בניית פרופיל לינקדאין מקצועי לעסקים ולחברות המאפשר לעשות שיווק B2B שמביא תוצאות איכותיות

חשבתם על זה פעם, מהו אותו אקס פקטור שמבחין בין אנשים רגילים, ממוצעים לבין מקצוענים? מה הם עושים אחרת שמביא אותם לתוצאות והצלחות יוצאות דופן? האם כל אחד יכול להיות מקצוען או שפשוט נולדים עם הגן הנדיר הזה של מצוינות?

ההיסטוריה גדושה באינספור סיפורים על אנשים שהגיעו מכלום ובנו אימפריות. המשותף לרבים מהם, הוא אוסף כשלונות מפואר שקדם להצלחה הגדולה. הם ידעו כיצד לצמוח מכל כישלון, ללמוד ממנו ולצאת ממנו הגרסה הטובה והמשופרת של עצמם. למה כל הפתיחה הזו? כדי להעביר את המסר החשוב שמקצוענות היא עניין של נחישות והתמדה. כך גם בנוגע למשימה המאתגרת של בניית פרופיל לינקדאין מקצועי שייקח אתכם לכל יעד שתחפצו בו. 

 

כדי לבנות פרופיל לינקדאין מקצועי, כזה המתאים לצרכים העסקיים שלכם  ויניב עבורכם את הערך הרצוי, נדרשת עבודה קשה, עקביות ואורח רוח. כמו כל הדברים הטובים באמת, גם כאן – ההתמדה משתלמת. ניהול חשבון לינקדאין מוצלח, כזה המצליח לייצר לידים איכותיים ולמשוך אליו את האש הנכונה, הוא עניין של זמן וסבלנות. כיצד תדעו שהגעתם ליעד? תוצאות. פרופיל לינקדאין עסקי מטרתו בסופו של דבר למכור את המוצר או השירות שלנו – ולשם אנחנו מכוונים.

 

מתחילים מהיסוד – בניית פרופיל לינקדאין מקצועי לעסקים

 

חוזרים להתחלה, לנקודת המוצא. כיצד נבנה פרופיל עסקי בלינקדאין שיהווה בסיס לפעילות השיווקית שלנו? ראשית, נתחיל באפיון. תהליך האפיון יכלול הגדרה מדויקת של המוצר או השירות שיש לנו להציע לעולם, הערך שאותו נרצה להעניק ללקוחות שלנו ואפיון מדויק להפליא של קהל המטרה שלנו. תהליך האפיון דורש השקעה רבה של אנרגיה ויהווה בסיס לכל הפעולות שנעשה בהמשך – לכן ההמלצה שלנו, להקדיש לו את הזמן הראוי ולהקצות לו את המשאבים המתאימים. 

 

לאחר שסיימנו את שלב האפיון ואנחנו יודעים מה יש לנו להציע, נרצה לתרגם את זה לתוצרים ממשיים, בכלל זה בניית ערוצי הסושיאל שלנו, האתר וכלל החומרים השיווקיים. אנחנו נתמקד עכשיו בבניית פרופיל לינקדאין מקצועי. אחרי שפתחנו פרופיל חדש, נתחיל ליצוק אליו בהדרגה את כלל התכנים, המסרים והפרטים החשובים שבנינו בשלב האפיון. בדרך כלל, תמונות הפרופיל של העמוד העסקי תהיה הלוגו של החברה, בעוד שתמונת הרקע של הפרופיל (cover photo) מאפשרת לקדם מוצר או שירות ספציפיים שאנחנו מעוניינים לשים בחזית, כך שניתן להחליף אותה אחת לתקופה בהתאם לאסטרטגייה השיווקית של החברה. כדי לשמור על שפה אחידה, נרצה שתמונת הפרופיל ותמונת הרקע יהיו בצבעוניות דומה ויתאימו האחת לשנייה. 

 

בהיבט של תוכן, חשוב ביותר לוודא שכותרת הפרופיל (Headline) חדה, ברורה ומושכת את העין. התייחסו אליה כמו שלוש השניות הראשונות ליצירת רושם – לא תהיה הזדמנות שניה לתקן אותו. אחרי שגיבשתם משפט חזק, יצירתי וממוקד המתאר את החברה שלכם, זה הזמן להרחיב עליה עוד בתיאור של העמוד (Summary). התקציר/ הסיכום של החברה הוא למעשה הבסיס לכל הפעילות העסקית שתרצו לייצר מהפרופיל, על כן חשוב לוודא שהוא מכיל את כל הפרטים הרלוונטיים הן לעשייה שלכם והן למה שהצד השני מחפש. כדאי מאוד לשלב בחלק הזה את מילות הקידום שבחרתם במסגרת פעילות ה- SEO, זה יסייע בהגדלת החשיפה של הפרופיל וכן במימוש גבוה יותר של פוטנציאל הלידים. התקציר נועד להעביר לצד השני את כלל גזרות הפעילות שלכם, פירוט והרחבה על המוצר או השירות שלכם והכי הכי חשוב – הערך שיש לכם להציע. אם כן כתיבת פרופיל לינקדאין מוצלח מצריכה להיות יצירתיים ולעורר סקרנות, כזו שתגרום לבעלי התפקידים הרלוונטיים לרצות לשמוע עליכם עוד.

 

עסקים עושים עם אנשים – בניית רשת קשרים רלוונטית

 

מרגע שסיימנו עם הבנייה של פרופיל לינקדאין, שמנו את כל התוכן הרלוונטי והשתמשנו בכל הפיצ'רים שלינקדיאן מציעה לנו, הגיע הזמן להתחיל לאתר את האנשים הנכונים ולהוסיף אותם לרשת הקשרים שלנו. פרסום בלינקדאין, כמו גם שיווק בלינקדאין, מושפעים במידה מכרעת מאיכות הפרופיל שלנו והקונקשנים שנחבר אליו. היה ונצליח להביא את האנשים הנכונים לפרופיל שלא מעביר את המסר שלנו כמו שצריך, שלא מצליח לספר את הסיפור שלנו בצורה הטובה ביותר – חטאנו למטרה שלשמה יצאנו לדרך.  באותו האופן, היה ויש לנו פרופיל לינקדאין מנצח הפוגש את האנשים הלא נכונים – נקבל את אותה התוצאה בדיוק.

 

אם כך כדי ליצור רשת קונקשנים רלוונטית למוצר או השירות שלנו, ניעזר באפיון שעשינו בתחילת הדרך ונשתמש באפשרויות החיפוש של לינקדאין כדי לאתר את אותם אנשים העונים על קהל המטרה שלנו. הגדרת תפקיד, תעשייה, מיקום ותחומי עניין עומדים לרשותנו כדי לאתר בפינצטה בדיוק, אבל בדיוק את בעלי התפקידים שאנחנו מחפשים. ברגע שמצאנו אותם, נציע להם להתחבר ולהצטרף לרשת הקשרים העסקית של הפרופיל שלנו. גם כאן, הפנייה תיעשה באמצעות תוכן מותאם, כזה התואם את המסרים של החברה ומדבר בדיוק מופתי לקהל היעד (למידע נוסף על בניית תוכן מקצועי ללינקדאין מוזמנים לקרוא כאן).

 

לסיכום, בניית פרופיל לינקדאין לעסקים המאפשר לעשות פרסום B2B שבאמת מביא תוצאות, צריך לכלול:

– תהליך אפיון מדויק של החברה, של המסרים ושל קהל המטרה 

-שימוש מדויק בתוכן, הן בכותרת המשנית של הפרופיל והן בתקציר החברה 

– שימוש בשפה ויזואלית אחידה היוצרת מראה מקצועי, מזמין ואסתטי

-בחירת רשת קונקשנים רלוונטית על בסיס אפשרויות הטרגוט של לינקדאין

 

עשיתם את כל זה ועדיין אין תוצאות? אנחנו כאן כדי לייעץ, לבדוק מה לא עובד ומה אפשר לשפר.

שיווק בלינקדאין - בניית פרופיל לינקדאין מקצועי

מה הלקוחות שלנו אומרים

" Booya digital became Keter, at least in the commitment and efforts the whole team put in making our new brand live and kicking.
Along the way, from the ideation phase of our new brand, along the development of the identity and assets, Booya team was there to guide us and help us be more accurate and effective."

Netzah Sadeh
Director of Product Management - Keter (FOM)

" BooyaDigital helped boost ZIM's digital marketing efforts, activities and online presence with their long-term B2B strategy. We recommend working with Booya Digital to gain added value and more quality business relations that stimulate organic growth."

Yifat Ginzberg
Head of Corporate Communication & Global Marketing - ZIM

" Our experience with Booya digital was that of working with professionals, both as a team and individuals. They were all very customer-oriented and highly responsive. I highly recommend Booya as good partners in a joint campaign to promote the company."

Shlomit Shalgo-Eger
Marketing Communication Manager - PTL GROUP

" בזכות העבודה עם בויה, התחלנו לייצר הרבה יותר תוכן בעל ערך שתרם למיצוב האתר שלנו והבאת טראפיק אורגני איכותי על ביטויים תחרותיים בורטיקל שלנו.
בזכות ניהול לקוח מקצועי וקרוב, הטראפיק גם תורגם ללידים שתמכו במטרות העסקיות שלנו."

Igor Goldfeld - Rivulis, Micro Irrigation
Head of Global Digital Marketing