובחרים וליצור שיתופי פעולה שיטיבו עם החברה שלכם. כש- 91% ממנהלי שיווק בכירים דרגו את לינקדאין כפלטפורמה הטובה ביותר למציאה של תוכן איכותי ומקצועי, ו- 92% מהמנהלים בחברות B2B משתמשים בלינקדאין לאיתור לקוחות – אין ספק שחברה או ארגון שלא דואגים לעשות שיווק עסקי בלינקדאין, מפסידים הון.

 

שיווק בלינקדאין שמביא תוצאות.

מלאו פרטים ואחד המומחים
שלנו יחזור אליכם.

לתיאום פגישת ייעוץ
073-7599478

אני מאשר/ת קבלת דיוור מאת Booya digital

 

מהם היתרונות של שיווק בלינקדאין?

שיווק בלינקדאין הוא אידיאלי במיוחד עבור עסקים שקהל היעד שלהם הוא עסקים אחרים, או במילה אחרת – עסקי B2B, כיוון שלינקדאין מייצרת יותר מ-50% מכל התנועה של אתרי B2B, נתון שאף רשת חברתית לא יכולה להציע. מה שמוביל לנתון המדהים הזה, הוא יכולת הפילוח הטובה והאפקטיבית ביותר שמאפשרת לנו למצוא את הלקוח שלנו ממש בפינצטה ולייעד אליו את הפרסום, ורשת שמתרכזת כולה בהיבט המקצועי והעסקי והופכת לזירה חמה. במילים אחרות – ABM – Account Based Marketing – שיווק המבוסס על הזהות והצרכים של הלקוח שלנו, לאחר שעשינו ניתוח קהל יעד ואנחנו יודעים להצביע על מי שרוצה וצריך את מה שיש לנו להציע.

advertising on LinkedIn

שיפור פרופיל לינקדאין

רגע לפני שאתם מתחילים לקחת את פרופיל הלינקדאין שלכם בידיים ולפרסם את עצמכם יותר, כדאי להחליט על ניהול עמוד לינקדאין בצורה מקצועית ועל שיפור פרופיל לינקדאין. אם יש לכם פרופיל אישי בלבד כדאי לפתוח גם פרופיל עסקי, וחשוב ששני הדפים ידברו באותה השפה וישדרו את אותם המסרים, מסגנון הכתיבה ועד הערכים שחשוב לכם להבליט. אם אתם מנכ"לים של חברה, תהיו בטוחים שהפרופיל האישי שלכם מעניין את הלקוחות שלכם לא פחות מהפרופיל העסקי של החברה. חשוב להיות מתואמים. בנוסף, הכניסו מידע ב-Skills, פרויקטים שעבדתם עליהם ובקשו המלצות מלקוחות וקולגות. אל תשאירו את הדפים מיותמים – העלו כתבות ופרסומים מעניינים שיש להם נגיעה לתחום בו אתם עוסקים.

האם כדאי לעשות פרסום ממומן בלינקדאין?

פרסום ממומן בלינקדאין, בדומה לפרסום ממומן ברשתות חברתיות אחרות, מאפשר לנו להגיע באופן ממוקד יותר לקהל הלקוחות שלנו ולרכז מאמצים. היתרון היחסי של לינקדאין על פני פרסום ממומן בפייסבוק, למשל, הוא היכולת להתמקד על חברה מסוימת בשוק איתה אנחנו רוצים ליצור קשרים עסקיים וכך להפנות את הפרסום הממומן לאנשי החברה באופן ספציפי – מהטכנאי הזוטר ועד למנכ"ל. את היתרון הזה כדאי לנצל בפרסום מושכל ומחושב.

שיווק בלינקדאין בדרך אורגנית

  1. מלבד שיפור עמוד הלינקדאין שלכם ופרסום ממומן, יש באפשרותכם לפרסם את עצמכם גם בערוצים חיצוניים כדי להביא אליכם יותר עוקבים וחיבורים שייצרו "נפח" ורושם חיובי.
  2. ספרו לכולם שהגעתם – אם אתם מנהלים רשימות דיוור או עמודים עסקיים ברשתות החברתיות – ספרו לקהל שלכם שאתם נמצאים גם בלינקדאין, ותנו להם טעימה ממה שהם יקבלו מכם שם.
  3. צרפו קישור לעמוד העסקי בחתימה שלכם – ניתן לצרף קישור לעמוד הלינקדאין דרך החתימה שלכם ושל עובדי החברה.
  4. הטמעת קישור באתר החברה עם הצעה להצטרף לקהילה הגדולה שלכם בלינקדאין. תמיד חשוב להסביר למה ולהציע ערך מוסף.
  5. העובדים שלכם הם חלק מהמאמץ. ניתן לעשות קידום לעמוד באמצעות הפצת תוכן בעמוד דרך שיתופים של עובדי החברה בלינקדאין.
  6. הגברת נוכחות – אל תשאירו את עמוד הלינקדאין שלכם לבדו. עמוד תוסס ופעיל, עם תכנים חדשים שמעוררים דיון, ימשוך לקוחות פוטנציאליים.