קידום אתרים אורגני הוא נדבך חשוב בכל פעילות שיווקית וצריך להיות חלק בלתי נפרד מאסטרטגיית השיווק של כל מותג שמכבד את עצמו.

כיצד בוחרים את הפרטנרים הנכונים לדרך ולמה ממש, אבל ממש כדאי שהם יהיו מומחים בתחומם? חנן חרלופסקי, מנהל מחלקת SEO ב- Booya Digital, עונה לנו על כל השאלות. חנן מלווה את הלקוחות שלנו בבויה כבר שלוש וחצי שנים, ובשנתיים האחרונות מנהל את כל פעילות ה-SEO של החברה, נמצא בקשר ישיר עם הלקוחות, מייעץ ופותר בעיות. כמי שמתבונן על התמונה המלאה מלמעלה, אנחנו מביאים בפניכם כאן תובנות שנולדו ממש מתוך העשייה שלו בשטח.

קידום אורגני שמביא תוצאות.

מלאו פרטים ואחד המומחים
שלנו יחזור אליכם.

לתיאום פגישת ייעוץ
073-7599478

אני מאשר/ת קבלת דיוור מאת Booya digital

 

מה הופך מומחה SEO לאיש מקצוע טוב?

"היכולת שלו להסתגל, לנתח ולהבין דברים חדשים: למשל עדכונים שונים של גוגל או כלים שמגיעים כמו למשל ChatGPT. המומחיות זו היכולת שלו ללמוד ולהתמודד מול אתגרים ושינויים לטובה או לרעה, לנתח למה הם קרו, להסיק מסקנות ולצאת מהם באמצעות תכנית פעולה מסודרת״.

למה חשוב לקחת איש מקצוע מומחה?

״מי שעובד לפי תבנית קבועה, אולי יצליח בחלק מהמקרים אבל לא בהכרח יצליח עם כולם. צורת עבודה קבועה עשויה לא להתאים לאתר הספציפי שצריך לקדם. למשל בפרויקט מסוים נראה צורך משמעותי בתוכן, באתר אחר לעומת זאת יהיה המון תוכן שלא בנוי בצורה נכונה. מי שמבין בתחום ברמה מעמיקה יותר, ידע לנתח נכון את מצב האתר ולבנות תכנית עבודה שתתאים לאתר ספציפי. המומחיות באה לידי ביטוי גם בהוצאה לפועל של התוכנית ועמידה ביעדים שהוגדרו״.

SEO INTERVIEW

מה הדבר הראשון שצריך לשים לב אליו בבחירת מנהל SEO?

״קודם כל – ראש פתוח ללמוד. נרצה איש מקצוע שיודע לעמוד מול לקוחות, לנתח בעיות ולנהל כמות גדולה של פרויקטים בלי לאבד עשתונות. אצלנו בבויה למשל, הכל מחולק לפי זמנים. אני יודע מה אני צריך לשחרר לצוות ומה לעשות בעצמי כדי שכל לקוח יקבל משהו במהלך החודש שיקדם אותו לפי תכנית העבודה ולפי מה שסוכם״.

מה הטיפ שלך לחברות שמתחילות תהליך של SEO?

"במיוחד כשמתחילים תהליך חדש, חשוב לקחת איש מקצוע שמבין מספיק בתחום. חשוב שתהיה מולו תקשורת טובה ופתוחה. מהצד של הארגון, חשוב לשתף פעולה עם איש המקצוע שנבחר. ללא שיתוף הפעולה של שני הצדדים קשה מאוד לעמוד ביעדים״.

SEO בסיסי מול SEO טכני – מה ההבדלים?

״כשאנחנו מדברים על ניהול SEO טכני, הכוונה היא לכל ההיבט של הביצועים של האתר וציון האיכות של גוגל. מדובר בעבודה מאחורי הקלעים בקוד עצמו של האתר, הכוללת סדר ב-html, הטמעת סכמות ומבנה האתר ופרפורמנס. ב- SEO בסיסי אנחנו מתייחסים למבנה האתר, לתוכן שלו ולמדיה שלו, כאשר נשים לב במיוחד למקוריות של התוכן, כמות התוכן, תגיות מטא, כותרות ותמונות. יחד, מתקבלת תמונת ה- SEO השלמה והעבודה נעשית על שני הצירים במקביל״.

ולשאלת השאלות: מה עדיף, עבודה מול סוכנות או מול פרילאנס?

״ברמת התפוקה, סוכנות תיתן ברוב המקרים תפוקה גבוהה יותר בהשוואה לעבודה עם פרילאנס, מהסיבה הפשוטה שמדובר ביותר אנשי מקצוע שעובדים יחד על הפרויקט. כאן למשל אנחנו עובדים כצוות. הרצון לשדרג את הפעילות עם עוד רעיונות לכתיבת תוכן או ניתוח ונקודת ראיה נוספת בניתוח האתר הוא משותף לכלל הצוות וזה למעשה הכוח המניע שעומד בבסיס הפעילות״.

אנחנו גאים במחלקת ה- SEO שבנינו ב-Booya Digital, בעלת ניסיון גדול מאוד. הודות לתרומה הייחודית של כל אחת ואחד מחברי הצוות שלנו, אנחנו מספקים יחד ללקוח שירותי קידום אורגני איכותיים ובונים תכנית עבודה בהתאמה אישית לכל אתגר שמצריך פיצוח.

אם גם אתכם מעניין לקחת את קידום האתר שלכם רמה אחת קדימה, נשמח להיפגש ולבחון יחד את האפשרויות