ברחבי העולם פועלים עשרות אלפי מתכנתי וורדפרס וכן אין ספור מעצבים אשר מפתחים תבניות וורדפרס מוכנות לשימוש. למעשה, כמעט כל עסק (בכל תחום) יכול למצוא תבנית וורדפרס מתאימה לצרכיו כמעט במידה מושלמת.

היות והתחרות בין מעצבי התבניות היא גדולה, רבים מהם מבינים שעליהם לעצב תבניות מותאמות SEO. ואכן, קיימות ברחבי הרשת תבניות וורדפרס נהדרות אשר מתאימות כבר למן הרגע הראשון לכל האלמנטים הקשורים בקידום אתרים.

קידום אורגני בגוגל שמביא תוצאות.

מלאו פרטים ואחד המומחים
שלנו יחזור אליכם.

לתיאום פגישת ייעוץ
073-7599478

אני מאשר/ת קבלת דיוור מאת Booya digital

וורדפרס היא ללא ספק הבשורה המרעננת ביותר בעולם אתרי האינטרנט. מבין כל מערכות הקוד הפתוח אשר מציעות פלטפורמה לבניית אתרים,וורדפרס חולשת על כ -60% מהשוק (נכון ליוני 2020). עם למעלה מ-75 מיליון אתרי וורדפרס ברחבי העולם, וכן "לקוחות" מפורסמים כמו-CNN, Sony , Mercedes-Benz, אין כמעט צורך ליחצ"ן את מהפכת הוורדפרס. כעת, בואו נבדוק את הנושא מבחינת קידום אורגני בגוגל. כלומר, האם אפשר לקדם אתרי וורדפרס?

קודם כל, ספויילר. לא רק שמערכת וורדפרס היא פתרון נהדר לבניית אתרי אינטרנט, אלא שהיא מותאמת היטב גם לצרכיSEO" " (Search Engine Optimization) ובעברית קידום אתרים. הנה שש סיבות לכך.

b2b ppc strategy

קוד נקי

קידום אתרים מושפע רבות מהקוד אשר מאחורי האתר. דהיינו, שפת התכנות אשר נמצאת מאחורי הקלעים. בניגוד למערכות קוד סגור, אשר חלקן מיושנות ו/או לא מותאמות לעדכונים המהירים של מנועי החיפוש, מאחורי וורדפרס עומדת קהילה רחבת היקף של עשרות אלפי מתכנתים ומפתחים מכל העולם. אתרי וורדפרס נהנים תמיד מקוד נקי ו"העכבישים" של גוגל סורקים אותם בקלות וללא תקלות מיותרות.

אופטימיזציה נוחה לתפעול

בין הפרמטרים אשר משפיעים על הצלחתו של קמפיין קידום אתרים ניתן למנות כמובן את מבנה האתר והאופטימיזציה שלו. קרי, חלוקה נכונה של עמודי האתר מבחינת עמודים ראשיים, עמודי קטגוריות, עמודי תת-קטגוריות, פוסטים ועוד. מערכת ניהול התוכן של וורדפרס היא מערכת ידידותית למשתמש וקלה לתפעול גם עבור בעלי אתרים שאינם אנשים טכנולוגיים במהותם. היא מאפשרת לבעל האתר לעקוב אחר הפעילות השוטפת של הקידום ולהיות חלק בלתי נפרד מהתהליך.

באתרי וורדפרס ניתן לייצר לכל עמוד כותרות, תיאורים, תגיות על, תגיות ביטויי מפתח וכדומה. עורך התוכן של וורדפרס מקל על הזנת התכנים ומסייע לשמירה על קוד נקי ותוכן בעל נראות מרשימה. זאת, גם כאשר קיים צורך בהזנת טקסטים אשר כוללים מדיה, סאונד, תמונות, טבלאות, אייקונים, טאבים, אקורדיונים וכדומה.

קל למצוא מידע על תפעול אתרי וורדפרס ברשת

כפי שצוין לעיל, וורדפרס היא המערכת הפופולארית ביותר בעולם מבחינת קוד פתוח לאתרי אינטרנט. לכן, הרשת מוצפת במדריכים מקצועיים ופורומים בהם ניתן לקבל מידע אודות כל תקלה או שאלה. כך כמובן גם לגבי נושאים הקשורים בקמפיינים של קידום אתרי וורדרפס. בניגוד לאתרים אשר מבוססים על מערכת קוד סגור, בהם כל שאלה מפנה אתכם אל החברה המפתחת (ולעיתים גוררת גם תשלום בהתאם), קידום אתרי וורדפרס מעמיד לרשותכם אוצר אדיר של מידע ברשת אשר חלק ניכר ממנו זמין בעברית ובסרטונים.

מגון עצום של תבניות אשר מרביתן מתאימות לקידום אתרים

ברחבי העולם פועלים עשרות אלפי מתכנתי וורדפרס וכן אין ספור מעצבים אשר מפתחים תבניות וורדפרס מוכנות לשימוש. למעשה, כמעט כל עסק (בכל תחום) יכול למצוא תבנית וורדפרס מתאימה לצרכיו כמעט במידה מושלמת. היות והתחרות בין מעצבי התבניות היא גדולה, רבים מהם מבינים שעליהם לעצב תבניות מותאמות SEO. ואכן, קיימות ברחבי הרשת תבניות וורדפרס נהדרות אשר מתאימות כבר למן הרגע הראשון לכל האלמנטים הקשורים בקידום אתרים.

שינוי האתר בקלות ובהתאם להתקדמות קמפיין הקידום

תהליך של קידום אתרי וורדפרס כולל כמובן גם אנליזה של התנהלות האתר ברשת. כלומר, אם אנחנו מקדמים אתר אינטרנט ורוצים לשפר את יחס ההמרות שלנו (היחס בין הגולשים שנכנסים לאתר לבין אלה שהופכים ללקוחות בפועל), עלינו לעקוב באופן קונסיסטנטי אחר התנהגות הגולשים שמבקרים אצלנו. בזכות הגמישות הרבה אשר מאפיינת את מערכת וורדפרס, ותודות ליכולת שלנו לשנות את עמודי האתר בקלות, קמפיין הקידום מתממשק נפלא עם התאמה מודולארית לצרכי הגולשים.

למשל, אם מדובר על אתר אינטרנט בתחום התיירות שמצליח לזכות בנוכחות יפה בביטוי "מלון ברמת הגולן", אך ניתוח מעמיק מגלה שדף הנחיתה באתר סובל מאחוזי נטישה גבוהים, ניתן לבצע במהירות שינוי בנראות העמוד מבחינת תוכן, תמונות, סרטונים, כפתורים, טאבים, טבלאות וכדומה. הגמישות העיצובית הנ"ל משפרת לא רק את תוצאות הקידום אלא מסוגלת להגדיל בפועל את מספר הלקוחות הפוטנציאליים. אגב, האפשרויות הרבות מבחינה זו מאפשרות גם ניתוח אנליטי מעמיק של פעילות האתר ברמת A-B Testing. דהיינו, מעקב אחר ביצועי האתר בשתי גרסאות ובחירה בגרסה האפקטיבית ביותר לאחר פרק זמן שהוגדר מראש.

תוספים (Plugins)

מערכת וורדפרס מאפשרת להוסיף לאתר תוספים שונים ומשונים בהתאם לצרכי העסק. למשל, תוספים ייעודיים לחנויות ווירטואליות, תוספים ליצירת קשר דרך הטלפון בגלישה סלולארית וכדומה. הורדת התוספים משפרת בצורה נפלאה את השימושיות של האתר ומרחיבה את יכולותיו הטכנולוגיות לבלי היכר. כמו כן, היא מותאמת אישית לפי הרגלי הגלישה באתר ומסייעת להגדיל את אחוזי השהייה בו.

ככל שחוויית המשתמש של הגולשים טובה יותר בזכות התוספים הללו, גם פרויקט הקידום אפקטיבי בהתאמה. בנוסף, ישנם תוספים רבים המיועדים לבעל האתר עצמו. לדוגמה, תוספים אשר מספקים נתונים סטטיסטיים אודות הגלישה באתר, תוספים אשר מקלים על מלאכת קידום האתר על ידי פיצ'רים מיוחדים, תוספים המשפרים את מהירות האתר וכדומה.

לסיכום,

מיליוני בעלי עסקים ברחבי העולם בחרו זה מכבר במערכת וורדפרס והסיבות לכך הן רבות ומגוונות. כפי שהוסבר לעיל, יתרונותיה של וורדפרס באים לידי ביטוי גם בתחום השיווק הווירטואלי. קידום אתרי וורדפרס הוא מיומנות אשר דורשת היכרות מעמיקה עם המערכת ויכולת לתעל אותה לטובת המטרה הסופית – יותר חשיפה, יותר גולשים, יותר לקוחות.

חברת Booya Digital היא חברת קידום אתרים ברמת גן המתמחה בתפעול פרויקטים מבוססי וורדפרס. צוות החברה שלנו מכיר היטב את כל הפרמטרים והמרכיבים של וורדפרס, וכן את התוספים האיכותיים והאפקטיביים ביותר. תהליך קידום אתרי וורדפרס עם בוייה כולל אפיון ממוקד של הלקוח, ניתוח קהל היעד הפוטנציאלי הרלבנטי ביותר, ביצוע מחקר מילות מפתח (מותאם אישית), עריכת אופטימיזציה לתוכן ואופטימיזציה לאתר, ניהול תוכן שוטף, כתיבה שיווקית, יצירת מערך קישורים, פעילות ברשתות חברתיות ועוד. חברת Booya Digital מציעה קידום אתרי וורדרפס עם התחייבות לתוצאות.