ניהול קמפיינים בלינקדאין, למנהלי הפרוייקטים שלנו יש את הידע והכלים להרים לאוויר קמפיינים איכותיים שיביאו את התוצאות המקסימליות בעלות אחוז המרות הטוב ביותר.
הצלחת הקמפיין השיווקי של ארגונך בלינקדאין תלויה, בין היתר, בבניית מאגר מידע – 'דאטה'. כך נוכל לטרגט עבורך לקוחות או בעלי מקצועות לפי תחומי עניין, דמוגרפיה, הכנסות ומאפיינים מקצועיים ועסקיים רבים, הכל במסגרת ניהול קמפיין יעיל בלינקדאין. המעוניינים, למשל, לפנות לשוק האמריקאי ולמצוא שם סוכני מכירות שמתאימים למטרותיהם השיווקיות ייהנו מניהול קמפיין מפולח היטב בלינקדאין, שיחסוך להם בעלויות מדיה, הכל הודות למאגר מידע רלוונטי ומפולח.
מנהל/ת הקמפיין ש-Booya Digital תעמיד לרשותך יהיה מומחה בניהול קמפיין דיגיטל דינאמי, מגוון ומדויק. תפקידו להיות אחראי על כלל הפעילות השיווקית של החברה שלך באינטרנט ובייחוד על יישום האסטרטגיה השיווקית במדיום הדיגיטלי. לשם כך הוא לומד היטב את ארגונך, את חזונו, את מותגיו, את מוצריו ונעזר לשם כך במאגר ה'דאטה'.
מנהל הקמפיין שלך בלינקדאין יפיץ עבור ארגונך תכנים מגוונים על פי הצורך, ידאג ליצירת מודעות מתאימות ויעלה פוסטים בעלי ערך, שמתאימים לצרכיך. מטרתו ליצור עבורך משפך שיווקי שעוקב אחר נקודות המגע עם הלקוח. תפקיד מנהל הקמפיינים שלך גם יהיה ליצור מסע דיגיטלי יעיל ללקוחותיך הפוטנציאליים (Customer Journey), על מנת לממש את מטרות הארגון, לפגוש את הלקוחות בכמה נקודות חשיפה, לכונן איתם מערכת יחסים יעילה, להגביר את מודעותם למוצריך ולפרופיל העסקי של ארגונך.
אנחנו נדאג שהקמפיין הדיגיטלי שלך בלינקדאין יהיה מדויק לצרכי כל ארגונך, במטרה להגשים את חלומותיו הדיגיטליים.
יש לכם עוד שאלות על קידום בלינקדאין? הצוות שלנו כאן כדי להקשיב לכם.