כניסה לשווקים חדשים היא אתגר לא קטן עבור חברות יצואניות ויצרניות.

עד לאחרונה, מדובר היה בתהליך סיזיפי ומורכב שכלל מחקרי עומק, תלות בגורמים שלישיים לניתוח היתכנות כלכלית ועסקית, מרוץ אחר גיוס מפיצים פוטנציאליים, הגברת מודעות למותג בקרב לקוחות קצה ועוד.

כניסה לשווקים חדשים שמביא תוצאות.

מלאו פרטים ואחד המומחים
שלנו יחזור אליכם.

לתיאום פגישת ייעוץ
073-7599478

אני מאשר/ת קבלת דיוור מאת Booya digital

שורה ארוכה של אופרציות שכל אחת ואחת מהן היא עולם בפני עצמו. לא בכדי, חברות רבות המציעות שירותים ומוצרים מצוינים, נמנעו מפריצה לשווקים חדשים.

כעת, בזכות הכלים המתוחכמים של השיווק הדיגיטלי, חדירה לשווקים חדשים הינה זמינה, יעילה ורווחית. שיווק דיגיטלי המנוהל על ידי סוכנות שמתמחה בליווי חברות יצרניות ויצואניות, יכול לייצר פלטפורמה מצוינת לחדירה לשווקים בינלאומיים. למשל:

  • בדיקות עומק להיתכנות כלכלית ועסקית על ידי מידענות אינטרנטית.
  • הגברת/יצירת מודעות למותג בקרב לקוחות קצה, קמעונאיים ומפיצים.
  • הפצת תוכן לשם הכנה לקראת החדירה לשוק החדש או חיזוק הכניסה לאחר שבוצעה.
  • טוויית רשת עסקית ושיתופי פעולה גלובליים להגברת סיכויי הצלחה בשוק החדש.
  • ניתוח מעמיק של הרגלי הצריכה של קהלי היעד בשוק המיועד.
  • פיקוח ובקרה אודות הצלחת המותג/המוצר בשוק לאורך זמן.
  • צביעת קהלים רלבנטיים להגברת הנוכחות בשוק המיועד ובאמצעים דיגיטליים.

סוכנות הדיגיטל Booya Digital מזמינה אתכם לפעול בעולם של “Big Data” – מרחב שבו איסוף מידע הוא הבסיס לכל. המומחים שלנו פועלים כמו יחידת מודיעין משובחת המאתרת מידע רב לגבי היתכנות, קהלי יעד, המחרה, תחרותיות, סיכונים, סיכויים, מפיצים, מתחרים ועוד. הכל בכדי שתקבלו את ההחלטה הנכונה ותגיעו לשוק החדש כאשר אתם מוכנים היטב.

במידה שהבדיקות תואמות את האסטרטגיה העסקית, אנו ממשיכים את התהליך לשלב הביצוע. בין היתר על ידי עבודה דו-ראשית הכוללת גם יצירת מודעות למותג ו/או לשירות/למוצר בקרב לקוחות קצה, וגם גיוס מפיצים פוטנציאליים. הפעילות נעשית בשפת המקור ותוך התאמה לצרכנות המאפיינת את השוק הספציפי. 

מה הלקוחות שלנו אומרים

” Booya digital became Keter, at least in the commitment and efforts the whole team put in making our new brand live and kicking.
Along the way, from the ideation phase of our new brand, along the development of the identity and assets, Booya team was there to guide us and help us be more accurate and effective.”

Netzah Sadeh
Director of Product Management - Keter (FOM)

” BooyaDigital helped boost ZIM’s digital marketing efforts, activities and online presence with their long-term B2B strategy. We recommend working with Booya Digital to gain added value and more quality business relations that stimulate organic growth.”

Yifat Ginzberg
Head of Corporate Communication & Global Marketing - ZIM

” Our experience with Booya digital was that of working with professionals, both as a team and individuals. They were all very customer-oriented and highly responsive. I highly recommend Booya as good partners in a joint campaign to promote the company.”

Shlomit Shalgo-Eger
Marketing Communication Manager - PTL GROUP

” בזכות העבודה עם בויה, התחלנו לייצר הרבה יותר תוכן בעל ערך שתרם למיצוב האתר שלנו והבאת טראפיק אורגני איכותי על ביטויים תחרותיים בורטיקל שלנו.
בזכות ניהול לקוח מקצועי וקרוב, הטראפיק גם תורגם ללידים שתמכו במטרות העסקיות שלנו.”

Igor Goldfeld - Rivulis, Micro Irrigation
Head of Global Digital Marketing