האם לא יהיה נחמד פשוט לשבת בחיבוק ידיים יום אחד ושעבודת השיווק תעשה עבורך?

לכולנו היו את הימים ההם שבהם יש לנו פגישות גב אל גב מ-9 עד 5, ובכל זאת יש לנו רשימת מטלות ענקית (כמו שליחת חבורה של מיילים ללקוחות הפוטנציאליים שלנו והעלאת פוסטים חדשים בבלוג), ואנחנו יודעים שאין סיכוי שנוכל אי פעם להספיק הכל.

אתם מכירים את הימים שאני מדבר עליהם, נכון? הם מלחיצים, הם מתישים והם באמת יכולים להתחיל לשרוף אותך אם יש לך יותר מדי מהם.

 

אוטומציה שיווקית שמביאה תוצאות.

מלאו פרטים ואחד המומחים
שלנו יחזור אליכם.

לתיאום פגישת ייעוץ
073-7599478

אני מאשר/ת קבלת דיוור מאת Booya digital

למרבה המזל, יש פתרון. פתרון שיכול לא רק לעשות עבורנו מעט מהעבודה, אלא יכול להפוך את תהליך השיווק שלנו ליעיל יותר, מבלי להרגיש שהוא מגיע מאיזה רובוט בארץ הסייבר.

הפתרון? אוטומציה שיווקית.

אוטומציה שיווקית מתייחסת לתוכנה שהופכת את השיווק שלך לאוטומטי עבורך. התוכנה נועדה לעזור לך לתעדף ולבצע את משימות השיווק שלך בצורה יעילה ויעילה יותר. אבל מה זה אומר עבורך כמשווק?

בניגוד לאוטומציה של תהליכי ייצור, הטמעת מערכת אוטומציה שיווקית לא תהפוך את העבודה שלך ללא רלוונטית, היא רק תהפוך אותך לאפקטיבית יותר. זה יפנה חלק מזמנך, תוך שהוא לא פוגע באותנטיות של התוכן שאתה מייצר. וזה יעזור לך להגיע ליעדים שלך מהר יותר.

המטרה הסופית עם השיווק שלך היא לייצר יותר הכנסות לחברה שלך. כדי להשיג זאת, עלינו להביא תנועה לאתר שלנו, להמיר את התנועה הזו ללידים ולסגור את הלידים האלה ללקוחות. המקום שבו אוטומציה שיווקית באמת משפיעה הוא שלבי ההמרה והסגירה של התהליך הזה.

Financial Tech

כיצד להשתמש בשיווק אוטומציה

אלפי משווקים מסתמכים היום על שיווק בדואר אלקטרוני כדי לייצר תוצאות. הם שולחים אימייל אחרי אימייל לכל רשימת הלקוחות הפוטנציאליים והלקוחות שלהם, בתקווה שההודעה תהדהד עם חלק מהם ותגרום להם לרכוש. אבל האם זה עובד? קשה לומר.

אולי זה עובד בשבילך לפעמים, אבל המציאות של המצב היא כזו:

אתה מבזבז את הזמן היקר והכסף שלך בשיווק למישהו שאולי לא מעוניין במה שאתה משתף

יכול להיות שאתה שורף את הרשימה שלך (כלומר מעצבן את אנשי הקשר שלך וגורם להם לקפוץ מהספינה ולא משאיר לך שום הזדמנות לשווק אליהם בעתיד)

מנקודת המבט שלי, זה לא נשמע כמו תוכנית שיווק יעילה. או לפחות לא כזה שאני רוצה להשתמש בו. זו הסיבה שאנו ממנפים מערכת אוטומציה שיווקית. אוטומציה שיווקית מאפשרת לך לטפח את הלידים שלך לאורך כל תהליך הקנייה, תוך העברת מסרים ממוקדים, מותאמים אישית, העונים על החסמים הספציפיים שלהם לרכישה.

 

כדוגמה, כך יכול להיראות זרימת עבודה אוטומטית בסיסית של דואר אלקטרוני:

שלב 1: אתה שולח הזמנה בדוא"ל להוריד את הספר האלקטרוני האחרון שלך לרשימה ממוקדת של אנשי קשר

שלב 2: אתה שולח מכתב תודה לכל האנשים שהורידו את ההצעה

שלב 3: כמה ימים לאחר מכן, אתה שולח דוא"ל מעקב לרשימת האנשים שהורידו את הספר האלקטרוני, ומציע להם תיאור מקרה המתייחס לנושא זה

שלב 4: לבסוף, כשמישהו מוריד את תיאור המקרה הזה, צוות המכירות שלך יקבל הודעה כדי שיוכל לעקוב אחריו (אדם זה הוא כעת הרבה יותר מוסמך וסביר להניח שהוא נמצא רחוק יותר בתהליך הקנייה)

 

כעת, שימו את עצמכם לרגע בנעליו של הלקוח הפוטנציאלי שלכם. אם זה היית אתה, שמקבל מידע מחברה על המוצרים/שירותים שלהם, האם לא היית מעדיף לקבל מיילים כמו אלה שלמעלה על פני פיצוצים שאתה יכול לדעת שהם שולחים לאלפי אנשים אחרים? זה מרגיש מותאם אישית. זה מרגיש מותאם לך ולאופן שבו אתה מקיים אינטראקציה עם החברה הזו. זה גורם לך הרבה יותר לסמוך על החברה הזו. ובסופו של דבר, יש יותר סיכוי לקנות, לא?

הנה לך! הגברת הכנסות לחברה שלך עם מערכת אוטומטית.

זהו הבסיס לאוטומציה שיווקית. לספק לך, כמשווק, את היכולת למקד את אנשי הקשר שלך ולשלוח להם תוכן המבוסס על התנהגותם. אתה נותן להם את המידע שהם צריכים כשהם רוצים אותו. אתה מקל על החלטת הקנייה שלהם. וכתוצאה מכך, שיעורי ההמרה (וההכנסות) שלך יגדלו.