אימיילים, פוסטים ברשתות החברתיות, קמפיינים של PPC ועוד אימייל. אל תחמיצו את הליד החדש הזה שהורד זה עתה את הקורס המקוון שלכם!

חייו של איש שיווק או בעל עסק עמוסים. המוח שלך מתערבל כל הזמן ברעיונות, מה שלא עוזר לך להגיע לתחתית רשימת המשימות הבלתי נגמרת שלך. תאמין לי – גם בתור משווק וגם כבעל עסק, אני יודע איך זה מרגיש.

אוטומציה שיווקית שמביאה תוצאות.

מלאו פרטים ואחד המומחים
שלנו יחזור אליכם.

לתיאום פגישת ייעוץ
073-7599478

אני מאשר/ת קבלת דיוור מאת Booya digital

 

ב-20 השנים האחרונות בערך, כלים וטכנולוגיה חדשים עזרו לפשט חלק מהמשימות הללו… אבל הגידול הזה שימש גם להגברת ציפיות הלקוחות: אה, הקהל שלנו מצפה לדוא"ל עגלה נטושה עכשיו? אוקיי, תן ​​לי להוסיף את זה לרשימה…

אם אי פעם ביצעת קניות בחצות (אהמ, כמוני) ומיד קיבלת אימייל אישור, נתקלת באוטומציה שיווקית. לא חשבתם שיש בחור מסכן מאחורי המחשב שלו בשעה 1:00 בלילה ומחכה לרכישות חדשות, נכון?

לא, לחנות המקוונת הזו יש כנראה כמה אוטומציות דוא"ל כתובות ומתוזמנות שמוכנות לצאת שהלקוחות שלהם ישלימו משימות מסוימות באתר האינטרנט שלהם. 

אוטומציות שיווק אחרות כוללות מדיה חברתית, פרסום ואוטומציה של שיווק ב-SMS, כמו גם אוטומציות פנימיות שעוזרות לך לנהל ולבצע פעולות שיווקיות.

אוטומציה שיווקית יכולה לעזור לך ללכוד ולטפח לידים נוספים (ומתאימים יותר). 

כמעט 70% ממובילי השיווק משתמשים כיום בפלטפורמת שיווק. מבין אלה שעושים אוטומציה של שיווק, 23% עושים אוטומציה של העברת התוכן שלהם.

אוטומציות שיווק בהחלט יכולות להקל על החיים, אבל זה לא אמור להחליף מגע אנושי. כפי שאמרתי בהקדמה, עלייה לאחרונה בטכנולוגיה נתקלה בציפיות צרכנים מוגברות או משתנות. אוטומציה שיווקית אינה יוצאת דופן – צרכנים מעריכים את העדכניות וההתחשבות של אוטומציה, אבל הם גם יכולים לקרוא בין השורות של עותק שנכתב על ידי בוט או תמונות מעופשות.

אוטומציה שיווקית צריכה להשלים את מאמצי השיווק הנוכחיים שלך, לא להחליף אותם.

למה משמשת אוטומציה שיווקית בעיקר?

אוטומציה שיווקית משמשת בעיקר למיכון ואוטומציה של משימות שיווק ידניות אחרות כמו שליחת מיילים, פרסום הודעות במדיה חברתית, איסוף מידע וניהול משימות פנימיות.

היתרונות של אוטומציה שיווקית

ישנם אינספור יתרונות של אוטומציה שיווקית. כמה שאני רוצה להדגיש כוללים:

יעילות: בזבוז זמן הוא סיוט של משווק. אוטומציה שיווקית יכולה לעזור לך לבצע משימות שניתן לחזור עליהן בצורה יעילה ואפקטיבית.

לידים "מטופחים" או מה שנקרא nurturing leads : זה לוקח הרבה זמן ואנרגיה כדי לטפח ביעילות כל ליד בודד – אוטומציה שיווקית מאפשרת לך לטפח את הלידים שלך בקנה מידה המוני תוך התאמה אישית של החוויה של כל ליד עם המותג שלך. 70% מהחברות מדווחות כי היתרון החשוב ביותר של טכנולוגיית אוטומציה הוא תקשורת לקוחות ממוקדת יותר.

הכנסה מוגברת: ככל שתטפח יותר את הלידים שלך, כך סביר להניח שיותר לידים יומרו למשתמשים. אוטומציה שיווקית יכולה להביא להגדלת ההכנסה ככל שיותר לידים הופכים ללקוחות משלמים.

דיווח טוב יותר: אוטומציה שיווקית מייעלת משימות שיווק חשובות ומאפשרת לך לסקור ולנתח את הפעילות שלך ותוצאותיה.