חוליות

חברת חוליות הוקמה בשנת 1947 ע”י חברי קיבוץ שדה נחמיה בגליל העליון. החברה מתמחה בייצור ושיווק מערכות זרימה מתקדמות לאספקת מים לנכסים פרטיים וציבוריים, נקזים לבניין, תשתיות ומיחזור מים אפורים בתחום הנכס. מוצרי חוליות נמכרים בארץ וברחבי העולם.

המשימה
חברת ‘חוליות’ שמומחיותה בייצור ובשיווק צינורות פלסטיק ומערכות אינסטלציה לאספקת מים, שפכים וביוב, פנתה אלינו במטרה להרחיב את פעילותם העסקית במערב אירופה ובייחוד ב-5 מדינות בהן החברה לא פעילה. תפקידנו היה גם לסייע לחברה לגייס מפיצים למוצריהם. בדיוק כשפנו אלינו עמדו להציג באחת התערוכות הגדולות בעולם בתחום המים, בפרנקפורט שבגרמניה. בקשת החברה היתה לתאם פגישות בתערוכה עם מפיצים פוטנציאליים באותן מדינות.
לשם מימוש מטרה זו גיבשנו תוכנית פעולה שנפרשה לאורך כארבעה חודשים.
אופן העבודה
על מנת להגשים את מטרות ‘חוליות’ מצאנו שתפקידנו מתחיל באיתור האנשים הרלוונטיים ב’לינקדאין’, לכונן איתם מערכת יחסים, להגביר את מודעותם למותג של ‘חוליות’ ולבסוף להניע אותם לפעולה תוך הזמנה אישית לפגישה בתערוכה. מדד להצלחה הוגדר כקיום ארבע או חמש פגישות רלוונטיות, מתוכן מקווים ב’חוליות’ לרתום מפיץ אחד.
בחרנו למקד את הפעילות ב’לינקדאין’, משום שזו פלטפורמה שמאפשרת לבצע פילוח מקצועי של קהלי היעד ולייצר תקשורת בלתי אמצעית וישירה מול כל דרג ותפקיד. לכן ארגנו מחדש את פרופיל ה’לינקדאין’ של סמנכ”ל השיווק, על מנת שיעביר את המסרים השיווקיים באופן ממוקד, ובאמצעותו פנינו לקהלי היעד הרלוונטיים. במקביל יצרנו שפה משותפת של נראות ומסרים שיווקיים בכל אחד מהנכסים הדיגיטליים של החברה, תוך שימת דגש על המסר של הקמפיין, ויצרנו דף נחיתה ייעודי שאליו ניתבנו את כל התנועה.
אפשרויות הפילוח של לינקדאין סייעו לנו לבנות ‘בנק מטרות’ שמורכב מבעלי תפקידים רצויים בקהל היעד. כך הגענו לרשימה גדולה מדי, בת 20,000 פרופילים. על מנת להתאימה למטרה אליה נדרשנו ביצענו אופטימיזציה באמצעות דיוק המאפיינים המקצועיים, חידוד מילות מפתח ואיתור מפיצים פוטנציאלים בגוגל. כעת הגענו לרשימה בת 5,000 פרופילים רלוונטיים.
למרות שנדמה כאילו הדבר מתבקש, אל בעלי התפקידים שאישרו חיבור עדיין לא שלחנו הזמנה לתערוכה. מוקדם מדי. ידענו שלשם הנעה לפעולה איכותית יש ליצור מערכת יחסים עמוקה יותר. לשם כך העלינו תכנים לפרופיל האישי וייצרנו קמפיינים ממומנים מבוססי DATA ברשתות החברתיות והעסקיות.
רק לאחר ביצוע כל השלבים לעיל ועוד רבים אחרים, שלחנו הודעות אישיות לרשימת המקושרים דרך הפרופיל האישי עם הזמנה אישית לפגישה בתערוכה.
התוצאה
- הודות לפניות אישיות ל-4,151 פרופילים רלוונטיים ומדויקים לנושא לו נדרשנו, 2,237 אישרו בקשת חיבור.
- נרשמה חשיפה ל-400,000 צפיות בקמפיינים ב’לינקדאין’, ‘גוגל’ ו’פייסבוק’.
- נרשמו 2,532 כניסות לדף הנחיתה.
- 10 פגישות נערכו, מתוכן 4 בתערוכה עצמה ו-6 לאחריה.
- 2 מפיצים נרתמו לעשיה של חוליות! פי 2 מהמטרה אליה כיוונה החברה בתחילת התהליך.
- נרשמה הצלחה רבה.