כניסה לשווקים חדשים היא אתגר לא קטן עבור חברות יצואניות ויצרניות.
עד לאחרונה, מדובר היה בתהליך סיזיפי ומורכב שכלל מחקרי עומק, תלות בגורמים שלישיים לניתוח היתכנות כלכלית ועסקית, מרוץ אחר גיוס מפיצים פוטנציאליים, הגברת מודעות למותג בקרב לקוחות קצה ועוד.
שורה ארוכה של אופרציות שכל אחת ואחת מהן היא עולם בפני עצמו. לא בכדי, חברות רבות המציעות שירותים ומוצרים מצוינים, נמנעו מפריצה לשווקים חדשים.
כעת, בזכות הכלים המתוחכמים של השיווק הדיגיטלי, חדירה לשווקים חדשים הינה זמינה, יעילה ורווחית. שיווק דיגיטלי המנוהל על ידי סוכנות שמתמחה בליווי חברות יצרניות ויצואניות, יכול לייצר פלטפורמה מצוינת לחדירה לשווקים בינלאומיים. למשל:
- בדיקות עומק להיתכנות כלכלית ועסקית על ידי מידענות אינטרנטית.
- הגברת/יצירת מודעות למותג בקרב לקוחות קצה, קמעונאיים ומפיצים.
- הפצת תוכן לשם הכנה לקראת החדירה לשוק החדש או חיזוק הכניסה לאחר שבוצעה.
- טוויית רשת עסקית ושיתופי פעולה גלובליים להגברת סיכויי הצלחה בשוק החדש.
- ניתוח מעמיק של הרגלי הצריכה של קהלי היעד בשוק המיועד.
- פיקוח ובקרה אודות הצלחת המותג/המוצר בשוק לאורך זמן.
- צביעת קהלים רלבנטיים להגברת הנוכחות בשוק המיועד ובאמצעים דיגיטליים.
סוכנות הדיגיטל Booya Digital מזמינה אתכם לפעול בעולם של “Big Data” – מרחב שבו איסוף מידע הוא הבסיס לכל. המומחים שלנו פועלים כמו יחידת מודיעין משובחת המאתרת מידע רב לגבי היתכנות, קהלי יעד, המחרה, תחרותיות, סיכונים, סיכויים, מפיצים, מתחרים ועוד. הכל בכדי שתקבלו את ההחלטה הנכונה ותגיעו לשוק החדש כאשר אתם מוכנים היטב.
במידה שהבדיקות תואמות את האסטרטגיה העסקית, אנו ממשיכים את התהליך לשלב הביצוע. בין היתר על ידי עבודה דו-ראשית הכוללת גם יצירת מודעות למותג ו/או לשירות/למוצר בקרב לקוחות קצה, וגם גיוס מפיצים פוטנציאליים. הפעילות נעשית בשפת המקור ותוך התאמה לצרכנות המאפיינת את השוק הספציפי.