פייסבוק, הרשת החברתית הגדולה בעולם, מציעה לעסקי B2B מגוון יישומים שיווקיים אפקטיביים
משום שאנשי המקצוע במגזר העסקי והתעשייתי גולשים ברשת ועוברים מסע רב-ערוצי ורב-ממדי הכולל גם ביקורים תכופים בקהילות חברתיות.
ברוב המכריע של המקרים, פרסום עסק בפייסבוק מהווה כלי שיווקי משלים לצד פלטפורמות מקצועיות כמו לינקדאין, חיפושים מקצועיים בגוגל ואתרי תוכן.
שיווק B2B בפייסבוק? בהחלט!
רגע, פרסום בפייסבוק למגזר העסקי? בהחלט! הנתונים הרשמיים של פייסבוק מדברים על כך שמקבלי החלטות בארגונים מבלים בממוצע יותר זמן בפייסבוק מאשר משתמשי פייסבוק “פרטיים”, ומחקרים אחרים חושפים כי מקבלי החלטות ובכירים בארגונים צורכים מידע ברשת במגוון נקודות שונות כאשר למדיה החברתית, ובמיוחד פייסבוק, חלק נכבד ב”מסע של הגולש”.
לא אחת, מקבלי החלטות בארגונים מוצאים בפייסבוק מידע רב ערך בנושאים כגון ביקורות, תנודות שוק, מגמות ועוד – מידע אותנטי המגיע היישר מלקוחות הקצה. לכך תוסיפו את הקבוצות בפייסבוק, חלקן מקצועיות ועסקיות, שכיום הן הדבר החם. עסקים שמחפשים עסקים, שיתופי פעולה פורצי גבולות. בזכות אלה ועוד, פרסום בפייסבוק לעסקי B2B משיג את התוצאות.
פרסום בפייסבוק – מגוון רחב של סוגי קמפיינים ממומנים
פרסום בפייסבוק מאפשר יצירה של קמפיינים ממומנים מסוגים שונים ולמטרות שונות: ניהול קמפיין פרסום בפייסבוק – חשיפה למותג, קמפיין מעורבות, קמפיין המרות המציע יצירת קמפיין לידים בפייסבוק / רכישה באתר ועוד. לפני שאנו בוחרים את סוג הקמפיין ואת האופן בו ניצור אינטרקציה עם הגולש, חשוב להגדיר את המטרה בצורה ברורה ולתכנן את אבני הדרך. קמפיין המרות, שהוא הקמפיין האחרון והחביב בו הלקוח שלנו מבקש להעמיק איתנו את הקשר (השארת פרטים בטופס לידים בפייסבוק) או מבצע רכישה אונליין, רצוי שייעשה לאחר שהעברנו את הלקוח “תהליך בישול”, בו הוא רואה את המודעה שלכם ו/או יוצר איתה אינטרקציה לפחות פעם אחת, ולא פחות חשוב מכך – לאחר שאיפשרנו לדאטה להצטבר כדי לייעל ולמקסם את הפרסום.
שיווק ממוקד בפייסבוק – תלמדו לטרגט
בניגוד לגוגל, שם הקמפיינים מבוססים על מילות מפתח. באפשרותכם לפרסם לקהל יעד המחולק לפי גיל, אזור מגורים, סטטוס משפחתי, עיסוק, ואף לרדת לרזולוציות מעמיקות ביותר כדוגמת סוג מכשיר סלולרי, הרגלי רכישה באינטרנט, תחומי עניין, קבוצות בהן הגולש פעיל ועוד. בכל הנוגע לקמפיינים לחברות ועסקי B2B, השיווק מאתגר יותר כיוון שהרשת היא יותר חברתית מאשר עסקית, אך עם צוות משווקים מיומן ומנוסה ניתן להתגבר גם על האתגר הזה ולהגיע לאוצר. ועם כמות המשתמשים של פייסבוק, ללא ספק מדובר באוצר.
פייסבוק פיקסל: הגשש בלש שלכם לבניית קהלים
פייסבוק נותנת לנו את האפשרות לעשות בניית קהלים בפייסבוק, כלומר ליצור קהלים מיוחדים ואיכותיים שישמשו אותנו לצורך ניהול קמפיינים ממומנים בפייסבוק. את הקהלים נהוג ליצור לאחר תקופה קצרה בת מספר שבועות לפחות שישנם קמפיינים “באוויר”, וזאת לצורך איסוף של דאטה. יש לשים לב שעוד טרם פרסום בפייסבוק יש להזין את קוד הפיקסל של פייסבוק באתר האינטרנט שלכם, דרכו ניתן יהיה לעקוב אחר האפקטיביות של הפרסומים ולבנות קהלים, וכמובן לעשות רימרקטינג. סוגי הקהלים שניתן לבנות ואיתם לעשות ניהול קמפיינים בפייסבוק:
- אנשים שנכנסו לאתר שלנו בטווח זמן של עד 180 ימים
- אנשים שיצרו אינטרקציה עם המודעות הממומנות שלנו (אנשים שלחצו על מודעה, צפו בסרטון, עשו לייק וכדומה)
- אנשים שנכנסו לדף הפייסבוק העסקי שלנו
- העלאת כתובות מייל / מספרי טלפון של לקוחות פוטנציאליים ובניית קהל סביבם
פרסום בפייסבוק – סל השירותים המקיף שלנו
Booya Digital מגישה לכם סל שירותים מקצועיים של שיווק B2B בפייסבוק:
- הגברת מודעות למותג
- חשיפה לקהלים חדשים
- חיזוק קהלים קיימים
- חיזוק מפיצים
- דיאלוג עם לקוחות קצה
- ניהול קבוצות מחקר אותנטיות
- הכנה לתערוכות ולכנסים
- איסוף מידע (Data) והשקת פעולות שיווק משלימות
אנחנו מומחים לשיווק B2B בפייסבוק
Booya Digital ממקסמת את פעילותכם העסקית בפייסבוק בהיבטים של תפוצה, השפעה, בידול ומיתוג. אנו מייצרים ממשקים נכונים בין ההתנהלות ברשת החברתית לבין הנכסים הדיגיטליים שלכם ומשביחים את הנוכחות הווירטואלית של החברה/הארגון/העסק. Booya Digital נשענת על ניסיון רב שנים בשיווק דיגיטלי ומציעה שילוב בין טכנולוגיית קצה, חשיבה יצירתית והון אנושי. בין לקוחותינו מגוון ענפי תעשייה לרבות ענפי תעשייה מסורתיים, ענפי תעשייה מסורתיים מעורבים ותעשיית עילית (או עילית מעורבת). בין לקוחותינו מפעלים וחברות בתחומים כגון פלסטיק, מתכות, עץ, ריהוט, טקסטיל, מזון, היי טק, כימיקלים, עיבוד שבבי, מיכון, תשתיות, ביטחון, אלקטרוניקה ועוד.