אוטומציה שיווקית יכולה ללבוש צורות רבות. בואו נפרק את סוגי האוטומציה השונים וכיצד תוכלו להשתמש בהם בשיווק שלכם.

אוטומציה של שיווק בדוא"ל

אוטומציה של שיווק בדוא"ל היא אולי מקרה השימוש הנפוץ ביותר לאוטומציה. מהודעות דוא"ל לקבלת פנים ועד אימיילים לאחר רכישה והודעות דוא"ל המעורבות מחדש, יש הרבה דברים שנכנסים לשיווק בדוא"ל. ללא אוטומציות וזרימות עבודה של שיווק בדוא"ל, דוא"ל יהיה תהליך מאוד ידני.

 
 

אוטומציה שיווקית שמביאה תוצאות.

מלאו פרטים ואחד המומחים
שלנו יחזור אליכם.

לתיאום פגישת ייעוץ
073-7599478

אני מאשר/ת קבלת דיוור מאת Booya digital

אוטומציה של דוא"ל מופעלת בדרך כלל על ידי זמן או פעולה. מיילים מבוססי זמן נשלחים בהזדמנויות מסוימות, כמו יום הולדת של לקוח (אתה לא אוהב את משקאות יום ההולדת החינמיים האלה מסטארבקס?) או חג (הנחות בלאק פריידי, מישהו?).

מיילים מבוססי פעולה הם קצת יותר מעורבים. הודעות דוא"ל אוטומטיות אלו מופעלות על ידי פעולות שבוצעו על ידי מבקר באתר, מוביל או לקוח שמקבל לאחר מכן אימייל או סדרה של מיילים הקשורים לפעולה מסוימת זו.

קמפיינים לאוטומציה של דוא"ל הם בין שלושת הטקטיקות המובילות בהן משתמשים משווקי דוא"ל לשיפור הביצועים, ולאוטומציה של שיווק בדוא"ל יש יתרונות רבים. הטוב ביותר (לדעתי) הוא איך זה חוסך זמן ואנרגיה יקרים על ידי משימות שלא יסולא בפז. הודעות דוא"ל אוטומטיות יכולות לעזור לך לייצר לידים ולהגדיל הכנסות, אבל זה לא אומר שצוות השיווק שלך צריך להשקיע את כל זמנו בשליחת וניטור שלהם. בשביל זה יש אוטומציה שיווקית.

Marketing Automation

אוטומציה של שיווק דיגיטלי

למרות ששיווק בדוא"ל הוא מקרה שימוש נפוץ עבור אוטומציה שיווקית, זה לא היחיד. בואו נדבר על צורות אחרות של אוטומציה של שיווק דיגיטלי (חיצוני ופנימי כאחד).

אוטומציה של שיווק במדיה חברתית

כל מי שעובד בשיווק יודע עד כמה שיווק במדיה חברתית יכול להיות זמן רב. אם אתה מתכוון לעשות את זה נכון, אתה חייב לעשות, ובכן, ללא הפסקה. למרבה המזל, אוטומציה שיווקית יכולה לעזור. כלים כמו HubSpot ו-Hootsuite מאפשרים לך לתזמן תוכן, להגדיר מסנני ניטור של מדיה חברתית, ואפילו להפוך את תהליך התגובה לאוטומטי – אם כי זה לעולם לא אמור להחליף אינטראקציה אנושית אמיתית עם העוקבים והלקוחות שלך.

אוטומציה של פרסום

שמעת על ריטרגטינג, כן? עכשיו… הייתם יכולים לדמיין שצריך להיכנס לכל פלטפורמת פרסום ולשנות את העותק, הגרפיקה והתזמון על סמך הפעולות או ההתנהגות האישית של כל לקוח? וואו, זה יהיה הרבה. מיקוד מחדש הוא דוגמה לאוטומציה של פרסום, שכן הוא משנה ומחזק את האסטרטגיה שלו באופן אוטומטי בתגובה להתנהגות הצרכנים. אם לקוח מבקר באתר שלך, אוטומציית המיקוד מחדש שלך תגיב על ידי הצגת מודעות רלוונטיות באתרים שהם גולשים לאחר מכן.

אוטומציה של שיווק נייד

שיווק ב-SMS הופך לפופולרי ויעיל יותר ויותר, חברות מוסיפות שיווק נייד לארסנל אוטומציית השיווק שלהן. כמו מיילים, גם הודעות טקסט יכולות להיות אוטומטיות ומופעלות על סמך זמן או פעולות, והן נוטות לקבל קצב פתיחה גבוה יותר (ומהיר יותר) מאשר מיילים.

CRM עם אוטומציה שיווקית

אה, ה-CRM – החבר הכי טוב של משווק. למרבה המזל, CRM ואוטומציית השיווק שלך יכולים ללכת יד ביד. עדכון פשוט במסד הנתונים שלך יכול להפעיל שורה שלמה של משימות פנימיות, כולל ניקוד לידים והתראה על צוות המכירות שלך על לקוחות פוטנציאליים חדשים. אתה יכול גם להשתמש ב-CRM שלך כדי להפעיל זרימות עבודה של דוא"ל, על סמך נתוני משתמש או פעולות משתמש.