• בניית אסטרטגיית D2C
  • חשיפת המותג לעולם
  • יצירת מכירות אונליין

פום היא חברת בת של "כתר", מיזם סטארט אפ שצמח מתוך הצורך לייצר אינטראקציה ישירה עם לקוחות הקצה של ענקית הפלסטיק העולמית.
בתוך כך, פום הוא מותג חדש לגמרי שמתקיים בדיגיטל ובעל אינטראקציות חברתיות רחבות בכל הזירות הדיגיטליות.

חשיפת המותג

לכתוב תוכנית אסטרטגיית מותג זה החלק הקל, להשיק אותה ולגייס את כל התכתובות לכדי תוכנית פעולה שיוצאת לאור זה החלק היותר מאתגר.
אסטרטגיית החשיפה שלנו כללה ברובה שימוש במשפיעני רשת (מובילי דעת קהל) בפלטפורמות הייעודיות: YouTube, Instagram, Facebook, Pinterest, LinkedIn ועוד.

המשימה

להשיק מוצר ישירות לצרכן (D2C) וזאת על מנת לבחון את היתכנות מוצרי חברת האם (כתר) בשוק הגלובלי כאשר מכירה מתבצעת ישירות ללקוח הקצה ולא דרך מתווך או מפיץ.

אופן העבודה

להגיע לקהל המטרה שהוגדר בחוברת האסטרטגיה כבר בתחילת הפעילות דרך מובילי דעת קהל ולרתום את קהל העוקבים ההדוק שלהם לטובת אינטראקציה אורגנית ואותנטית עם המותג FOM.
קהל היעד שלנו היה מאוד ממוקד הן מבחינת תחומי עניין, גילאים ומיקום גאוגרפי.
תוך יצירת קשר עם סוכנויות משפיענים ברחבי העולם, תקשורת ישירה אל משפיענים, קמפיינים ברשתות החברתיות ויצירת סיפור רקע שיתאים לקהל היעד שלנו ובכך יתחבר למותג.

התוצאה

  • שת"פ עם למעלה מ-20 משפיענים ברחבי הרשת
  • חשיפת המותג ללמעלה מ-3 מיליון לקוחות פוטנציאלים 
  • מכירות ישירות דרך אתר האינטרנט 
  • קייס סטדי לבאות עבור חברת האם