האמנם זמן שווה כסף? קודם נתחיל לחסוך אותו, אחר כך נדבר על ההשלכות

חיסכון בזמן וקידום פרודוקטיביות הוא אחד מהיעדים הבולטים בחברות וארגונים. איך מייצרים תהליכי עבודה יעילים ועל מה באמת הולך לנו הזמן? הנה חמישה טיפים ששווה לאמץ

לפני הכל, חשוב להבין שכדי להתחיל לחסוך בזמן, צריך להשקיע לא מעט ממנו בשביל לייצר מנגנונים אוטומטיים ולייעל תהליכים. כשמדברים על חיסכון בזמן, אנחנו מסתכלים על ריצה למרחקים ארוכים, על בנייה של מודל פעולה מדויק וקולע, כזה שלא יצריך מאיתנו שעות על גבי שעות של עבודה. מאיפה מתחילים? יצרנו עבורכם מדריך קצרצר עם טיפים מעולים שחסכו לנו לא מעט משאבים, זמן ו… נכון, כסף. 

 

אוטומציה שיווקית שמביאה תוצאות.

מלאו פרטים ואחד המומחים
שלנו יחזור אליכם.

לתיאום פגישת ייעוץ
073-7599478

אני מאשר/ת קבלת דיוור מאת Booya digital

 

  1. יצירת לידים אוטומטית

    אוטומציה של תהליך יצירת לידים יכולה לחסוך זמן יקר על ידי הפחתת המאמץ הידני הנדרש כדי לזהות לקוחות פוטנציאליים ולהתקשר אליהם. איך אפשר לעשות את זה? כלים כמו תוכנת אוטומציה שיווקית, צ'אט בוטים או מערכות CRM יכולים לעזור לייעל את התהליך הזה.

  2. מיחזור תוכן

    הטיפ הזה מעט טריקי, ומיועד לאנשים בעלי מיומנויות כלשהן ביצירה של תוכן. הכוונה במחזור של תוכן קיים היא להשתמש בו בתבונה פעם נוספת, כדי לחסוך זמן יקר של יצירת תוכן חדש. פוסטים בבלוג, סמינרים מקוונים או מצגות – היעזרו בכל פיסת תוכן שכבר יצרתם ותבצעו בתכנים הקיימים התאמות, כדי שניתן יהיה להשתמש בהם יותר מפעם אחת. כך גם תוכלו לייצר תוכן בפחות זמן וגם תשמרו על האיכות. שתי ציפורים כבר אמרנו? 

  3. שיווק במייל

    אם עוד לא הכרתם את האופציה לתזמן מיילים מראש, זמן טוב להכיר את הפונקציה המופלאה הזו שתשנה לכם את החיים – לא רק במונחים של שיווק. ובחזרה אלינו, יש אפשרות לתזמן קמפיינים אוטומטיים במייל מבעוד מועד, מה שיסייע לכם לצמצם את הזמן שאתם מקדישים לשליחת מיילים בודדים ולהשקיע את הזמן שהתפנה בדברים אחרים. 

  4. אוטומציה שיווקית
  5. התאמה אישית

    שימוש בדאטה קיים ובטכנולוגיה מתקדמת להתאמה אישית של אסטרטגיית השיווק שלכם, יכול לחסוך לכם את הניסיונות של קמפיינים גנריים שלא מניבים תוצאות וכתוצאה מזה – גם יכול לחסוך זמן. כשממקדים את מאמצי השיווק באפיקים הרלוונטיים לארגון או החברה, מייצרים בהתאמה קמפיינים ממוקדים ויעילים יותר, ובסופו של דבר חוסכים זמן יקר ומשאבים. ועוד לא דיברנו על כסף, נגיע לזה בהמשך. 

  6. הערכת לידים

    הטמעת מערכת ניקוד לידים יכולה לעזור לצוות המכירות לתעדף את הלידים שנכנסו ולהקצות זמן ומשאבים בצורה יעילה יותר לפי הדירוג שקיבל כל ליד. כך למשל, שיחות הטלפון ייעשו תחילה ללידים שקיבלו דירוג גבוה יותר והסבירות שלהם להפוך ללקוח גם היא גבוהה יותר, ורק לאחר מכן תיעשה הפיניה ללידים בדירוג נמוך יותר. עבודה עם דירוג לידים אוטומטי יכולה לחסוך זמן יקר לצוות המכירות שלא יצטרך יותר להעריך ידנית כל ליד בנפרד. 

אם יישמתם כבר חלק מהטיפים האלו, בהדרגה גם תתחילו להרגיש את הזמן שהתפנה לכם ותופתעו לגלות כמה זמן אנחנו נוטים להשקיע בתהליכים שאפשר להפוך בקלות לאוטומטיים או לכל הפחות לרכז בצורה מאורגנת שתחסוך הרבה מאוד זמן, אנרגיה והתעסקות.

ומה בנוגע לכסף? כנראה שהמשפט האלמותי איתנו כדי להישאר, וככל שנצליח לחסוך בזמן, אין ספק שגם נצליח לייצר יותר כסף.