"האם המותג שלי חייב מערך הפצת תוכן בפייסבוק?" – זו שאלה שאנו נתקלים בה לעיתים קרובות.
נתחיל בכך שנספר לכם שפרסום תכנים באופן שוטף, הינו אחד הכלים המרכזיים להצלחה של כל מותג, חברה או עסק במדיות החברתיות ובפייסבוק בפרט.
בימינו כל מותג חייב במערך הפצת תוכן מקיף במיוחד, אשר ייצור חיבור עם הלקוחות הפוטנציאליים והקיימים ויניע אותם לביצוע פעולות אותן נגדיר מראש.
השאלה "איזה תוכן הכי יתאים לי לפרסם בפייסבוק" עולה באופן קבוע והתשובה אינה חד משמעית.
עלינו לבצע מחקר מקיף אודות שפת המותג, השירותים והמוצרים אותם אנו מספקים ואודות הקהל הפוטנציאלי אליו אנו פונים, ובכך להתאים את המסרים והתוכן המפורסם בצורה הממוקדת ביותר שניתן.
מה הן המטרות המרכזיות בהליך הפצת התוכן?
- בניית מערכת יחסים עם לקוחות קיימים ופוטנציאליים – על מנת ליצור מערכת יחסים עם הלקוחות שלנו, נשתמש בהעלאת תכנים במגוון דרכים, במטרה למשוך מעורבויות בפוסטים השונים וליצור שיח סביב אותם הנושאים שנגדיר מראש.
- מסע לקוח – בכל תהליך כזה או אחר של הפצת תוכן, עלינו לייצר "מסע" עבור הלקוחות שלנו, לאחר הבנת צרכיהם של לקוחותינו, כל התוכן אשר יעלה לעמוד החברה בפייסבוק, יתמקד בשלב מסוים שנגדיר מראש במטרה להגיע לשלב האחרון – שלב ההנעה לפעולה.
- הנעה לפעולה – לאחר שניצור מערכת יחסים עם הלקוחות ונפרסם להם תכנים אשר יעניינו אותם ויספקו להם ערך מוסף, נתמקד בהפצת תכנים אשר מניעים לכל פעולה כזו או אחרת שנגדיר.
מה הם סוגי התוכן הנפוצים ביותר לפרסום בפייסבוק?
ראשית כל עלינו להחליט באיזו צורה אנו מעוניינים להפיץ את התכנים.
האם בצורה אורגנית, או שאולי בצורה ממומנת?
לאחר ביצוע מחקר הבנת הצרכים של המותג והלקוחות הפוטנציאליים, נחל בתהליך יצירת והפצת התכנים.
סוגי התכנים הנפוצים ביותר לפרסום בפייסבוק הינם –
- תוכן אורגני – תוכן המועלה באופן סדיר לפייסבוק ומטרתו העיקרית היא לייצר חשיפה למותג ומעורבויות שונות בפרסום עצמו.
בנוסף לכך, פרסום תוכן אורגני הוא כלי מצויין לפרסום שוטף של עדכונים עבור קהל העוקבים הקיימים.
תוכן אורגני יכול להיות מפורסם במגוון דרכים כגון:
- פוסטים אינפורמטיביים
- מאמרים
- תוכן שיווקי
- פוסטים כלליים
- סרטונים
- סקרים
- תוכן ממומן – תוכן הכולל קריאייטיב גרפי ברוב המקרים וכולו מבוסס על קמפיינים ממומנים ממגוון סוגים יחד עם הנעה לפעולה כגון – קמפיין לידים, קמפיין מודעות למותג, קמפיין צפיות בוידאו ועוד..
תוכן ממומן מוצג באופנים הבאים:
- מודעה ממומנת – טקסט ותמונה
- סרטונים
- כל תוכן אחר אשר נרצה לפרסמו בצורה ממומנת
לתהליך הפצת תוכן איכותי דרושה חברה המתמחה בהפצת תוכן וביצירת קראייטיב ברמה בינלאומית.
צוות כותבי התוכן והגרפיקאים של Booya Digital ידאגו לכל הליך הפצת התוכן של המותג שלך ע"י יצירת תכנים איכותיים, המובילים לאחוזי הקלקה ומעורבות כללית גבוהים.