דיברנו באריכות על למה כל כך חשוב לנהל עמוד לינקדאין בצורה נכונה, איך פרסום ממומן בלינקדאין יכול לקדם את העסק שלנו והאם הוא בכלל הכרחי.

הענקנו טיפים לבחירת מומחה לינקדאין וטיפים נוספים איך משיגים לידים בפלטפורמה העסקית הגדולה ביותר בעולם.

מה שלא דיברנו עליו עדיין, היא חשיבותו של קידום פרופיל לינקדאין. או במילים פשוטות יותר – מה יוצא לנו מזה? במילה אחת – הזדמנויות. במילה אחת נוספת – מכירות. ועכשיו, בואו נתחיל.

קידום פרופיל לינקדאין מורכב מסך הפעולות האורגניות שאנחנו מבצעים, לצד הפעילות הממומנת. הפעילות האורגנית כוללת בתוכה את כל מה שלא עולה לנו כסף: עדכון התוכן שלנו על בסיס קבוע, העלאה של תכנים חדשים, יצירת רשת קשרים מקצועית רלוונטית לתעשייה שלנו ולתחום הפעילות שלנו, יצירת קונקשנים עם אנשי מפתח בארגוני המטרה שמעניינים אותנו, שיתוף תכנים רלוונטיים לחברה שלנו ונוכחות פעילה ומעורבת ברשת באמצעות תגובות ולייקים לתכנים. כל אלו, הם חינם אין כסף. כל מה שהם מצריכים מאיתנו אלו זמן, מחשבה והשקעה.

 

שיווק בלינקדאין שמביא תוצאות.

מלאו פרטים ואחד המומחים
שלנו יחזור אליכם.

לתיאום פגישת ייעוץ
073-7599478

אני מאשר/ת קבלת דיוור מאת Booya digital

 

למה הפעילות האורגנית חשובה כל כך בקידום פרופיל לינקדאין? כי היא נשארת, לתמיד. עבודת תשתית טובה ואיכותית המתמשכת לאורך זמן ונעשית בצורה עקבית ומדויקת, תאפשר לפרופיל שלכם לשמור על הגחלת ולקבל חשיפה מתמדת.

בכדי לתמוך בעבודה הקשה שהשקענו בפעילות האורגנית, נצטרך להשלים את המלאכה עם פרסום בלינקדאין. מערך הפרסום הוא כלל הפעילות הממומנת שנבצע בחשבון העסקי שלנו, במטרה להפיץ את התכנים החשובים שיצרנו לכל העיניים הרלוונטיות ולקבל חשיפה והכרה גדולות יותר לתוכן שלנו. אם כך שני העוגנים שילוו אותנו בקידום פרופיל לינקדאין עסקי יהיו קידום אורגני וקידום ממומן.

linkedin success

שיפור פרופיל לינקדאין כל הדרך להצלחה

מלבד העובדה שקידום פרופיל לינקדאין הוא חשוב, הכרחי ובלתי נמנע בעולם שכולו תחרות על משאבים, לא פחות חשוב לבצע שיפור פרופיל לינקדאין על בסיס קבוע ומתמשך.

מה הכוונה? פעולות יזומות שהמטרה שלהן היא שדרוג הנראות של הפרופיל שלנו הן בהיבט של תוכן והן בהיבט הויזואלי. בכדי לייצר פרופיל "All Star" כהגדרת לינקדאין, נעשה השבחה של הפרופיל באמצעות מעבר על התכנים הקיימים: תמונת הקאבר, תמונת הפרופיל, רזומה, סקילים, פרויקטים שלקחנו בהם חלק, התנדבויות ועוד. כל אלו יאפשרו לנו חשיפה רבה יותר לקהלים רלוונטיים. השורה התחתונה, להיות בחיפוש מתמיד אחר הזדמנויות לדייק מסרים ולהפיץ אותם הלאה לעולם.

קידום פרופיל לינקדאין והגדלת הזדמנויות

אחרי שעמלנו קשה בקידום אורגני, שיפצנו ושדרגנו את הפרופיל שלנו, הגיע הזמן לקצור את הפירות. ובמונחים רלוונטיים לעולם שלנו – ההזדמנויות.

פרופיל לינקדאין מקודם בהכרח ייצר הזדמנויות עסקיות רבות יותר. למה? כי זה בדיוק מה שהצד השני מחפש לראות לפני שהוא מביע עניין ברכישת המוצר או השירות שלנו. הלקוח הפוטנציאלי שלנו ירצה לדעת שמאחורי אותו פרופיל ישנה חברה שמכבדת את עצמה, שיודעת מה יש לה להציע והחשוב מכל – יודעת מה יש ללקוח הפוטנציאלי שלה להציע לה.

פרופיל לינקדאין מקודם מושך אליו באופן אלגנטי ולא מתאמץ מתעניינים חדשים וסקרנים. כדי לא לאבד את המומנטום הנדיר הזה, זה בדיוק הזמן להפוך את ההזדמנות הזו ללקוח משלם.

מי אמר מכירות ולא קיבל?

הגענו לשלב הסופי, המכריע והחשוב מכל – מכירות. הרי בסופו של יום, לשם כך התכנסנו.

שיווק דיגיטלי בלינקדאין, לצד קידום הפרופיל בצורה מקצועית ונכונה, הם המפתח והדרך להצלחה. קורת הגג של כלל הפעילות הזו צריכה להיות – ערך, ערך ועוד פעם ערך. כל פעולה שנבצע, כל מילה שנכתוב וכל בקשת חברות חדשה שנציע – כולן צריכות, קודם כל, להעניק ערך.

ברגע שברור לנו כיצד המוצר או השירות שלנו יעניקו ערך ללקוח שלנו, קידום הפרופיל שלנו בלינקדאין יהפוך להיות פשוט יותר, ברור יותר ובר השגה. כי כשהערך נמצא ממש מול העיניים – מי יוכל להגיד לכם לא…

משפט אחרון לסיכום, חשיבותו של קידום פרופיל לינקדאין מורגשת הן בשלב הראשוני של איתור לקוחות פוטנציאליים, הן בשלב יצירת הקשר, הן בשלב ביסוס האמון ומערכת היחסים והן בשלב המכירה ואחריה. השקיעו בנראות של פרופיל הלינקדאין שלכם, השקיעו בקידום שלו ובטיפוח מתמיד ויומיומי. ממש כמו פרח, אם רק תשקו אותו במידה הנכונה – הוא לא יאחר לפרוח.

יש לכם עוד שאלות על קידום בלינקדאין? הצוות שלנו כאן כדי להקשיב לכם.