לינקדאין, כרשת חברתית-עסקית, היא הפלטפורמה היעילה ביותר לפרסום לעסקים וחברות B2B.

למעשה, היא ממש גן עדן עבורכם, כש-94% ממשווקי ה-B2B מעידים על עצמם שהם משתמשים בפלטפורמה. בין היתר, בגלל שהיא מאפשרת למשתמשים להזין פרטים אישיים ומקצועיים כמו מיקום גיאוגרפי, תחום עיסוק, תפקיד, חברה או ארגון, שנות ניסיון, תחומי לימוד ועוד. הפרטים החשובים הללו, באים בהמשך לידי ביטוי באפשרות של המפרסם לבצע פילוח ולהגיע לאנשים הרלוונטיים. לא סתם, בלינקדאין מתרחש "ציד ראשים" כהלכתו, כשלאנשי הגיוס יש דרך למצוא בפינצטה בדיוק את מי ומה שהם מחפשים. כדאי לזכור שמשתמשים פעילים בלינקדאין אינם נמצאים בה על מנת להעלות תמונה בחוף הים או לשתף במתכון – הם שם לצרכים עסקיים, או במילים אחרות – הם כבר מבושלים לקראתכם. בדיוק בשבילכם ובגללכם הם נמצאים שם.

 

שיווק בלינקדאין שמביא תוצאות.

מלאו פרטים ואחד המומחים
שלנו יחזור אליכם.

לתיאום פגישת ייעוץ
073-7599478

אני מאשר/ת קבלת דיוור מאת Booya digital

 

מה ההבדל בין שיווק בלינקדאין לעומת פרסום בלינקדאין?

שיווק בלינקדאין מתייחס לתחזוקה של עמוד הפרופיל שלכם, בין אם מדובר בפרופיל אישי או בפרופיל לינקדאין עסקי, וזאת דרך ניהול עמוד הלינקדאין באמצעות מגוון הפיצ'רים שהמערכת מציעה – שיתוף תכנים וכתבות, העלאה של פוסטים, הזנת פרטים עסקיים ובאופן כללי נוכחות פעילה. על ידי כך, כל מי שיבקר בפרופיל שלכם יוכל להתרשם מהידע, הניסיון והמעורבות. עד כאן – מדובר בפעילות שהיא חינמית לחלוטין אך מצריכה זמן ואנרגיה. פרסום בלינקדאין, לעומת זאת, מאפשר לנו להגיע באופן ישיר ומדויק לאנשים הרלוונטיים לנו וזאת על פי הדאטה שהם עצמם מזינים. למשל, באמצעות ניהול קמפיינים בלינקדאין תוכלו לשלוח מסר ישיר לכל מנהלי מחלקת משאבי אנוש בחברות הייטק ישראליות, או להציג תוכן רלוונטי למנהלי רכש במפעלים לייצור פלסטיק בניו-יורק. מדהים, לא?

למה לפרסם בלינקדאין ולמי זה מתאים?

פרסום עסקים בלינקדאין הוא אידאלי עבור עסקים שקהל היעד שלהם הוא עסקים אחרים, או במילה אחרת – עסקי B2B, וזאת משתי סיבות – ראשית, עסקי B2B רבים נוכחים בלינקדאין, מתוך הבנה שזו הזירה הטובה ביותר עבורם לקבל פניות וליצור קשרים עסקיים מסוגים שונים. כתוצאה מכך, לינקדאין מייצרת יותר מ-50% מכל התנועה של אתרי B2B – נתון מדהים לכל הדעות. כהמשך לכך ועל מנת למקסם את הקשרים העסקיים, היא מציעה את יכולת הפילוח הטובה והאפקטיבית ביותר מה שמקנה לה ייחודיות בזירת השיווק והפרסום. בשנת 2019 היא שידרגה את ממשק הפרסום שלה, בדומה לגוגל ופייסבוק, ובמקביל לכך שהפכה אותו לידידותי יותר למשתמש, היא גם מאפשרת עתה ליצור קמפיינים מבוססי מטרה, כך שהכסף שיושקע בפרסום לא יתפזר לכל עבר וישיג עוברנו את המטרות.

איך מפרסמים בלינקדאין?

פרסום, ככל פרסום, צריך להיות בעל ערך לגולש. לכן, אסטרטגיית הפרסום בלינקדאין חשובה לא פחות מהפרסום בפועל, אם לא יותר: הקריאייטיב והקופירייטיג גם יחד, ניתוח מעמיק של קהל היעד ומה אנחנו מצפים ממנו לעשות כשהוא פוגש את המודעה שלנו. מערכת הפרסום של לינקדאין מאפשרת לבחור במטרה אחת מתוך מגוון מטרות שונות:

  • Website Visits – קמפיין שמטרת העל שלו היא להניע גולשים להיכנס לאתר שלנו או לדף הנחיתה. לקמפיין יתווסף קישור.
  • Engagement – קמפיין מעורבות שמטרת העל שלו היא להביא לאינטרקציה עם המודעה, ולבסוף להגדיל את כמות העוקבים של הדף שלנו.
  • Video views – קמפיין להגדלת החשיפה שלנו ע"י צפיות בסרטון ויצירת אינטרקציה.
  • Lead Generation – המקפיין הנכסף, קמפיין לידים בלינקדאין, מיועד לבצע המרה והגדלת כמות הפניות.

creating a winning ABM campaign

לכל אחת ממטרות הקמפיין יש כמה דרכים לביצוע: קידום של פוסט אשר הועלה לדף העסקי שלכם, קידום של תוכן חדש, מודעת דיוור ישירות לתיבת הדוא"ל של המשתמש, מודעת שיחה המציעה אפשרות לקמפיין מסנג'ר ועוד. קמפיין העל הוא קמפיין הלידים, שמטרתו להביא אלינו פניות של לקוחות פוטנציאליים. עם זאת, כדי שהלידים יהיו חמים, שלא לומר לוהטים – יש דרך שמומלץ לעבור בטרם מפעילים קמפיין מסוג זה. אחת האפשרויות אותן לינקדאין מציעה, היא ביצוע של "מעקב" בדומה לפלטפורמות אחרות. כך, היא מאפשרת לכם להציג מודעה חוזרת לאנשים שנכנסו לאתר / דף הנחיתה שלכם או יצרו אינטרקציה כלשהי עם הפרופיל העסקי שלכם.

אז כמה עולה פרסום בלינקדאין?

לאחר שהבנו את היתרונות הרבים שיש בפרסום בלינקדאין ועל מה הם מבוססים, אפשר להתקדם לעבר עלות הפרסום ברשת העסקית הפופולרית בעולם. לינקדאין יודעת שהיא מחזיקה בדאטה ששווה זהב, ועל כן היא מנצלת אותו היטב. הפרסום בפלטפורמה נגזר ממספר פרמטרים: מספר הפרופילים שמנוהלים, מי הוא קהל היעד, מהו סוג הקמפיין והאם מדובר בשיווק לקהל בינלאומי או מקומי. בממוצע, קליק מפרסום בלינקדאין עולה 3$, ובמקומות בהם התחרות גדולה מאוד, הוא יכול לעלות אף כפול מזה. כלל ידוע הוא שככל שהפרסום אפקטיבי וקולע, כך עלותו תהיה נמוכה. על כן, תמיד מומלץ לעבוד עם מומחה לינקדאין שיוכל להביא לכם מקסימום תוצאות במינימום הוצאות. עם זאת, כדאי לזכור שמדובר בפלטפורמה מניבה ועל כן היא משתלמת מאוד למפרסם.

פרסום בלינקדאין לעסקים וחברות B2B עם הנבחרת של Booya Digital

קידום בלינקדאין טומן בחובו שפע של הזדמנויות להרוויח יותר, כל זמן שהוא נעשה בידי מקצוענים ומתבסס על אסטרטגיה ממוקדת ומקצועית שנתפרה במיוחד עבור הצרכים העסקיים שלכם. אם אתם מחפשים מומחה לפרסום בלינקדאין, כזה שימקסם את היתרונות של הרשת העסקית ויתווה עבורכם את הדרך הנכונה, אנו מזמינים אתכם ליצור עמנו קשר לקבלת פרטים מדויקים ומותאמים לפעילות העסקית שלכם.