ניהול עמוד לינקדאין, כמו כל רשת חברתית כזו או אחרת, מצריך תפעול שוטף ויומיומי. למה? כי ככה בנויים האלגוריתמים של כל אותן פלטפורמות, הן רוצות שנהיה פעילים ומשקיעות את מיטב המשאבים שלהן כדי לייצר עבורנו חוויית משתמש שתצדיק את השהות הארוכה ותייצר עבורנו ערך.

כשאנחנו מדברים על תפעול שוטף, הכוונה היא כלל הפעולות שאנחנו, בעלי החשבון, נבצע בפלטפורמה. לא מדובר רק בשיתוף תכנים וקמפיינים ממומנים, גם פעולות קטנות יכולות להיות בעלות ערך משמעותי ולשמר את החשיפה של העמוד באופן קונסיסטנטי. אם כך הטיפ הראשון שלנו יהיה ביצוע של אותן פעולות קטנות באופן שוטף. זה יכול להיות לייק או תגובה לתוכן שאהבתם, לינקדאין לומדת באמצעות הפעולות האלו מה התוכן שמעניין אתכם ותמשיך להציג לכם עוד ממנו. פעולה נוספת יכולה להיות הוספה של איש קשר רלוונטי לקהל המטרה של החברה שלנו, גם כאן לינקדאין עושה את שיעורי הבית שלה ובזכות רשת הקשרים שנבנית מסיקה מי הם בעלי התפקידים שמעניינים אתכם ובאילו תעשיות הם עובדים. אם כן נוכחות קבועה ויומיומית בלינקדאין היא ללא ספק חלק בלתי נפרד מניהול עמוד לינקדאין איכותי ותאפשר למידה הדדית הן מהגזרה שלכם והן מהצד של לינקדאין עצמה.

 

שיווק בלינקדאין שמביא תוצאות.

מלאו פרטים ואחד המומחים
שלנו יחזור אליכם.

לתיאום פגישת ייעוץ
073-7599478

אני מאשר/ת קבלת דיוור מאת Booya digital

 

 

הטיפ השני שלנו בניהול פרופיל לינקדאין מקצועי – השקיעו בתוכן.

תוכן טוב הוא נקודת המוצא של כל פעילות שיווקית, שכן ללא מסרים בעלי ערך גם מיטב המאמצים והתקציבים לא יעזרו לנו. דיברנו רבות על החשיבות והמשמעות של תוכן איכותי, כזה שפוגש את קהל המטרה שלנו בדיוק, אבל בדיוק איפה שהוא זקוק לו. התוכן מתחיל כבר בהודעה הראשונה שיוצאת ללקוח הפוטנציאלי, דרך הפוסטים שהוא ייחשף אליהם בהמשך ועד המאמר שהוא יקרא בבלוג או האתר שלכם. בכל נקודה כזו, אותו לקוח פוטנציאלי צריך לפגוש תוכן רלוונטי ומקצועי, כזה שימצב אתכם כמומחים בתחומכם ויעביר לצד השני את המסר שיש מאחורי המסך מישהו שלגמרי מבין על מה הוא מדבר. וזה למעשה, הדבר הכי טוב שתוכלו לייחל לו. אם אין בארגון אדם המיומן ביצירת תוכן, העבירו את משימת האיכות הזו לאנשי המקצוע המתאימים. ההוצאה התקציבית הזו היא בעצם השקעה – השקעה בנראות המקצועית של פרופיל הלינקדאין שלכם, השקעה ברושם הראשוני, השני והשלישי שלכם, השקעה במוצר או השירות שלכם – שפשוט תחזיר את עצמה.

עובדים על פרופיל לינקדאין

אחרי שיצרתם תוכן איכותי ודאגתם לשמור על נוכחות קבועה ברשת, הגיע הזמן שיותר ויותר אנשים ייחשפו לבשורה שיש לכם להפיץ. כן נכנס הטיפ השלישי שלנו – פרסום בלינקדאין. הפעילות האורגנית כבודה במקומה מונח ויש לה ערך אדיר בניהול פרופיל לינקדאין מקצועי ונכון. לצד זאת, זוכרים שדיברנו על כך שלינקדאין עובדת מאוד קשה כדי שנבלה הרבה זמן ברשת? באותה המידה (ואולי אף יותר) היא פועלת בכדי לשכנע אותנו להשקיע בה תקציבי קידום. זו אולי הדוגמא הטובה ביותר כדי להמחיש שעבור ערך – אנשים מוכנים לשלם. לינקדאין מציעה למפרסמים גישה לדאטא יקר מפז, המאפשר לחברות וארגונים להפיץ את התוכן שלהם לקהל היעד הממוקד והמדויק ביותר. פרסום ממומן בלינקדאין מהווה שחקן חיזוק לפעילות האורגנית, כאשר למעשה הוא משלים ומעצים אותה. גם השקעה של תקציב מינימלי עדיפה על פני לא להשקיע כלל. היתרון הגדול של הקידום הממומן הוא היכולת לקבל את הדאטא בזמן אמת, לנטר ביצועים ולבצע אופטימיזציה בכל רגע נתון, דבר שלא מתאפשר לנו בפעילות האורגנית.

הטיפ הרביעי והאחרון שלנו בניהול עמוד לינקדאין בצורה נכונה, הוא יצירתיות.

לינקדאין היא רשת חברתית מקצועית שהמטרה שלשמה היא נוצרה היא יצירת קשרים עסקיים מקצועיים. לצד היתרון הגדול שבדבר, המשמעות היא שכל כולה מושתתת על חברות וארגונים, שהמטרה שלהן זהה לזו שלכם. כדי להתבלט באוקיינוס הענק הזה, צרו לעצמכם Blue Ocean, היו חלוצים והעזו להגיע למחוזות שאף מתחרה שלכם עדיין לא צלל בהם. צרו לעצמכם בידול משמעותי בין אם זה באמצעות תוכן פורץ גבולות, באמצעות כנסים או אירועים וירטואליים שמעולם לא שמעו עליהם או כל שיגעון אחר שעולה לכם בראש. לצד האפשרות לכישלון, יש גם סיכוי שווה ערך – שזה יצליח.