כיצד עושים שיווק אורגני בלינקדאין בצורה הטובה ביותר? רגע לפני שנרחיב על שיווק אורגני בלינקדאין, יש משהו שאתם צריכים לדעת. הדבר הזה, שאתם צריכים לדעת ואולי קצת יבאס אתכם, הוא שאין קסמים. לא כאן לפחות.

קידום פרופיל לינקדאין בצורה אורגנית מחייב מנה גדושה של סבלנות, משולבת עם הרבה מאוד אורח רוח ונכונות לצאת לריצה למרחקים ארוכים. הספרינטים כבודם במקומם מונח, הם שמורים לקידום הממומן המאפשר לנו להגיע במהירות יחסית מיעד A ל-B, בלי להתנשף אפילו. קידום אורגני לעומת זאת, מחייב תכנון לטווח ארוך וסיבולת לב ריאה.

 

שיווק בלינקדאין שמביא תוצאות.

מלאו פרטים ואחד המומחים
שלנו יחזור אליכם.

לתיאום פגישת ייעוץ
073-7599478

אני מאשר/ת קבלת דיוור מאת Booya digital

 

קחו אוויר. יצאנו לדרך.

נקודת התחלה טובה תהיה מחקר שילמד אותנו מה הגולשים מחפשים כשזה נוגע לתחום הפעילות שלנו. אילו דברים מעניינים אותם? אילו מוצרים הם מחפשים יותר? מהי מילת החיפוש שחוזרת על עצמה הכי הרבה? ההבנה מה מעסיק את הלקוח שלנו תאפשר לנו להגיע לתכל'ס, לשורה התחתונה, להבנה הבאמת ראשונית אודות הלקוח הפוטנציאלי שלנו. אם למשל החברה שלנו מתמחה בייצור מוצרי פלסטיק, ההבנה האם הלקוח מתעניין במוצרי פלסטיק יפים או מוצרי פלסטיק איכותיים חשובה לנו. למה זה חשוב? כי ברגע שנבין מה *באמת* מעניין את הלקוח, נוכל לייצר תוכן שפוגש את תחומי העניין שלו, שמדבר לצרכים שלו ונותן להם מענה. הבנת תחומי העניין של הלקוח הפוטנציאלי שלנו תסייע לנו ביצירת תוכן רלוונטי וקידום פרופיל לינקדאין בצורה אורגנית, על ידי יצירה ושיתוף של תכנים אורגניים הרלוונטיים לקהל היעד.

יצירת פוסטים בדפים עסקיים או פרופילים אישיים תורמת לחשיפה של המותג ע"י כך שגוגל ומנועי חיפוש נוספים מבצעים סריקה של התכנים האלו ויוצרים חשיפה אורגנית רחבה יותר. כמפרסמים, נשאל את עצמנו מהם התחומים בהם חשוב לנו להתבלט כמותג ועליהם אנחנו נכתוב פוסטים ומאמרים. את התוכן שיצרנו נוכל לפרסם בכל הנכסים הדיגיטליים שלנו – פייסבוק, לינקדאין, אתר, אינסטגרם ועוד.

שיווק פרופילים בלינקדאין

שיפור פרופיל לינקדאין

השלב השני אחרי שהבנו מה מעניין את קהל היעד שלנו ומה הצרכים האמיתיים שלו, היא התאמת הפרופיל האישי והעסקי שלנו לאותם צרכים. אם הלקוחות הפוטנציאליים שלנו, אלו שהתעניינו למשל ב'מוצרי פלסטיק איכותיים', יבקרו בפרופיל החברה שלנו, כדאי מאוד שתהיה בו התייחסות להיבט של חומרי הגלם או כל התייחסות אחרת המבדלת את האיכות של המוצר על פני אלו של המתחרים. אם נראה חיפושים רבים המדברים דווקא על נראות ועיצוב, נרצה שהפרופיל שלנו ייתן ללקוח הפוטנציאלי מענה גם בהיבט הזה, בין אם בתיאור המוצר, תמונות או סרטונים המדגישים את היתרונות הוויזואליים שלו. לתוך הגזרה הזו של תוכן נכנסת גם התייחסות לפרטים אישיים ומקצועיים שלכם, אשר צריכים להופיע הן בפרופיל האישי ועל אחת כמה וכמה בפרופיל העסקי. בין אם מדובר בהכשרות מקצועיות, אישורים של גופים ממשלתיים, הסמכות, תו תקן וכיו"ב – כל אלו צריכים להופיע בפרופיל ויסייעו לכם להעלות את הרושם המקצועי שהוא מייצר.

אז הדגשנו כי שיפור פרופיל לינקדאין כולל בתוכו התייחסות מאסיבית לתוכן. מה לגבי העיצוב? אומרים שאין טוב ממראה עיניים, זה נכון גם (או במיוחד) לגבי שיווק בלינקדאין. יש לכם תמונות מקצועיות של המוצר או השירות שלכם? השקעתם אלפי שקלים בסרטון תדמית? כלל החומרים האלו צריכים להופיע בפרופיל שלכם בצורה בולטת ואסתטית, כך שמי שיבקר בו לא יפספס את המקצועיות שלכם. כך גם לגבי תמונת תדמית מוצלחת, השווה השקעה של זמן וכסף.

משלב השיפור לשלב השימור

אחרי שעמלנו קשה כדי לשדרג את הפרופיל שלנו ולשוות לו מראה מקצועי, נרצה כמובן גם לקדם אותו כדי שיגיע לעיניים הנכונות. הפעם אנחנו מתמקדים באפשרויות שיווק אורגני בלינקדאין, שהוא כאמור שיווק שאינו דורש השקעת תקציב קידום ונעשה בצורה יזומה על ידי צוות השיווק או המכירות.

הדרך האורגנית הנפוצה ביותר לקדם באמצעותה מותגים ועסקים, היא שיווק ABM. שיווק מבוסס חשבונות אישיים מאפשר למעשה למותג לפנות בצורה פרסונלית וממוקדת לקהל היעד הרלוונטי ביותר עבורו, ונעשה על ידי פניה יזומה של אנשי מפתח בארגון. דרך נוספת, המתקשרת בעקיפין גם לשיווק ABM היא שיתוף תוכן בצורה אורגנית. כדי לוודא שהוא מגיע לעיניים הנכונות, חשוב לוודא שרשת הקשרים המקצועיים שבנינו בלינקדאין אכן רלוונטית עבורנו ועבור המותג שלנו.

לסיכומו של דבר, כדי לעשות שיווק אורגני בלינקדאין בצורה הטובה ביותר תצטרכו:

  • פרופיל אישי או עסקי מקצועיים, אסתטיים ועתירי תוכן מכוון לקהל היעד
  • רשת קשרים מקצועיים רלוונטית למותג
  • יצירת תוכן איכותי מותאם לקהל היעד ושיתופו הן בפניה יזומה לאנשי מפתח ומקבלי החלטות בארגוני היעד והן באופן אורגני על ידי שיתופו בפרופיל העסקי והאישי שלכם
  • כמו תמיד, אנחנו כאן. להקשיב, לייעץ, לחשוב יחד או סתם להרגיע אתכם שאתם בדרך הנכונה.