• קידום אורגני בגוגל
  • קידום ממומן בגוגל
  • שיווק בפייסבוק

טיירק היא חברה העוסקת באיסוף צמיגים ופיתוח מוצרי צריכה שונים מגומי ממוחזר. החברה נוסדה בשנת 2007 בעקבות כניסתו לתוקף של החוק לסילוק ולמחזור צמיגים, ופועלת כיום בפריסה ארצית. 

טיירק - תעשיות איסוף ומחזור צמיגים

איך עושים שיווק דיגיטלי לחברה תעשייתית שעובדת גם מול עסקים (B2B) וגם מול לקוחות קצה (B2B2C)? בדיוק ככה.

המשימה

'טיירק' היא חברה למחזור צמיגים שמייצרת מגוון רחב של מוצרי קצה איכותיים מגומי ממוחזר, שמתאימים למגוון שימושים כגון חיפויים דקורטיביים למדרכות, לגינות נוי, לשבילי הליכה ועוד. לפני שנים החליטו במפעל להפסיק לעבוד עם מפיצים ולבצע מהלך מהפכני מבחינתם, במסגרתו ישווקו ישירות למשתמשי הקצה; החל מאנשים פרטיים המעוניינים לרצף גינה באריחי גומי וכלה בעיריות שמבקשות לחפות גני שעשועים לילדים בגומי רך.

בדיוק לשם כך פנו אלינו בבקשה שניע את מנועי הדיגיטל שלנו ונסייע להם להגיע אל היעדים.

אופן העבודה

בנינו תוכנית עבודה אסטרטגית שמטרתה לייצר מודעות למוצר באמצעות קידום האתר שלהם בגוגל וקידום מוצריהם בפייסבוק, בין היתר. לכך סייעו קמפיינים שונים שהפעלנו על סמך עולמות התוכן החדשים שלהם, כפי שהגדרנו אותם יחדיו – חדרי כושר, גנים, עיריות ועוד. 

בנוסף, מתוך הבנה שחברת B2B  זו הפכה לארגון B2C, אפיינו את קהלי היעד החדשים של טיירק וניסחנו את תכני הקידום של החברה בשפת היישום החדש – לא עוד 'אריחי בטיחות' בלבד אלא 'עיצוב ותכנון גני ילדים', לא רק 'מחזור גומי' אלא יותר 'מתקני ספורט' ו-'גני שעשועים', שכן על פי ניסוחים כאלה ודומיהם משתמשי הקצה יחפשו וימצאו את החברה ואת מוצריה.

את התכנים שניסחנו הפצנו בפייסבוק ובגוגל, שם נמצאים משתמשי הקצה החדשים של טיירק, לצד קהלי היעד הרצויים (מעצבים, אדריכלים, גני ילדים, חדרי כושר). לכל אחד מהם יצרנו חשיפה על פי אותם מסרים שהגדרנו מראש, כגון פתרונות לחדרי כושר, לגני ילדים ועוד.

במקביל עבדנו על הפעילות האורגנית: התאמנו את פרופילי הלינקדאין והפייסבוק של החברה למטרה החדשה ויצרנו התאמות באתר האינטרנט של טיירק במטרה לקדמו בעולמות התוכן השונים. הוספנו לכך בניית קהילה מתאימה בפייסבוק. ייצרנו מתודולוגיית עבודה בתחום העסקי על מנת לדבר עם מתקינים בכל פרויקט ולחנך אותם שכל תהליך שהם עוברים עם מוצרים של טיירק הם מתבקשים גם לצלם ולהעביר את החומרים אלינו ואילו אנחנו מייצרים מהם פוסטים ותכנים מגוונים.

התוצאה

  • הפעילות הממוקדת ועם זאת המגוונת ברשת הביאה לכך שהמוצר של טיירק הפך גנרי. 
  • טיירק עובדת כיום עם שירות לקוחות 'אין-האוס'. דף הפייסבוק של טיירק מייצר לא רק לידים אלא גם הפך למענה ישיר לכל פניה אישית, כשירות לקוחות שמיומן בעבודה מול משתמשי קצה. 
  • דרך פייסבוק החברה ממשיכה להגיע לחשיפה אורגנית מספקת בתחום אריחי הבטיחות, גומי ממוחזר ושאר מוצריהם. 
  • טיירק מופיעה ראשונה בתוצאות החיפוש של גוגל בכל מושגי היסוד של מותגי הגומי. 
  • נרשמה הצלחה!