איך פרסום ממומן בלינקדאין יכול לקדם את החברה שלך?

רבות מהחברות המגיעות אלינו ל-  Booya Digital, מתארות לנו את הקשיים והאתגרים הרבים שנתקלו בהם בניסיון להכיר את המוצר שלהן לקהל היעד הרלוונטי ולייצר המרות. שעות על גבי שעות של השקעה בתוכן ובתכניות אסטרטגיות, עשרות אלפי שקלים שהושקעו בשיווק ולא הניבו מספיק לידים. אנחנו פוגשים את אותן חברות על בסיס יומי, המגיעות אלינו במטרה לבחון איך אפשר לשפר ביצועים ולייצר יותר לידים משמעותיים.

כסוכנות שיווק B2B, כלל הפעילות שלנו מוכוונת ללקוחות המשווקים לעסקים אחרים. קידום B2B הוא ללא ספק מאתגר יותר ודורש מיומנויות גבוהות ושליטה בכלי הפרסום. לינקדאין היא הפלטפורמה מספר אחת עבור עסקים ליצירת לידים איכותיים ובניית רשת קשרים עסקיים, לכן נתמקד בה ונפרט כיצד פרסום ממומן בלינקדאין יכול לקדם גם את החברה שלך.

לפני שאנחנו מבצעים קידום ממומן בלינקדאין

אנחנו קודם כל נרצה לדעת לשם איזו מטרה אנחנו יוצאים לדרך. הבנה ברורה של המטרות והגדרה מדויקת של ביצועים שיחשבו כהצלחה, הן נקודות המוצא עבורנו לכל פעילות ממומנת באשר היא. ברוב המקרים, מדובר בייצור לידים. אבל לא סתם לידים בלינקדאין, כאלו של אנשים אמיתיים, שבאמת רלוונטיים לחברה שלנו, שהסיכוי להפוך אותם ללקוחות הוא ממשי. כדי להגיע לאותם אנשי מפתח רלוונטיים, תחילה נצטרך לאפיין אותם ולהבין מי הם. האם מדובר בלקוחות בארץ או בחו"ל? לאיזו תעשייה החברה שלנו משתייכת ואילו תעשיות רלוונטיות למוצר שלנו? מי הם מקבלי ההחלטות בארגון שאמונים על בחירת המוצרים והשירותים? כל אלו הן שאלות חשובות שעוזרות לנו למקד את קהל היעד שלנו.

אחרי שהגדרנו לעצמנו קהל מטרה, מגיע תורו של הקידום. קידום ממומן בלינקדאין מאפשר לנו לאתר בפינצטה את האנשים שמעניינים אותנו כארגון, שעובדים בחברות ספציפיות שהגדרנו אותן כרלוונטיות, שמחזיקים בטייטל ספציפי בארגון ונמצאים במעגל מקבלי ההחלטות. אז אותם? אותם אנחנו נרצה לטרגט ולהציג את התוכן שלנו אך ורק להם, כדי להגדיל את סיכויי ההצלחה שלנו.  

לינקדאין ממציאה את עצמה מחדש כל הזמן, מאפשרת לנו עוד ועוד אפשרויות פרסום ומגוון רחב של כלים להציג את התוכן שלנו. באמצעות קידום ממומן בלינקדאין, אנחנו יכולים למעשה לשלוט בצורה כמעט מלאה באנשים שייחשפו לתכנים שלנו ולהגדיר למערכת הפרסום את המאפיינים של אותו קהל. אם אנחנו למשל בחיפוש אחר מהנדסי תוכנה סינים בתחום ה Food Tech, באמצעות הקידום הממומן נוכל להגיע ישירות אליהם ולפנות אליהם בצורה ישירה. 

אם כך היתרון הבלתי מעורער של פרסום ממומן בלינקדאין הוא היכולת להגיע בדיוק מופתי לקהל היעד הרלוונטי לארגון שלנו, באמצעות מערכות פרסום ואפשרויות פילוח המתקדמות. נשאלת השאלה, מדוע לא נוכל לעשות את אותו הדבר בפייסבוק? הרי גם שם יש מערכת פרסום לא פחות טובה, אם לא יותר, ושם העלויות גם לרוב נמוכות יותר. התשובה היא – כי הן שונות. שתי הפלטפורמות מחזיקות בידע על המשתמשים שלה שהוא בגדר זהב עבור המפרסמים. מה שכן, השוני המהותי ביניהן הוא סוג המידע שנאסף עלינו והשימושים שאנחנו עושים בכל אחת מהן.

 

פרסום ממומן בלינקדאין

 

בעוד שפייסבוק זוהי רשת חברתית שבה מרבית החברים שלנו הם משפחה וחברים קרובים ומרבית הפעילות שלנו היא אישית, לינקדאין לעומתה משמשת למטרות מקצועיות ועסקיות ורשתות הקשרים שיוצרים המשתמשים גם הן מקצועיות ומשרתות מטרות עסקיות. מידע נוסף שנאסף עלינו בלינקדאין ומהווה את אחת הסיבות המרכזיות לפרסום בלינקדאין לעסקים, הוא כלל המידע המקצועי שאנחנו מזינים על עצמנו: איפה אנחנו עובדים, מה התפקיד שלנו, איפה עבדנו בעבר ואיזה ניסיון מקצועי צברנו. במונחים של שיווק B2B, המידע הזה הוא פרייסלס, ומהווה סיבה נוספת ומשמעותית לבחירה שלנו לפרסם דווקא בלינקדאין ולא ברשת חברתית אחרת. ובנוגע למחיר? תמיד נעדיף להשקיע את התקציב שלנו במקום שמניב לנו תוצאות, לכן השוואת עלות ליד בלי להשוות את אחוזי ההמרה שלהם היא לא רלוונטית.

לסיכום, פרסום ממומן בלינקדאין יכול לקדם את הארגון שלך ע"י ייצור חשיפה, מודעות, קשרים חדשים והזדמנויות עסקיות חדשות מול קהל היעד הרלוונטי לחברה שלך. יכולות הפילוח המדויקות מובילות אותנו היישר לעיניים הנכונות ומסייעות לנו לייצר לידים בשלים ואיכותיים שיהפכו ללקוחות ושותפים עסקיים.

מה הלקוחות שלנו אומרים

" Booya digital became Keter, at least in the commitment and efforts the whole team put in making our new brand live and kicking.
Along the way, from the ideation phase of our new brand, along the development of the identity and assets, Booya team was there to guide us and help us be more accurate and effective."

Netzah Sadeh
Director of Product Management - Keter (FOM)

" BooyaDigital helped boost ZIM's digital marketing efforts, activities and online presence with their long-term B2B strategy. We recommend working with Booya Digital to gain added value and more quality business relations that stimulate organic growth."

Yifat Ginzberg
Head of Corporate Communication & Global Marketing - ZIM

" Our experience with Booya digital was that of working with professionals, both as a team and individuals. They were all very customer-oriented and highly responsive. I highly recommend Booya as good partners in a joint campaign to promote the company."

Shlomit Shalgo-Eger
Marketing Communication Manager - PTL GROUP

" בזכות העבודה עם בויה, התחלנו לייצר הרבה יותר תוכן בעל ערך שתרם למיצוב האתר שלנו והבאת טראפיק אורגני איכותי על ביטויים תחרותיים בורטיקל שלנו.
בזכות ניהול לקוח מקצועי וקרוב, הטראפיק גם תורגם ללידים שתמכו במטרות העסקיות שלנו."

Igor Goldfeld - Rivulis, Micro Irrigation
Head of Global Digital Marketing