• חשיפת המוצר לקהל היעד - למעלה 80M צפייות
  • יצירת פעילות סושיאל - למעלה 400K קליקים
  • גיוס לקוחות אונליין - למעלה 700 לידים חדשים

חברת מן-השקיה, חברת בת של ענקית ההשקייה העולמית Rivulis Irrigation.
מיזם סטארט אפ שצמח מתוך הצורך של חקלאים מודרניים לרענן את שיטות ההשקיה המסורתיות תוך שימוש בטכנולוגיות זמינות של צילומי לווין ומפות חום מהחלל.

גיוס לקוחות

גיוס לקוחות לשוק שהוא מאוד נישיתי ולעיתים “מיושן” בשל העובדה שרובו המכריע של קהל היעד הינו חקלאים “אנשי שטח”, שאינם חיים את רוב זמנים בדיגיטל ובכך האסטרטגיה הייתה צריכה להיות מאוד מדוייקת.

המשימה

יצירת תקשורת ישירה עם מנהלי החוות/ השדות החקלאיים וזאת על מנת להציע להם לנסות לתקופת מבחן של חודש את האפליקציה האינטראקטיבית של חברת מן השקיה ולנסות את המלצות ההשקייה המבוססות על תצלומי לווין מדוייקים של השדה החקלאי.

אופן העבודה

יצירת בנק מטרות פוטנציאלי העונה על מאפייני הלקוח ברשתות המקצועיות, יצירת תבנית תחומי עניין שבה הלקוח הפוטנציאלי יכול להתקיים ברשתות החברתיות ויצירת מסע לקוח מופשט ככל שניתן עבור קהל היעד שאנחנו יודעים עליו כי אינו נחשב “דיגיטלי”. 

מחקר שנערך לטובת מציאת המגזינים הדיגיטליים בהם מבלה הלקוח הפוטנציאלי את זמנו, גרמו לנו להבין כיצד יהיה נכון לפנות ללקוח, היכן, באיזה שעה ועם איזה מסר.
חינוך מחדש של קהל היעד המתבסס שנים על אותן שיטות השקייה שהועברו בירושה מהסבא רבא ברשתות החברתיות, תוך הצגת סיפורי הצלחה, וידאו-טסטמוניאלס של לקוחות קיימים ועידוד כי החדש לא בהכרח רע, עשו את העבודה והביאו למעורבות גבוהה בכל הזירות הדיגיטליות.

התוצאה

  • חינוך מחדש של שוק מסורתי 
  • יצירת לידים בעלויות זולות, בשוק תחרותי מקמפיינים ממומנים
  • הגדלת החשיפה למותג בכ-20K בחודש
  • חשיפת המוצר לקהל היעד – למעלה 80M צפייות
  • יצירת פעילות סושיאל – למעלה 400K קליקים
  • גיוס לקוחות אונליין – למעלה 700 לידים חדשים