"האם המותג שלי חייב מערך הפצת תוכן בפייסבוק?" – זו שאלה שאנו נתקלים בה לעיתים קרובות.

נתחיל בכך שנספר לכם שפרסום תכנים באופן שוטף, הינו אחד הכלים המרכזיים להצלחה של כל מותג, חברה או עסק במדיות החברתיות ובפייסבוק בפרט.
בימינו כל מותג חייב במערך הפצת תוכן מקיף במיוחד, אשר ייצור חיבור עם הלקוחות הפוטנציאליים והקיימים ויניע אותם לביצוע פעולות אותן נגדיר מראש.
השאלה "איזה תוכן הכי יתאים לי לפרסם בפייסבוק" עולה באופן קבוע והתשובה אינה חד משמעית.
עלינו לבצע מחקר מקיף אודות שפת המותג, השירותים והמוצרים אותם אנו מספקים ואודות הקהל הפוטנציאלי אליו אנו פונים, ובכך להתאים את המסרים והתוכן המפורסם בצורה הממוקדת ביותר שניתן.

שיווק בפייסבוק שמביא תוצאות.

מלאו פרטים ואחד המומחים
שלנו יחזור אליכם.

לתיאום פגישת ייעוץ
073-7599478

אני מאשר/ת קבלת דיוור מאת Booya digital

מה הן המטרות המרכזיות בהליך הפצת התוכן?

  1. בניית מערכת יחסים עם לקוחות קיימים ופוטנציאליים – על מנת ליצור מערכת יחסים עם הלקוחות שלנו, נשתמש בהעלאת תכנים במגוון דרכים, במטרה למשוך מעורבויות בפוסטים השונים וליצור שיח סביב אותם הנושאים שנגדיר מראש.
  2. מסע לקוח – בכל תהליך כזה או אחר של הפצת תוכן, עלינו לייצר "מסע" עבור הלקוחות שלנו, לאחר הבנת צרכיהם של לקוחותינו, כל התוכן אשר יעלה לעמוד החברה בפייסבוק, יתמקד בשלב מסוים שנגדיר מראש במטרה להגיע לשלב האחרון – שלב ההנעה לפעולה.
  3. הנעה לפעולה – לאחר שניצור מערכת יחסים עם הלקוחות ונפרסם להם תכנים אשר יעניינו אותם ויספקו להם ערך מוסף, נתמקד בהפצת תכנים אשר מניעים לכל פעולה כזו או אחרת שנגדיר.

מה הם סוגי התוכן הנפוצים ביותר לפרסום בפייסבוק?

ראשית כל עלינו להחליט באיזו צורה אנו מעוניינים להפיץ את התכנים.
האם בצורה אורגנית, או שאולי בצורה ממומנת?
לאחר ביצוע מחקר הבנת הצרכים של המותג והלקוחות הפוטנציאליים, נחל בתהליך יצירת והפצת התכנים.

 

 

סוגי התכנים הנפוצים ביותר לפרסום בפייסבוק הינם –

  • תוכן אורגני – תוכן המועלה באופן סדיר לפייסבוק ומטרתו העיקרית היא לייצר חשיפה למותג ומעורבויות שונות בפרסום עצמו.

בנוסף לכך, פרסום תוכן אורגני הוא כלי מצויין לפרסום שוטף של עדכונים עבור קהל העוקבים הקיימים.
תוכן אורגני יכול להיות מפורסם במגוון דרכים כגון:

  • פוסטים אינפורמטיביים
  • מאמרים
  • תוכן שיווקי
  • פוסטים כלליים
  • סרטונים
  • סקרים
  • תוכן ממומן – תוכן הכולל קריאייטיב גרפי ברוב המקרים וכולו מבוסס על קמפיינים ממומנים ממגוון סוגים יחד עם הנעה לפעולה כגון – קמפיין לידים, קמפיין מודעות למותג, קמפיין צפיות בוידאו ועוד..

תוכן ממומן מוצג באופנים הבאים:

  • מודעה ממומנת – טקסט ותמונה
  • סרטונים
  • כל תוכן אחר אשר נרצה לפרסמו בצורה ממומנת

לתהליך הפצת תוכן איכותי דרושה חברה המתמחה בהפצת תוכן וביצירת קראייטיב ברמה בינלאומית.
צוות כותבי התוכן והגרפיקאים של Booya Digital ידאגו לכל הליך הפצת התוכן של המותג שלך ע"י יצירת תכנים איכותיים, המובילים לאחוזי הקלקה ומעורבות כללית גבוהים.

מה הלקוחות שלנו אומרים

" Booya digital became Keter, at least in the commitment and efforts the whole team put in making our new brand live and kicking.
Along the way, from the ideation phase of our new brand, along the development of the identity and assets, Booya team was there to guide us and help us be more accurate and effective."

Netzah Sadeh
Director of Product Management - Keter (FOM)

" BooyaDigital helped boost ZIM's digital marketing efforts, activities and online presence with their long-term B2B strategy. We recommend working with Booya Digital to gain added value and more quality business relations that stimulate organic growth."

Yifat Ginzberg
Head of Corporate Communication & Global Marketing - ZIM

" Our experience with Booya digital was that of working with professionals, both as a team and individuals. They were all very customer-oriented and highly responsive. I highly recommend Booya as good partners in a joint campaign to promote the company."

Shlomit Shalgo-Eger
Marketing Communication Manager - PTL GROUP

" בזכות העבודה עם בויה, התחלנו לייצר הרבה יותר תוכן בעל ערך שתרם למיצוב האתר שלנו והבאת טראפיק אורגני איכותי על ביטויים תחרותיים בורטיקל שלנו.
בזכות ניהול לקוח מקצועי וקרוב, הטראפיק גם תורגם ללידים שתמכו במטרות העסקיות שלנו."

Igor Goldfeld - Rivulis, Micro Irrigation
Head of Global Digital Marketing